Waarom is dat zo?quote:Waarbij ook nog opgemerkt dient te worden dat onze tijd hier nauwkeuriger de exacte zonnetijd aangeeft.

Is dat zo ja? Leukquote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef LXIV het volgende:
ondanks het feit dat er in Nederland nog wat zonderlinge individueen rondlopen die

Ik neem sowieso voetstoots aan wat men tegen me zegt. Iedere vorm van kritisch vermogen leidt uiteindelijk alleen maar tot zielenpijn en knarsetanden.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
Altijd voetstoots aannemen wat Pope zegt, doe ik ook al jaren

quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
(waar zou dat vandaan komen, "voetstoots aannemen"?)

1717 als handelsterm met de betekenis 'zoals het is, zonder garantie'; de betekenis 'zomaar' 1862: zoals het voor de voet komt, vgl. middelnederlands vorevoets (op staande voet)quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
(waar zou dat vandaan komen, "voetstoots aannemen"?)

Heel verstandig van je, jongedame.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
Altijd voetstoots aannemen wat Pope zegt, doe ik ook al jaren

En ik had 't niet eens gezien, want ik was natuurlijk al aan het zoeken.quote:

Lienekien, je bent een vrouw waarop je kunt bouwen!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
1717 als handelsterm met de betekenis 'zoals het is, zonder garantie'; de betekenis 'zomaar' 1862: zoals het voor de voet komt, vgl. middelnederlands vorevoets (op staande voet)

Leer mij de TTK-ers kennen! Ik had eigenlijk nog binnen de minuut verwacht, maar misschien moest Tante Lien even een plasje doen. Dat kan ook zomaar eens moeten gebeuren natuurlijk.quote:

Dat soort dingen hoor ik veel te weinig!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien, je bent een vrouw waarop je kunt bouwen!

Ik kwam net binnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leer mij de TTK-ers kennen! Ik had eigenlijk nog binnen de minuut verwacht, maar misschien moest Tante Lien even een plasje doen. Dat kan ook zomaar eens moeten gebeuren natuurlijk.

Ik ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor ik veel te weinig!

Lienekien, je bent een vrouw waar men om kan rouwen!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor ik veel te weinig!

Sorry Tante!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kwam net binnen.![]()
En je mag Tante Lien zeggen als je tenminste ten minste 18 jaar jonger bent dan ik.![]()

Hummus, wat vind jij daar nou van?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Lienekien, je bent een vrouw waar men om kan rouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |