Nu zie ik pas wat het betekend!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef Lienekien het volgende:
Nee. Maar 'ongi' is erger.
Ik voel me best OK, ookal lijken de mensen om mij heen gechoqueerd door mijn gezichtsuitdrukking. Toen brak me klomp.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef LXIV het volgende:
Dag Pope! Hoe gaat het met je vandaag?
Wie zitten er om je heen en waarom denk je dat zij gechoqueerd zijn door je gezichtsuitdrukking?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik voel me best OK, ookal lijken de mensen om mij heen gechoqueerd door mijn gezichtsuitdrukking. Toen brak me klomp.
Nou, ze stonden en ik kwam ze tegen. Medestudenten o.a.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie zitten er om je heen en waarom denk je dat zij gechoqueerd zijn door je gezichtsuitdrukking?
Weetikveel, ik wou gewoon even kwijt dat ik er dodelijk uit zie vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef Lienekien het volgende:
Hoe vonden ze dan dat je keek?
Dus in het voorbijgaan hoorde je ze zeggen:'We zijn gechoqueerd door je gezichtsuitdrukking!'?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nou, ze stonden en ik kwam ze tegen. Medestudenten o.a.
En: dat denk ik omdat: dat zeiden ze.
VU?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus in het voorbijgaan hoorde je ze zeggen:'We zijn gechoqueerd door je gezichtsuitdrukking!'?![]()
En je keek gewoon heel normaal?
Wat een eikels daar op de VU?!
De revolutie is als een fiets: als zij stopt dan valt zij om!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:09 schreef Lienekien het volgende:
't Is etenstijd, L. Je weet het, dan stopt de revolutie.
Je bent altijd wel iets. Alleen schrijf ik aktie bij voorkeur zelfs nog met een 'c', net zoals ik kultuur en reaktionair juist weer het liefst met een 'k' schrijf. Het zijn immers de details die het hem doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Reaktionair. Er zit toch stiekem een aktivist in je. Aksie, aksie!!
Het heeft iets van willekeur.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent altijd wel iets. Alleen schrijf ik aktie bij voorkeur zelfs nog met een 'c', net zoals ik kultuur en reaktionair juist weer het liefst met een 'k' schrijf. Het zijn immers de details die het hem doen.
Dat is het niet.quote:
Vroeger.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef LXIV het volgende:
Niet altijd. Hier is het 3,5 uur vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |