Daar herkenen ze mij altijd aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef crossover het volgende:
Waarom staat nachtwacht altijd dikgedrukt
Waarom staat crossover altijd blauwgedruktquote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef crossover het volgende:
Uit gewoonte.. een traditie die ooit is ontstaan en nog immer in ere wordt gehouden.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef crossover het volgende:
Precies MPG, ik ben blij dat jij mij begrijpt !quote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit gewoonte.. een traditie die ooit is ontstaan en nog immer in ere wordt gehouden.
Draagt wel bij aan de mystiek die rond de NachtWacht hangt.
Spannendquote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit gewoonte.. een traditie die ooit is ontstaan en nog immer in ere wordt gehouden.
Draagt wel bij aan de mystiek die rond de NachtWacht hangt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies MPG, ik ben blij dat jij mij begrijpt !
Jij bent degene in dit topic die me eigenlijk altijd begrijpt, dat betreft lijk je erg veel op mij.![]()
Ik ben blij met zo iemand als jij MPG, NachtWacht hou ik in eer dikgedrukt, gewoon traditie dat is alles.
MPG.![]()
De mystiek natuurlijk!!! Een beetje alerter mag wel he!quote:
Slaap lekkerquote:
Trusten HW, slaap lekkerquote:
Ik ben heel alert, maar het kon zijn dat je wat anders bedoelde, beetje duidelijker mag ook wel hé !quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef crossover het volgende:
[..]
De mystiek natuurlijk!!! Een beetje alerter mag wel he!
Ik ben net zo duidelijk als dat jij alert bentquote:Op maandag 7 mei 2007 00:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben heel alert, maar het kon zijn dat je wat anders bedoelde, beetje duidelijker mag ook wel hé !
Ja bedankt, we nemen lekker een bakje koffie.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]Ik voel mij vereerd met deze verbondenheid. Bakje koffie dan maar?
Zoals ik al eerder zei, smeer jij hem maar gauw.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben net zo duidelijk als dat jij alert bent
Ik duik me bed inDaag MPG en NachtWacht
![]()
Trusten [blue]CO[/blue], bis Morgenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben net zo duidelijk als dat jij alert bent
Ik duik me bed inDaag MPG en NachtWacht
![]()
(en de rest die niks van zich laat horen)
Geen idee, wellicht omdat wij beiden avond- danwel nachtmensen zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:25 schreef Sander170 het volgende:
Hoe komt het toch altijd dat jij me altijd zo goed begrijpt MPG ?
Absoluut erg leuk inddquote:Op maandag 7 mei 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Klopt ik begrijp jou ook altijd MPG, leuk dat we zo op één lijn zitten, drink ze op onze vriendschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |