Voetballers zijn van nature aanstellerige mensen...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:41 schreef Panick het volgende:
Spelers die zich aanstellen.
De Zeeuw.
Jenner.
Dembele.
Eens, maar goed voorbeeld doet volgen (Ten Cate). Als ie nog twee jaartjes bij Foppe was gebleven, had ie zo veel meer kunnen laten zienquote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Roellio het volgende:
Huntelaar dan. Die is in de geest van Ajax binnen enkele seizoenen van een goede spits uitgegroeid tot een constant spugende arrogante klootzak. Zelfs als spelers van de tegenpartij willen assisteren bij bijv. kramp komt onze bovenkaak-ontblotende arro-spits de betreffende spelers wegduwen.
Ik ben voor AZ, maar als er 1 speler is die ik qua houding en gedrag een nekschot zou mogen geven was het Klaas Jan Huntelaar. Een vervelend en arrogant jochie is het.
De beker is in elk land bijna net zo belangrijk als de titel behalve in Nederland.. Vast omdat Ajax 'm altijd wint.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:09 schreef Game_Error het volgende:
mensen die blij zijn dat ajax een troostprijs pakt
True, een van de redenen waarom ik ben gestopt met voetbal en waarom ik kijken ook steeds minder leuk vind..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Voetballers zijn van nature aanstellerige mensen...
Kijk voor de fun eens Rugby op de BBC. Als je alleen die voetballers verteld dat ze zo'n wedstrijd moeten bezoeken schijten ze hun broek al vol...
meer omdat geen andere club er echt om geeft, behalve als ze een troostprijsje willen om de supporters tevreden te houdenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
De beker is in elk land bijna net zo belangrijk als de titel behalve in Nederland.. Vast omdat Ajax 'm altijd wint.
100% eens, viel mij ook op. Rot dan ff op als je niet sportief kan zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Roellio het volgende:
Huntelaar dan. Die is in de geest van Ajax binnen enkele seizoenen van een goede spits uitgegroeid tot een constant spugende arrogante klootzak. Zelfs als spelers van de tegenpartij willen assisteren bij bijv. kramp komt onze bovenkaak-ontblotende arro-spits de betreffende spelers wegduwen.
Ik ben voor AZ, maar als er 1 speler is die ik qua houding en gedrag een nekschot zou mogen geven was het Klaas Jan Huntelaar. Een vervelend en arrogant jochie is het.
Het eensch zijn met Maikuuulquote:
en dáárvoor twentequote:Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef Game_Error het volgende:
[..]
meer omdat geen andere club er echt om geeft, behalve als ze een troostprijsje willen om de supporters tevreden te houden![]()
in 2005 won psv em overigens, en de 2 jaar daarvoor utrecht
Omdat topclubs in Nederland maar een paar wedstrijdjes hoeven te winnen voordat ze in de bekerfinale staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
De beker is in elk land bijna net zo belangrijk als de titel behalve in Nederland.. Vast omdat Ajax 'm altijd wint.
en waar clubs als psv met 3-0 vernederd wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat topclubs in Nederland maar een paar wedstrijdjes hoeven te winnen voordat ze in de bekerfinale staan.
ach als ajax wint altijd dezelfde verhalen!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:52 schreef Camplo het volgende:
Hoor ik nu AZ boertjes klagen over het spel van Ajax?
Paar maanden geleden hoorde ik niemand klagen na een charge op Stekelenburg waar de 1-1 uitviel waardoor wij geen landskampioen werden.
Dat en niet om kunnen gaan met druk.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
ach als ajax wint altijd dezelfde verhalen!
en boos op klaas jan omdat ie weer duwt en spuugt... het feit dat hij zijn opgelegde kans er wel in schiet en AZ er 20 mist dat zal het wel zijnjaloezie heet dat
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |