OK, jij je zin. Ik neem je een avond in therapie, en het wordt nog gezellig ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik moet dat mens gewoon niet punt
Je vergeet haar tijd als poets. Dat gedram naar Huub toe, over normen en waarden. De eerste de beste keer dat ze dat hok in kwam, als niet personeel, lag ze binnen een half uur met Huub te neuken. Dat noem ik dus inneuken. Oogkleppen af mop.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Nuchtere Hollandse realiteit, voor zichzelf opkomen, nadenken alvorens... enz.
Voor mij is het echt een raadsel waarom zoveel negatief over Lieke wordt geschreven.
Ze is aktief, lekker met IEDEREEN in contact en dat gaat haar goed af.
Ze fleurt meteen weer een beetje op.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:43 schreef Liess het volgende:
Amanda krijgt weer even een arm om der heen. Kan ze wel gebruiken.
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:43 schreef Liess het volgende:
Amanda krijgt weer even een arm om der heen. Kan ze wel gebruiken.
Therapie om mensen die ik niet moet leuk te gaan vinden?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef FdW het volgende:
[..]
OK, jij je zin. Ik neem je een avond in therapie, en het wordt nog gezellig ook.
Ik heb in mijn leven heel veel keurige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...quote:Op zondag 6 mei 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet haar tijd als poets. Dat gedram naar Huub toe, over normen en waarden. De eerste de beste keer dat ze dat hok in kwam, als niet personeel, lag ze binnen een half uur met Huub te neuken. Dat noem ik dus inneuken. Oogkleppen af mop.
Daar kan ik niet over oordelen. Ben namelijk geen keurige dame.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel veel keurige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel veel keurige wanhopige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...![]()
Eigenlijk is die therapie in eerste instantie bedoeld om jou wat losser te maken, misschien wat minder primair te doen reageren en meningen te vormen op basis van ''Sylvia'' gevoelens.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Therapie om mensen die ik niet moet leuk te gaan vinden?
Nee dank je, ik ben niet into folteren
Me 2.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Ik word altijd zo nerveus van strafschoppen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |