Ikquote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia moet lief zijn tegen Lieke dan zal ze haar helpen met trainen...
Ze zegt: Jij lief voor mij ik lief voor jou
![]()
![]()
![]()
Niet zo aardig van Liekje, maar wel waar natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Lieke noemt Melissa een hoer
Japio zelf wel, denk je?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk opdracht om Jaap aan te sporen om eens iets te gaan doen. Dat computeren trekt ook geen volle zalen......
Wat een slijmballen daar allemaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia moet lief zijn tegen Lieke dan zal ze haar helpen met trainen...
Ze zegt: Jij lief voor mij ik lief voor jou
![]()
![]()
![]()
Neukt ze voor geld??quote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet zo aardig van Liekje, maar wel waar natuurlijk.
dass niet zo slim van der.... Melissa hoort dat vastquote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Lieke noemt Melissa een hoer
Jaap is geen volhouder, en reageert altijd contraproductief.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
Jaap zit zn eigen toneelhaak te bewerkstelligen? Brian probeert hem te waarschuwen, maar het dringt echt niet door.![]()
Lieke is van het kaliber Stoeptegel...wat moet zij nou zeggen van een Playmate die niet hoefde te neuken om daar binnen te komenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet zo aardig van Liekje, maar wel waar natuurlijk.
Dat van Lieke is speculatie.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke is van het kaliber Stoeptegel...wat moet zij nou zeggen van een Playmate die niet hoefde te neuken om daar binnen te komen![]()
Mag denk niet van die pannekoek.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef farceman het volgende:
Wanneer gaat jaap eens terror op Brian uitvoeren?!
Ik heb Melissa nog niet geneukt zien worden voor de camera, dit iit "kuis" Liekje (Btw, hoe zag Lieke er ook alweer uit vandaag?)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dass niet zo slim van der.... Melissa hoort dat vast
Daarbij heeft Lieke al aangegeven dat ze er niet van houdt, als mensen achter haar rug praten.... Nu doet ze precies hetzelfde
nee ze deed niet aan Temptation island mee maar met Paradise Hotelquote:Op zondag 6 mei 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat van Lieke is speculatie.
Maar Melissa heeft toch meegedaan aan zo'n verleidingsprogramma voor stelletjes, als verleidster?
Dat zit wel heel dicht in de buurt van de prostitutie hoor.
Beschuitje Nicoquote:
Dan kreeg hij dus daarom op zijn flikker van de stem.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
Linda de mol komt binnenkort in de playboy volgens Brian.
volgens mij welquote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
Kregen ze op hun flikker.
of hoorde ik dat verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |