je mist een bassist?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat gaat hier niet echt werken omdat onze drummer black speelt normaal, de ene gitarist is doom/gothic, ik metal/thrash en dan nog een zangeres erbij, dat wordt een vaag mengsel
we maken er wel wat moois van met z`n allen.
je meent hetquote:Op maandag 7 mei 2007 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat valt bij het repeteren nog te overzien gelukkig, een drummer missen is wat kutter
gelukkig is de kwaliteit heel slecht.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Klein klote telefoonfilmpje in kutkwaliteit![]()
nee, wel een toetsenist.quote:
das waar. hoewel die kerel over een maand z'n drumstel pas heeft hequote:
7quote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, wel een toetsenist.
drummert hebben we wel, we missen alleen een toetsenist eigenlijk. dan zijn we met 7 man.
Dan ligt hem dan aan jouquote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
7lijkt me kut met repetities plannen enz wij hebben met 4 man al vaak zat gezeik dat het niet helemaal lukt
dan moet je 'Poep in je hoofd' gaan spelenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:53 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ja onze ook. En wat wij schrijven kan hij ook niet eens spelen, en om nou te zeggen dat wij kwalitief of technische hoogstaande muziek maken![]()
Zou toch ook saai zijn als je allemaal het zelfde zou inbrengenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat gaat hier niet echt werken omdat onze drummer black speelt normaal, de ene gitarist is doom/gothic, ik metal/thrash en dan nog een zangeres erbij, dat wordt een vaag mengsel
we maken er wel wat moois van met z`n allen.
Das dan wel weer veelquote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, wel een toetsenist.
drummert hebben we wel, we missen alleen een toetsenist eigenlijk. dan zijn we met 7 man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |