Therapie om mensen die ik niet moet leuk te gaan vinden?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef FdW het volgende:
[..]
OK, jij je zin. Ik neem je een avond in therapie, en het wordt nog gezellig ook.
Ik heb in mijn leven heel veel keurige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...quote:Op zondag 6 mei 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet haar tijd als poets. Dat gedram naar Huub toe, over normen en waarden. De eerste de beste keer dat ze dat hok in kwam, als niet personeel, lag ze binnen een half uur met Huub te neuken. Dat noem ik dus inneuken. Oogkleppen af mop.
Daar kan ik niet over oordelen. Ben namelijk geen keurige dame.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel veel keurige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel veel keurige wanhopige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...![]()
Eigenlijk is die therapie in eerste instantie bedoeld om jou wat losser te maken, misschien wat minder primair te doen reageren en meningen te vormen op basis van ''Sylvia'' gevoelens.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Therapie om mensen die ik niet moet leuk te gaan vinden?
Nee dank je, ik ben niet into folteren
Me 2.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Ik word altijd zo nerveus van strafschoppen......
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel veel keurige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...![]()
Ik ook, en het duurt zo lang nu......quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Ik word altijd zo nerveus van strafschoppen......
Dat waren veelal zeer zelfstandige goed uitziende vrouwen, van een zeer goed niveau, maar wel normale vrouwelijke vrouwen. You'd be surprisedquote:
Om het voor de rat tot een spoedig einde te brengen zou ik het graag zien dat er zo snel mogelijk weer gekonijnt wordt, daar kunnen zijn tegenstanders goed op inspelen. Maar ik vind het VEEL belangrijker dat Amanda uit de gore poten van dat stuk ongedierte wordt gehouden. Ze is best wel zielig met haar keuze voor verkeerde mannen. Dan maar niet konijnen en creatief werken aan een ander plan om die siego tot flippen te brengen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
ik had ze ook net gecapt....![]()
ze ogen zo leuk saampies
[afbeelding]
Lieke moet haar gespierde smoel houden. Excusez le mot.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Amanda is wel lief....hoop dat domme Lieke der niet stuk walst
Met sletjes heb ik niets.. ( niet dat ik denk dat jij er een bent... )quote:Op zondag 6 mei 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Ben namelijk geen keurige dame.![]()
Waarom, ach laat maar zitten. Voetbal is afgelopen dus is nu Off-Topicquote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef Crush65 het volgende:
Ajax wint ONVERDIEND!
Het is gewoon onbegrijpelijk. Wie het ook zegt dat het een rat is, vanaf het moment dat ze de villa betrad blijft ze achter hem aanhobbelen. Zelfs nu, na het slaan/spugen en de brief van zijn moeder, heeft ze weer hoop dat het goed komt. Ik snap dat echt niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om het voor de rat tot een spoedig einde te brengen zou ik het graag zien dat er zo snel mogelijk weer gekonijnt wordt, daar kunnen zijn tegenstanders goed op inspelen. Maar ik vind het VEEL belangrijker dat Amanda uit de gore poten van dat stuk ongedierte wordt gehouden. Ze is best wel zielig met haar keuze voor verkeerde mannen. Dan maar niet konijnen en creatief werken aan een ander plan om die siego tot flippen te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |