Brian begint een echte geinponem te worden!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
Bolle van Zwolle!
Liggen jullie ook samen met Brian in een deuk?
Peter R de Vries over de moord op Peter Smit is veel interessanterquote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet echt, zit spelletjes te spelen en een beetje te cossen. Ga zo maar eens de was ophangen en dan tvkijken.
Poephoofdquote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat wat die Tien-forum refugee vanmiddag tegen je zei...![]()
Ze moeten verplicht praten.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:32 schreef Kaleddis het volgende:
Waar gaat dit gesprek over![]()
Brian die tegen Jaap zegt dat hij zich eens als een man moet gedragen![]()
Zullen we 392042 kaartjes sturen met "EENS"?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen tegen Jaap : 'Ga is wat doen".
Dezelfde IS als in "Kom IS" uit dat stomme gedicht van hem.
Is het een goed plan als de redactie de lopende verhaallijnen ergens gaat publiceren, aangevuld met de dagelijks per bewoner verstrekte opdrachten.quote:
Gabyquote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
Wie is Ga nu weer???
I'm getting confused.
Ik ga maar eens een DVD-tje kijken.
Dat zou wel eens iets anders kunnen betekenen. Misschien bedoelt hij hiermee, klaarkomen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen tegen Jaap : 'Ga is wat doen".
Dezelfde IS als in "Kom IS" uit dat stomme gedicht van hem.
Slim idee Huub.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat samen met Lieke en Huub, Japio terroriseren. Joepie.![]()
En voor al het andere TOP-Nederlands van hem ook? Dat gaat me een vermogen kosten. Ik pas.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we 392042 kaartjes sturen met "EENS"?
Hij heeft waarschijnlijk opdracht om Jaap aan te sporen om eens iets te gaan doen. Dat computeren trekt ook geen volle zalen......quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
ik val midden in een merkwaardig gesprek. Brian zegt hetzelfde tegen jaap als wat nico telkens zegt. "spreek je uit" ("leef je uit")
Jaap als tennisbal tussen Brian en Nicolaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |