ja ok, ik heb dus gegoogled en spuitverf schijnt nergens te koop te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:47 schreef ibaneX het volgende:
gewoon spuitverf, dan gladschuren opnieuw spuiten.
Dan aflakken(doorzichtig) opnieuw gladschuren(alleen lak) en dan weer lak spuiten.
bedrading van mn strat eindelijk fixen omdat ik het nu snapquote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef Deansensitized het volgende:
Motip![]()
Wel even checken of het geschikt is voor hout.
Wat zijn je plannen??
moet je dan trouwens matte verf hebben en dan lakken, of wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
bedrading van mn strat eindelijk fixen omdat ik het nu snap![]()
body schuren en opnieuw verfen. dan heb ik 3 toffe gitaren![]()
Doen doen doen!! Leuker is er nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:01 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zo jeukt het mij telkens als ik op marktplaats kijk om zo'n unfinished tele body te kopen
nee, weet ik. maar eerst snapte ik dus gewoon niet hoe het hoort en wat er mis wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:16 schreef Deansensitized het volgende:
Stelt ook niks voor, bedrading fiksen
Hou me/ons op de hoogte met foto's
Hijs gaafquote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef ibaneX het volgende:
Omg: http://www.youtube.com/watch?v=SxigNvJxGn4&mode=related&search=![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoehoehoeoheohe zaterdag m'n speakercabinet ophalen en eind van de maand is m'n top binnen![]()
Nicequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef Under_Score het volgende:
250, had er 325 voor betaaldheb hem een jaar gehad.
pinch-harmonic dat helemaal niet zo typisch-dimebag is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef Under_Score het volgende:
250, had er 325 voor betaaldheb hem een jaar gehad.
zo`n floyd rose is super trouwens, alleen nog even wennen met palm muting, maar veder is het een leuk speeltje
ook al dat typische dimebag squeal geluidje aardig onder de knie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |