Pietje het gaat hier om de H Melissa, niet om Melissa de dansgodin!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
Niet goed bezig, mejuffrouw De Lange![]()
[afbeelding]
lees mijn vorige post,..ze lult zichzelf klem....ze heeft niet eens door hoe ze zichzelf voor de gek houd omzich te beschermen...wees dan een echte bitch en geef gewoon toe dat je melissa een hoer vind..maar dat vinden alle lelijke vrouwen van mooiere vrouwen!!! das nagenoeg een feit!!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Lieke wel eerlijk nou.... iedereen heeft wel vooroordelen... ik kots echt op Eric en Huub nu...
Nou nou niet overdreven nu...Als ze slim zou zijn zou ik dat ook zeggen maar dat is ver van het geval.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:36 schreef easysatellite het volgende:
ik vind melissa juist wel classy
Dat zou mooi zijn!!! de HARDE WAARDHEID>>>>quote:Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef OudFruit het volgende:
Lieke staat op het punt te gaan huilen...
Lieve Lipsch, het is bedoeNing en geen bedoeLingquote:Op zondag 6 mei 2007 23:33 schreef Lipsch het volgende:
Melissa ziet er overigens bijzonder smakelijk uit - Nogal een suffe bedoeling om de bewoners aan te sturen lelijke uitspraken over hun personeel te doen. Al helemaal als het écht totaal nergens op slaat.
Man met poetsdoek (Zelfs dat lukt haar niet)quote:Op zondag 6 mei 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
En Lieke heeft een uitstraling van een vrouw die langzaam man wordt...
Girl power is een in het midden van de jaren '90 ontstane uitdrukking uit de Verenigde Staten voor een cultuur onder jonge vrouwen en tienermeisjes, die zich onder meer kenmerkt in een sterke zelfbewuste houding en die zich manifesteert in ambitie, assertiviteit en individualisme. De uitdrukking is vanuit Amerika naar Nederland komen overwaaien.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Als vrouwvriendelijke man vind ik het ook wel wat hebben.
Heeft iets met emancipatie te maken![]()
Het gaat me niet om melissa, maar Lieke lult nu echt volkomen poep.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Pietje het gaat hier om de H Melissa, niet om Melissa de dansgodin!!!![]()
Inderdaad ik heb Huub genoeg over mensen horen zeggen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Lieke wel eerlijk nou.... iedereen heeft wel vooroordelen... ik kots echt op Eric en Huub nu...
Hoe benoel je, kanjer?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Lieve Lipsch, het is bedoeNing en geen bedoeLing![]()
zeker familie van tasia?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Lieve Lipsch, het is bedoeNing en geen bedoeLing![]()
Ja, maar dat hoort dan weer bij het spel. Dat is tactiek.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, nou ik vind hem nu arro, hij wil bepalen watLieke wel of niet mag zeggen , zelf scheldt hij regelmatig iemand uit.mensen op een uiterlijk oordelen vind hij raar, hij heeft Jaap konstant op zijn gewicht willen pakken, bovendien als Lieke zou zeggen tegen Huub ik vind Natas een hoer, ligt hij dubbel met andere woorden het moet wel in zijn straatje passen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |