Kan ze wel gebuiken.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef elcastel het volgende:
Dus Lieke krijgt misschien ook nog wat implantaten in deze serie ?
Kan ze zeker gebruikenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef elcastel het volgende:
Dus Lieke krijgt misschien ook nog wat implantaten in deze serie ?
Het was heel duidelijk.Toen Lieke,Melissa een hoer noemde was er al een gesprekje met Natasia aanquote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Er worden naar mijn idee, steeds meer wanhoops-scripts gemaakt.
deze raken nog kant nog wal, en daarbij zie je dat de miljonairs ook niet goed meer weten wat ze er mee aanmoeten...
Ja, dat is wat Natasia zegt. Maar ik heb gehoord hoe Natasia het tegen Melissa vertelde. Natasia zei tegen Melissa dat ze er eigenlijk niet van houdt maar dat ze toch iets kwijt wil. Natasia en Lieke waren beneden en Natasia rook dat Melissa beneden was geweest doordat ze haar luchtje rook. En Natasia wilde zeggen tegen Lieke dat Melissa een echt luchtjesdier ofzoiets was. Maar voordat ze uitgesproken was zei Lieke na de eerste woorden van Natasia ;"Melissa is een ..."(Lieke)...." hoer".....quote:Op zondag 6 mei 2007 23:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Heeft ze van de Febo gehoord. Daarom moest Melissa naar achter.
"attitude" zegt Huub.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:42 schreef yellowfirst het volgende:
Het verongelijkte kouwe-kak meisje Lieke is boos.........................![]()
Dit script is inderdaad bedroevend. Laten we gaan discussiëren over waarom iemand een ander een hoer noemtquote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Er worden naar mijn idee, steeds meer wanhoops-scripts gemaakt.
deze raken nog kant nog wal, en daarbij zie je dat de miljonairs ook niet goed meer weten wat ze er mee aanmoeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |