face it, ze is gewoon geen haarband-en-parels type, en ook geen Amanda-flodderjurkjes typequote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik ben eruit over wat me irriteert aan Lieke de laatste dagen: De styliste van DGK
[afbeelding]
That's it! De aanbieding voor een gratis therapie is nu vervallen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Met d'r melkboerehondehaar,d'r brede postuur, een overall aan en klompen...dan kan ze zo op de cover hoor
Geef hem eens ongelijk met al dat geslijm.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat zeker ook weer niet pokeren?
Laat staan dat ze elke dag, klokje rond op pumps rondhobbelen!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ook al vind ik Lieke een ..........en eeen ............... en een ..........de kleding lieven mensen moeten die snollen aan om sexy te (lijken) zijn...das een FEIT...alsof amanda in het dagelijks leven alleen maar jurkjes draagt....echt niet...dat doet geen enkele vrouw!!
Ikke niet snappequote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ook al vind ik Lieke een ..........en eeen ............... en een ..........de kleding lieven mensen moeten die snollen aan om sexy te (lijken) zijn...das een FEIT...alsof amanda in het dagelijks leven alleen maar jurkjes draagt....echt niet...dat doet geen enkele vrouw!!
Das wel weer lief, samen 15 uur per dag naar een geflopt programma kijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen klagen hier hoor, van alle gemakken voorzien door mijn lief![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef FdW het volgende:
[..]
That's it! De aanbieding voor een gratis therapie is nu vervallen.![]()
Schat, wat wil je nou horen? Dat we dol zijn op Lieke? Dat kun je shaken, en dat heeft alles te maken met Lieke als persoon. Mediageil, onaangenaam mens, intrigante ..etc, etc. Dat gaat bij de Libelles nooit meer goedkomen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Gewoon Amanda niet willen ontmoedigen! Dat is vrouwelijke saamhorigheid die ik hier een beetje mis![]()
Jaap is gewoon BOOS de hele tijd, dat schiet ook niet op.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk met al dat geslijm.
Je kan van Japio zeggen wat je wilt,maar slijmen houd hij niet van.
In het begin deed ze zeker hetzelfde als Amanda, da's waar. Van haar vond ik dat vreselijk, van Amanda kan het me geen reet schelen. Maar Nena is er wel zelf achtergekomen wat een smeerlap Brian is, en is door haar ervaringen in DGK als persoon echt gegroeid. Amanda heeft die potentie niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Come on PP. Nena had als ze er niet uitgezet was zelf ook weer achter brian aangelopen. Ik vind haar leuk maar ze deed precies hetzelfde. (bijna dan)
Gelukkig hoor ik niet bij de Libelles. Ik lees liever boeken of de actueel.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, wat wil je nou horen? Dat we dol zijn op Lieke? Dat kun je shaken, en dat heeft alles te maken met Lieke als persoon. Mediageil, onaangenaam mens, intrigante ..etc, etc. Dat gaat bij de Libelles nooit meer goedkomen.
Ik geloof dat je couturier weer eens aan de slag moet!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat staan dat ze elke dag, klokje rond op pumps rondhobbelen!
Ben zelf vandaag niet uit mn joggingbroek te slaan...... met lekkere sloffen!![]()
Op zondag is mn stylist vrij.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je couturier weer eens aan de slag moet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |