Gelukkig hoor ik niet bij de Libelles. Ik lees liever boeken of de actueel.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, wat wil je nou horen? Dat we dol zijn op Lieke? Dat kun je shaken, en dat heeft alles te maken met Lieke als persoon. Mediageil, onaangenaam mens, intrigante ..etc, etc. Dat gaat bij de Libelles nooit meer goedkomen.
Ik geloof dat je couturier weer eens aan de slag moet!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat staan dat ze elke dag, klokje rond op pumps rondhobbelen!
Ben zelf vandaag niet uit mn joggingbroek te slaan...... met lekkere sloffen!![]()
Op zondag is mn stylist vrij.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je couturier weer eens aan de slag moet!![]()
Kom is terug!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:12 schreef Liess het volgende:
Pokeren it is.... Liess eens gone.
Snijdenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Varen het volgende:
Ik heb het geluid op Jaap staan, misschien gaat hij nog iets opwindends doen?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga gewoon Japio schrijven dat hij zeker te weten op 1 in de poll komt als hij Brian gaat pesten.
Of zit ie nog na de trillen van de verwikkelingen en intriges van vannacht?quote:
Goed diep?quote:
Het ligt in een lijn wat is het probleem ?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Varen het volgende:
Jaap scheert eerst zn gezicht en dan zijn oksels, lekker makkelijk!
Dan doe je in ieder geval aan werkverschaffing voor de zwarte doorstreepstift-functionaris op de redactie!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga gewoon Japio schrijven dat hij zeker te weten op 1 in de poll komt als hij Brian gaat pesten.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Maar dan wel met Brian en Natasia.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef SiRojK het volgende:
Ik ga Japio ook maar eens fanmail sturen, ik wil TERROR
Geenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ligt in een lijn wat is het probleem ?
Sjit die pannekoek gaat dat natuurlijk tegenhouden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan doe je in ieder geval aan werkverschaffing voor de zwarte doorstreepstift-functionaris op de redactie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |