Ja Carlos zal zijn mond wel voorbij hebben gepraatquote:Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan kreeg hij dus daarom op zijn flikker van de stem.![]()
Wake up, dat stadium is allang gepasseerdquote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
Mischien een idee om Lieke een kans te geven, in plaatst van haar een hoer ed te noemen .
Kans? Die heeft ze gehad als poets, en neukertje van Huub. Opzouten met die snol.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
Mischien een idee om Lieke een kans te geven, in plaatst van haar een hoer ed te noemen .
Er circuleren geruchten dat Brian inderdaad is aangewezen als winnaar, "sympathieke allochtoon wint villa".quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef farceman het volgende:
[..]
nee het lijkt idd wel of Brian daar heilig is.
Er heeft nog nooit iemand langer dan 1 uur hem afgezeken en het hem moeilijk gemaakt.
En waarom doen Nicolaas of Jaap dat niet eens een keer ipv elke keer weer Huub
Dan denkt hij dat hij van de halve wereld gelijk krijgt...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we 392042 kaartjes sturen met "EENS"?
Heb je haar vandaag op de streams zien huppelen in haar roze tuniekje (a la Amanda als jurkje gedragen), en een overload aan make-up en valse wimpers?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
Ik ben maar 3 uurtjes in de kroeg geweest....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wake up, dat stadium is allang gepasseerd![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel handig, zo'n gele markeerstift. Dan kan Natasia het belangrijkste markeren ......
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kans? Die heeft ze gehad als poets, en neukertje van Huub. Opzouten met die snol.
Kleine toevoeging : Amanda had de make-up en valse wimpers gedaan als oefenobject voor de wedstrijd ......quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb je haar vandaag op de streams zien huppelen in haar roze tuniekje (a la Amanda als jurkje gedragen), en een overload aan make-up en valse wimpers?
Ik had Lieke inderdaad hoger ingeschat, te hoog blijkbaar.
Come on PP. Nena had als ze er niet uitgezet was zelf ook weer achter brian aangelopen. Ik vind haar leuk maar ze deed precies hetzelfde. (bijna dan)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Desii, ik vind je echt keilief hoor, maar alleen Neentje mag met het woord Klasse geassocieerd worden.
Neentje was mooi, leuk, origineel, grappig en de enige die Brian een schop verkocht heeft.
Sylvia was... euhm.... 6 maanden in de Kooi. En daar is alles wat Sylvia betreft mee gezegd.
Opzij zit dus echt niet op Lieke te wachten zeker niet op iemand van de gouden kooi, doe maar Viva of Libelle.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Lieke gewoon jaloers is op Melissa omdat ze wel aanvoelt dat ze nooit voor de Playboy gevraagd zal worden.
Lieke moet haar hoop vestigen op de Opzij want iets anders zal haar niet lukken
Jaap heeft ALTIJD een moeilijke tijd, dat hypochonder.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaap heeft een zeer moeilijke tijd achter de rug...
Ok, dat is waar. Maar Lieke had beslist geen haast om die rommel van haar gezicht te wassen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kleine toevoeging : Amanda had de make-up en valse wimpers gedaan als oefenobject voor de wedstrijd ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |