abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3023955
Sinds vanochtend heb iklast van teen, want m'n nagel groeit in m'n teen
Het doet echt gruwelijk pijn als je ergens tegen aan stoot en ik moest vandaag ook nog een voetballen,
ik kan dit echt niet uitstaan
  zaterdag 2 februari 2002 @ 18:55:34 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3023990
Ieuw, ik zou maar ff langs de dokter gaan dan
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 2 februari 2002 @ 18:56:49 #3
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3024003
Misschien een goed idee om die nagel dan eens te gaan knippen?
Maar ik nuek niet!
pi_3024008
Pas maar op. Heb ik ook wel eens gehad, vele jaren geleden. In een paar maanden tijd had ik door verkeerd knippen en daarna door wat huis-tuin-en-keuken snijwerk aan beiden kanten van de nagel van beide grote teennagels ingegroeide ellende. Het begon zelfs te meuren en ben toen maar naar het ziekenhuis gegaan. Die hebben het weer moeten oplappen. Ga maar naar een pedicure toe en laat je proffesioneel behandelen aan je nagel.
pi_3024210
Ga naar een dokter voordat het gaat onsteken:) Want dan gaat het echt zeer doen en kunnen ze het niet goed meer verdoven. Zelf ook gehad zonder verdoving weg laten halen. Je kan het dan wel uitschreeuwen van de pijn.:)
pi_3024374
Één woord: nagelschaar
pi_3027079
Iets meer woorden: Ga na een podotherapeut, heb ik zelf ook gedaan en werkt erg goed, zonder dat je onder het mes moet.
  zaterdag 2 februari 2002 @ 23:31:16 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3027268
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 19:34 schreef XSannetje het volgende:
Één woord: nagelschaar
Absoluut NIET doen!

(je huisarts kan in eerste instantie een middeltje voorschrijven wat lijkt op doorzichtige nagellak, dat smeer je op de huid waar de nagel de pijn veroorzaakt. De huid "verhard"en de nagel kan doorgroeien tottie weer normaal uitsteekt. DAARNA mag je je nagel pas knippen. RECHT afknippen..

zaterdag 2 februari 2002 @ 23:32:48 #9
8369 speknek
Another day another slay
pi_3027286
Ik begin hetzelfde te krijgen. Ik hoop vooralsnog dat het vanzelf overgaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 3 februari 2002 @ 00:36:57 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3027864
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 23:32 schreef speknek het volgende:
Ik begin hetzelfde te krijgen. Ik hoop vooralsnog dat het vanzelf overgaat.
bedenk me net dat blanke nagellak waarschijnlijk hetzelfde effect heeft als dat goedje van de huisarts..
  zondag 3 februari 2002 @ 00:40:17 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_3027900
quote:
Op zondag 03 februari 2002 00:36 schreef Quenda® het volgende:
bedenk me net dat blanke nagellak waarschijnlijk hetzelfde effect heeft als dat goedje van de huisarts..
Dat zeg je alleen maar om me voor lul te laten lopen heh
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_3030581
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 18:55 schreef Marble het volgende:
Ieuw, ik zou maar ff langs de dokter gaan dan
en vlug ook, anders kun je een week niet normaal staan en twee weken niet gewoon lopen door de operatie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 3 februari 2002 @ 13:10:20 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3030793
quote:
Op zondag 03 februari 2002 00:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar om me voor lul te laten lopen heh

Neh,daar hoef je het niet op te smeren
tenzij die ook ergens ingroeit..
pi_3034475
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 18:51 schreef Rellehenk het volgende:
Het doet echt gruwelijk pijn als je ergens tegen aan stoot en ik moest vandaag ook nog een voetballen,
Heb ik ook en als je zegt:'Gebruik een nagelschaartje' dan begrijp je niet wat een ingegroeide teennagel is.
Ik ben naar de dokter geweest en kreeg spul tegen ontsteken, het advies was dat ik moest wachten tot dat het eruit groeide. Anders chirurgische ingreep.
Trouwens hij ging bij mij even met een pincet de nagelrand na, ik hoef je niet te vertellen hoeveel pijn dat deed.

edit: Oh ja, je moet je nagels recht afknippen om het te voorkomen. Niet heel mooi de puntjes aan de zijkant eraf gaan knippen.

'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_3047338
K zou heeeel snel naar de dokter gaan. ik heb dr ook te lang mee gewacht en konden ze (onder verdoving) de nagel verticaal afknippen en 'm uit je teen knippen. De verdere details zal k je besparen maar k kan wel vertellen dat je dr dan nog een week lang plezier van hebt.
pi_3047968
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 18:51 schreef Rellehenk het volgende:
Hard voor je!
For being Rude is the only way
pi_4296901
ik heb dit altijd
ik los het meestal zelf op omdat ik geen zin heb om naar de doktor te gaan voor zoiets 'kleins'.Ik loop soms een jaar met zoiets en met veel pijn...<zucht> <auw!>
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_4296923
quote:
Op zondag 03 februari 2002 13:10 schreef Quenda® het volgende:

[..]

Neh,daar hoef je het niet op te smeren
tenzij die ook ergens ingroeit..

B Red Ten
pi_4297821
quote:
Op zondag 03 februari 2002 12:59 schreef YPPY het volgende:

[..]

en vlug ook, anders kun je een week niet normaal staan en twee weken niet gewoon lopen door de operatie.

Ik kon na 2 dagen weer lopen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_4299859
FOTO!!!
---Dood maak je mee aan de achterkant maar moet worden beleeft aan de voorkant----
pi_4301228
Vraag zo iets nooit meer,te erg voor woorden...begin er weer enorm last van te krijgen
α & Ω
  donderdag 23 mei 2002 @ 23:11:51 #22
17699 neh
Oh behave!
pi_4301554
Ik heb aan allebei mijn grote tenen ingegroeide teennagels gehad tot een aantal keer toe... Steeds chirugisch geholpen (kost idd zo'n week totdat je eindelijk eens na kunt denken over normaal lopen) totdat ze hebben besloten de nagelbedden te versmallen... Ik heb nu extreem rare rechthoekige nagels op mijn grote tenen zitten. Maar geloof me, alles is beter dan een ontstoken teen.
pi_4302699
id,het 'verpest'je leven...tja dan maar voor de tweede keer naar de chirurg
α & Ω
pi_7604026
word je hard van!
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
  zondag 29 december 2002 @ 20:49:26 #25
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7604242
quote:
Op zaterdag 2 februari 2002 18:56 schreef KOE het volgende:
Misschien een goed idee om die nagel dan eens te gaan knippen?
Dat had je eerder tegen hem moeten vertellen
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')