probeer jij es een toon naar beneden te benden danquote:Op maandag 7 mei 2007 17:43 schreef ibaneX het volgende:
[..]
tremolo is voor luilaksbenden is het echte werk
Is het merk Samick btw een beetje goed? ga ik binnenkort een gitaar van aanschaffen nl.
standaard in F (laag) gestemdquote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
probeer jij es een toon naar beneden te benden dan
Maar zelfs met tremmelo onstemt ie amper, vooral met een Floyd... in verhouding met een oude die op me yamaha zit...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef ibaneX het volgende:
[..]
standaard in F (laag) gestemd
wat dan wel een handig systeem is is het zero-point system van ibanez dan heb je geen zwevende tremolo dan kan je het een en ander instellen en dat helpt tegen ontstemming
samick? *kuch* *proest* das gewoon gepimp'd brandhoutquote:Op maandag 7 mei 2007 17:43 schreef ibaneX het volgende:
[..]
tremolo is voor luilaksbenden is het echte werk
Is het merk Samick btw een beetje goed? ga ik binnenkort een gitaar van aanschaffen nl.
Nu zal ik de laatste zijn om iemand een Ibanez aan te praten die ze niet willen, maar tegen Samick? Ibanezquote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
samick? *kuch* *proest* das gewoon gepimp'd brandhout... wrom neem je niet (nog?) een ibanez?
roep dan bariton in plaats van bassquote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef Under_Score het volgende:
ja, koop dan gewoon een bas gitaar ofzo :p
31 Mei, bier zuipen, Aalborgquote:
Omdat er wel een effectenpedaal en versterker bij zitten die ik wel wil.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
samick? *kuch* *proest* das gewoon gepimp'd brandhout... wrom neem je niet (nog?) een ibanez?
Ja maar dat kan je zowat op alle dagen wel doenquote:
valt opzich wel mee..........ik bedoel eddie van halen heeft em ook gebruiktquote:Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Hmm, maar dan hebben ze uiteindelijk allemaal een redelijk zelfde geluid, of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |