Heb vaak zin in een gebakken ei als jij reageertquote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kleine toevoeging : Amanda had de make-up en valse wimpers gedaan als oefenobject voor de wedstrijd ......
Op verzoek van Amanda, in het kader van haar opleiding, heeft onze sociale Lieke vanmorgen vroeg zich zo laten optuigen, en vervolgens duidelijk uitgesproken dat zoiets aan haarzelf niet besteed was..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb je haar vandaag op de streams zien huppelen in haar roze tuniekje (a la Amanda als jurkje gedragen), en een overload aan make-up en valse wimpers?
Ik had Lieke inderdaad hoger ingeschat, te hoog blijkbaar.
Met d'r melkboerehondehaar,d'r brede postuur, een overall aan en klompen...dan kan ze zo op de cover hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
Opzij zit dus echt niet op Lieke te wachten zeker niet op iemand van de gouden kooi, doe maar Viva of Libelle.
Ach lieve schat, ook voor jou komen er hopelijk betere tijdenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zorgt ervoor dat ze opvalt, op een bijzonder irritante manier, ik seg Lieke![]()
Die rol lag toch duidelijk bij Brainless vanaf het begin. Iedereen kotste hem uit, na de 2e avond.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap heeft ALTIJD een moeilijke tijd, dat hypochonder.
Maar toen hij binnenkwam wilde iedereen maar wat graag hem in hun kamp hebben, en heel veel tijd en aandacht aan hem besteed
Amanda heeft die feestversiering aangebrachtquote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik ben eruit over wat me irriteert aan Lieke de laatste dagen: De styliste van DGK
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zorgt ervoor dat ze opvalt, op een bijzonder irritante manier, ik seg Lieke![]()
Jaquote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef SiRojK het volgende:
Nog leuke dingen gebeurt vandaag en gister dan?
Ik heb geen klagen hier hoor, van alle gemakken voorzien door mijn liefquote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Ach lieve schat, ook voor jou komen er hopelijk betere tijden![]()
Dat verklaart veel!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda heeft die feestversiering aangebracht![]()
Gewoon Amanda niet willen ontmoedigen! Dat is vrouwelijke saamhorigheid die ik hier een beetje misquote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ok, dat is waar. Maar Lieke had beslist geen haast om die rommel van haar gezicht te wassen.
precies.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Op verzoek van Amanda, in het kader van haar opleiding, heeft onze sociale Lieke vanmorgen vroeg zich zo laten optuigen, en vervolgens duidelijk uitgesproken dat zoiets aan haarzelf niet besteed was..
Het zou behoorlijk lullig zijn geweest als ze meteen onder de douche was gesprongen. Ze vond zelf dat ze er als een hoer uitzag en zou voor geen goud over straat gaan met die make-up.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Gewoon Amanda niet willen ontmoedigen! Dat is vrouwelijke saamhorigheid die ik hier een beetje mis![]()
preciesquote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou behoorlijk lullig zijn geweest als ze meteen onder de douche was gesprongen. Ze vond zelf dat ze er als een hoer uitzag en zou voor geen goud over straat gaan met die make-up.
Ook al vind ik Lieke een ..........en eeen ............... en een ..........de kleding lieven mensen moeten die snollen aan om sexy te (lijken) zijn...das een FEIT...alsof amanda in het dagelijks leven alleen maar jurkjes draagt....echt niet...dat doet geen enkele vrouw!!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kleine toevoeging : Amanda had de make-up en valse wimpers gedaan als oefenobject voor de wedstrijd ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |