precies.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Kilo is gewoon een ander woord voor 1000.
En de afkorting K staat voor Kelvin
and that's the way, the cooky crumblesquote:
een ESP.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef Gertdh het volgende:
[..]
and that's the way, the cooky crumbles
oké.. subject:
een vriend van me wil een epiphone explorer gaan kopen, wat moet ik m aanraden?
Doen! is een leuk ding voor dat geld.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef Gertdh het volgende:
[..]
and that's the way, the cooky crumbles
oké.. subject:
een vriend van me wil een epiphone explorer gaan kopen, wat moet ik m aanraden?
Ik heb een keer een film gezien met een gast die op een paisley tele speelde. Volgens mij een oorlogsfilm over vietnam en die gast ging in die kampen spelen. Ben er nooit achter gekomen welke dat was, als iemand het zou weten graag.quote:
dat gaat hier niet echt werken omdat onze drummer black speelt normaal, de ene gitarist is doom/gothic, ik metal/thrash en dan nog een zangeres erbij, dat wordt een vaag mengselquote:Op zondag 6 mei 2007 20:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, je kunt ook gewoon gelijk beginnen met eigen nummers maken, covers zijn nergens goed voor.
toen wij als band de eerste keer bij elkaar kwamen zijn we gelijk spontaan begonnen met het eerste nummer![]()
Dat klinkt alsof het een hoop herrie gaat wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat gaat hier niet echt werken omdat onze drummer black speelt normaal, de ene gitarist is doom/gothic, ik metal/thrash en dan nog een zangeres erbij, dat wordt een vaag mengsel
we maken er wel wat moois van met z`n allen.
je mist een bassist?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat gaat hier niet echt werken omdat onze drummer black speelt normaal, de ene gitarist is doom/gothic, ik metal/thrash en dan nog een zangeres erbij, dat wordt een vaag mengsel
je meent hetquote:Op maandag 7 mei 2007 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat valt bij het repeteren nog te overzien gelukkig, een drummer missen is wat kutter
gelukkig is de kwaliteit heel slecht.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Klein klote telefoonfilmpje in kutkwaliteit![]()
nee, wel een toetsenist.quote:
das waar. hoewel die kerel over een maand z'n drumstel pas heeft hequote:
7quote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, wel een toetsenist.
drummert hebben we wel, we missen alleen een toetsenist eigenlijk. dan zijn we met 7 man.
Dan ligt hem dan aan jouquote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
7lijkt me kut met repetities plannen enz wij hebben met 4 man al vaak zat gezeik dat het niet helemaal lukt
dan moet je 'Poep in je hoofd' gaan spelenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:53 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ja onze ook. En wat wij schrijven kan hij ook niet eens spelen, en om nou te zeggen dat wij kwalitief of technische hoogstaande muziek maken![]()
Zou toch ook saai zijn als je allemaal het zelfde zou inbrengenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |