en de volgende dag toen huub zijn excuses aanbood aan de groep, toen' leed' Brian in stilte.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij werd behoorlijk in de slachtofferrol geplaatst en onnozele Aman kreeg alle schuld.
ik ben weer ff blij dat ik geen streams hebquote:Op zondag 6 mei 2007 18:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De vorige keer trok hij z'n broek uit. Nu (nog) niet ......
[afbeelding]
Er is niets te zien. Net als de vorige keer suggereert iedereen maar... waar het hoofd vol van is, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:46 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben weer ff blij dat ik geen streams heb![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef FdW het volgende:
Amanda lag lekker te duimen op de schoot van grote broer![]()
Goh wat jammer... zouden we eindelijk het bewijs hebben... notquote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Ik kan helaas geen cap maken.
Maar ja waarom zittie dan met een hand onder dien handoek, niet omdattie het koud heeft denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is niets te zien. Net als de vorige keer suggereert iedereen maar... waar het hoofd vol van is, zullen we maar zeggen![]()
Een andere gebruikelijke zegswijze: "Er is geen ruk van te zien".quote:Op zondag 6 mei 2007 18:50 schreef Disana het volgende:
En volgens dezelfde theorie wordt Jaap nu dus door Nicolaas gestoord in het rukken... alhoewel daarvan geen spoor is te zien.
Zie jij wat bewegen? Nee he? Vorige keer ook al niet, maar toch werd met zekerheid beweerd: Jaap rukt!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ja waarom zittie dan met een hand onder dien handoek, niet omdattie het koud heeft denk ik.
Ik ben een volhouder hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh wat jammer... zouden we eindelijk het bewijs hebben... not![]()
Maar ja er valt dan ook niet zoveel te bewegenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij wat bewegen? Nee he? Vorige keer ook al niet, maar toch werd met zekerheid beweerd: Jaap rukt!![]()
Nietes, ik keek ook en zag de hele tijd alleen in vergroot beeld het verschuiven van pixeltjes, hetgeen normaal is.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een andere gebruikelijke zegswijze: "Er is geen ruk van te zien".(vorige keer ook niet maar de bewegingen van de handdoek [b]suggereerden veel[/b]
)
En Lieke kwam ook even haar deel halen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef Desii het volgende:
whahaha, nu lijkt net echt een kleffe zooi.
amanda op schoot bij Huub met der duim in der mond
Eric zit over Huub zijn been te wrijven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |