In '77 and '69 revolution was in the airquote:Op zondag 6 mei 2007 19:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh I wish I was a punkrocker with flowers in my haaaaaaair
Daarom kan ik zeggen dat je ongelijk hebt.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:17 schreef Straatneger het volgende:
[..]
heb jij foto's waar je tiet kan zien, nee.
Daarom![]()
I was born too late into a world that doesn't carequote:
Eensch, ik sla die neger van je af en neem je.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:19 schreef enter het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen in een vlaag van verstandsverbijstering dan komt zarGon mij redden.
je denkt er al over naquote:Op zondag 6 mei 2007 19:19 schreef enter het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen in een vlaag van verstandsverbijstering dan komt zarGon mij redden.
Maar dan ben je al genegert,once you go black,you never come back enzoquote:Op zondag 6 mei 2007 19:19 schreef enter het volgende:
[..]
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hairquote:Op zondag 6 mei 2007 19:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
I was born too late into a world that doesn't care
Nooit.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Maar dan ben je al genegert,once you go black,you never come back enzo
Je neemt me meequote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eensch, ik sla die neger van je af en neem je.
Denk nou maar niet dat je het van een echte straatneger wint op straatquote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eensch, ik sla die neger van je af en neem je.
bozkurtquote:Op zondag 6 mei 2007 19:24 schreef Double-Helix het volgende:
Straatneger ik zou maar opassen voordat je de hele grijze wolven kliek over je heen krijgt
een turk kan je beter niet boos krijgenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:23 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Denk nou maar niet dat je het van een echte straatneger wint op straat
tnawie a klawiequote:Op zondag 6 mei 2007 19:25 schreef Double-Helix het volgende:
bozkurt in je reet,a zamel.
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
When accountants didn't have controlquote:Op zondag 6 mei 2007 19:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
When the head of state didn't play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and when radio was king,
![]()
als je me IRL ziet op de meet gaan we zien wat je wilt, hoe dan ook krijg je hete seks danquote:Op zondag 6 mei 2007 19:26 schreef enter het volgende:
[..]
samen op een vliegend tapijt![]()
negert je maakt geen kans, helaasch
2lawia fi fom ymak a 3adayquote:
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hairquote:Op zondag 6 mei 2007 19:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn't know everything
ewaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |