Das dan wel weer veelquote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, wel een toetsenist.
drummert hebben we wel, we missen alleen een toetsenist eigenlijk. dan zijn we met 7 man.
en die lead kun je zelf wel uitzoekenquote:Op maandag 7 mei 2007 02:10 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt inderdaad heerlijk simpel, 8ste noten stellen niks voor. Voor ons, niet voor hem
Ook een tab van die lead?
goeie kwaliteit! nummer zelf klinkt ook niet slecht, maar is niet mijn stijl dus ik zal er niet over zeurenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
Bij deze een mp3tje van onze final mix.
5 nummers in totaal, dit is er dus eentje van:
Hogtied - Shortcut to hell (final mix)
De 5150 heerschgDquote:Op maandag 7 mei 2007 12:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
Tnx, weet ik dat het niet je stijl is
Onze gitarist heeft het volgende gebruikt (ik ben bassist):
Peavey 5150 + Engl cab + maxon od-809/ibanez STL in combinatie met metal charger
Links en rechts ingespeeld (is nog van voor dat we een extra gitarist hadden) met variaties in de metal charger en maxon.
Ik:
Kmd mosfet versterker + Fender cab + Boss ODB3
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
En toch heeft hij hem recentelijk ingeruild voor een Mesa/Boogie Mark III
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Whehe, de 5150, die wordt nu gemaakt door Fender![]()
Die is wel wat braver dan de 5150 maar ook vet hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 12:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
En toch heeft hij hem recentelijk ingeruild voor een Mesa/Boogie Mark III
Ik heb ook een gehuil & geknetter stack staan hieroquote:Op maandag 7 mei 2007 14:25 schreef Aresdreams het volgende:
Ik hou het wel op H en K
Die mag nog geeneens naast de 5150 van Peavey staanquote:Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Whehe, de 5150, die wordt nu gemaakt door Fender![]()
5150 is de metalamp voor in de studio op dit moment. echt alle bekende metalacts van nu spelen met dit ding!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De 5150 heerschgD![]()
![]()
(Wel jammer van de ruis maar het geluid maakt veel goed![]()
Bullet for my valentinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |