OK dan, zal binnenkort iets veranderen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan maak je er een jpg,je van die je upload? Ziet er hetzelfde uit, maar scheelt laadtijd voor iets wat toch niet gaat laden?
Is dat echt zo???? Ik heb daar dus absoluut geen last van, vreemd.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En toch vraag ik je er iets aan te doen, je veroorzaakt nu een wachttijd van ruim 30 seconden.
Is BSOL de enige die er last van heeft?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En toch vraag ik je er iets aan te doen, je veroorzaakt nu een wachttijd van ruim 30 seconden.
Als ik F5 duurt het best wel lang voordat de gereedmelding onder op mijn scherm komt. Bij jouw niet dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat echt zo???? Ik heb daar dus absoluut geen last van, vreemd.![]()
Ik ook niet, maar het kan wel vervelend zijn als je een langzame verbinding hebt.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat echt zo???? Ik heb daar dus absoluut geen last van, vreemd.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:39 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, ik heb er ook last van!
Maar er van dat "binnenkort" maar even "binnen een uur"
Ik heb het een tijdje in de gaten gehouden. De tijd varieert van 20 tot 30 seconden en pas dan wordt het rode kruisje getoond. Tot dat moment kan ik geen post plaatsen.quote:
dat was wel te zien, maar ik vond dat brian er allemaal erg goed vanaf kwam op tv.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik weet niet of het op tv te zien was dat Brian haar gespugd en geslagen heeft...... maar als zij dan binnenkort weer liggen te konijnen.... zal het volgens mij niet goed doen bij het publiek
(net als bij de meeste van ons btw)
Dus daarom verdwijnen die pincetten steeds.quote:
Erg he, weggekropen in dat hoekjequote:
zag de redactie dat ook maar zoquote:Op zondag 6 mei 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Japio in de sauna, en het volgende ritueel volgt: Hoofd schudden, neus snuiten in zijn hand, hoofd schudden, handen wapperen, hoofd schudden. Deze man is dus totaal verknipt, best zielig, maar hij hoort absoluut niet in DGK.
Hij werd behoorlijk in de slachtofferrol geplaatst en onnozele Aman kreeg alle schuld.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:42 schreef 2live het volgende:
[..]
dat was wel te zien, maar ik vond dat brian er allemaal erg goed vanaf kwam op tv.
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus daarom verdwijnen die pincetten steeds.
Give it time baby.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De vorige keer trok hij z'n broek uit. Nu (nog) niet ......
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |