I love it. Iedereen zijn eigen mening hier. Er zijn er een aantal die het 'kwijl'-icon elke keer plaatsen na een cap van Niels en een paar die Lieke leuk vinden (Dat lijkt/is nu een minderheid maar respecteer dat dan ook).quote:Op zondag 6 mei 2007 19:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk achter die brede schouders, heupen en dijbenen van haar![]()
Heb je een linkje..... staat niets in de updates.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Wat is er eigenlijk met Jaap aan de hand in dat filmje van Huub en Lieke vannacht.... uitbarsting uit het niets![]()
Ze mist de sex met Brainless.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Amanda kijkt niet bepaald happy, of ligt dat aan mij?
De blik van iemand die gebrek heeft aan sex ?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Amanda kijkt niet bepaald happy, of ligt dat aan mij?
Neem van een zeer ervaren man aan dat Lieke ''een lekker wijf'' is.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk achter die brede schouders, heupen en dijbenen van haar![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Uze2wSls06Qquote:Op zondag 6 mei 2007 19:48 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb je een linkje..... staat niets in de updates.
http://www.youtube.com/watch?v=Uze2wSls06Qquote:Op zondag 6 mei 2007 19:48 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb je een linkje..... staat niets in de updates.
Daar moet ik nog even over nadenken, ik ben toch ernstig geneigd om die mensen met spoed door te verwijzen naar een gesloten inrichtingquote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
I love it. Iedereen zijn eigen mening hier. Er zijn er een aantal die het 'kwijl'-icon elke keer plaatsen na een cap van Niels en een paar die Lieke leuk vinden (Dat lijkt/is nu een minderheid maar respecteer dat dan ook).
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Neem van een zeer ervaren man aan dat Lieke ''een lekker wijf'' is.
Wanneer ik mezelf de tijd gun en de rust heb om mijn boek over vrouwen te schrijven, zullen de meeste Libelletjes nog veel leren, en om met Huub te spreken, ALSNOG blij worden dat ze als meisje geboren zijn....![]()
.
Dank, ga meteen kijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Uze2wSls06Q
Net als het afslankboek van Japio? Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Neem van een zeer ervaren man aan dat Lieke ''een lekker wijf'' is.
Wanneer ik mezelf de tijd gun en de rust heb om mijn boek over vrouwen te schrijven, zullen de meeste Libelletjes nog veel leren, en om met Huub te spreken, ALSNOG blij worden dat z als meisje geboren zijn....![]()
.
Love you too.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken, ik ben toch ernstig geneigd om die mensen met spoed door te verwijzen naar een gesloten inrichting![]()
Geld is toch al binnen voor een maand.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is het nou omdat we tegenwoordig moeten bealen ? Dit kun je echt niet meer leuke DGK noemen, het hele spul is ingekakt en saai. Straks weer pokeren zeker ....
[afbeelding]
Er is een groot verschil tussen fantasie en dagdromen, en de beleefde realiteit HONEYquote:Op zondag 6 mei 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net als het afslankboek van Japio? Ik ben benieuwd.
Wat valt er onder een 'Libelletje'quote:Op zondag 6 mei 2007 19:49 schreef FdW het volgende:
Dream on, darlingquote:Op zondag 6 mei 2007 19:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen fantasie en dagdromen, en de beleefde realiteit HONEY![]()
En margrieten , mooie bloemen.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat zijn geloof ik heel sierlijke beestjes
072 voor de winst, ik voel het, de echte provincialen zullen winnen!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ajax-AZ gaat nog spannend worden.
Niels is ook een lelijke ventquote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef FdW het volgende:
Ter geruststelling, ik begrijp er ook niets van wat vrouwen in mannen zien, bv Niels.![]()
Maar continu erover zeuren dat ik het met de soppertjes niet eens ben doe ik niet....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |