Zullen we 392042 kaartjes sturen met "EENS"?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen tegen Jaap : 'Ga is wat doen".
Dezelfde IS als in "Kom IS" uit dat stomme gedicht van hem.
Is het een goed plan als de redactie de lopende verhaallijnen ergens gaat publiceren, aangevuld met de dagelijks per bewoner verstrekte opdrachten.quote:
Gabyquote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
Wie is Ga nu weer???
I'm getting confused.
Ik ga maar eens een DVD-tje kijken.
Dat zou wel eens iets anders kunnen betekenen. Misschien bedoelt hij hiermee, klaarkomen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen tegen Jaap : 'Ga is wat doen".
Dezelfde IS als in "Kom IS" uit dat stomme gedicht van hem.
Slim idee Huub.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat samen met Lieke en Huub, Japio terroriseren. Joepie.![]()
En voor al het andere TOP-Nederlands van hem ook? Dat gaat me een vermogen kosten. Ik pas.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we 392042 kaartjes sturen met "EENS"?
Hij heeft waarschijnlijk opdracht om Jaap aan te sporen om eens iets te gaan doen. Dat computeren trekt ook geen volle zalen......quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
ik val midden in een merkwaardig gesprek. Brian zegt hetzelfde tegen jaap als wat nico telkens zegt. "spreek je uit" ("leef je uit")
Jaap als tennisbal tussen Brian en Nicolaas?
Ikquote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia moet lief zijn tegen Lieke dan zal ze haar helpen met trainen...
Ze zegt: Jij lief voor mij ik lief voor jou
![]()
![]()
![]()
Niet zo aardig van Liekje, maar wel waar natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Lieke noemt Melissa een hoer
Japio zelf wel, denk je?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk opdracht om Jaap aan te sporen om eens iets te gaan doen. Dat computeren trekt ook geen volle zalen......
Wat een slijmballen daar allemaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia moet lief zijn tegen Lieke dan zal ze haar helpen met trainen...
Ze zegt: Jij lief voor mij ik lief voor jou
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |