Kom is terug!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:12 schreef Liess het volgende:
Pokeren it is.... Liess eens gone.
Snijdenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Varen het volgende:
Ik heb het geluid op Jaap staan, misschien gaat hij nog iets opwindends doen?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga gewoon Japio schrijven dat hij zeker te weten op 1 in de poll komt als hij Brian gaat pesten.
Of zit ie nog na de trillen van de verwikkelingen en intriges van vannacht?quote:
Goed diep?quote:
Het ligt in een lijn wat is het probleem ?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Varen het volgende:
Jaap scheert eerst zn gezicht en dan zijn oksels, lekker makkelijk!
Dan doe je in ieder geval aan werkverschaffing voor de zwarte doorstreepstift-functionaris op de redactie!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga gewoon Japio schrijven dat hij zeker te weten op 1 in de poll komt als hij Brian gaat pesten.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Maar dan wel met Brian en Natasia.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef SiRojK het volgende:
Ik ga Japio ook maar eens fanmail sturen, ik wil TERROR
Geenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ligt in een lijn wat is het probleem ?
Sjit die pannekoek gaat dat natuurlijk tegenhouden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan doe je in ieder geval aan werkverschaffing voor de zwarte doorstreepstift-functionaris op de redactie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |