Je bent met net voor.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:36 schreef De_Moester het volgende:
lieke nog een snollenjurkje er bij aan en klaar is ze voor de keileweg!
een smaakvol kleedje voor de keileweg!quote:Op zondag 6 mei 2007 13:38 schreef mootie het volgende:
Wtf trekt Lieke nu aan. @@
Haar voor LULL zettenquote:Op zondag 6 mei 2007 13:39 schreef Ecila111 het volgende:
Wat is überhaubt eigenlijk de bedoeling van dit "jurkje"?
Tis geen jurkje, tis een hoerenkleedje.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:39 schreef Ecila111 het volgende:
Wat is überhaubt eigenlijk de bedoeling van dit "jurkje"?
Dat is dus de catch. Op het net is niks te vinden over een visagie-contest in 2007. Die is al geweest in maart ergens, dus het zal niet veel om het lijf hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent met net voor.
Waar is die contest van? Sluts R Us?
Ergens in Hardenberg is een beurs, daar zal het wel gebeuren.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dus de catch. Op het net is niks te vinden over een visagie-contest in 2007. Die is al geweest in maart ergens, dus het zal niet veel om het lijf hebben.
No pun intended zeker, met dat 'niet veel om het lijf hebben'?quote:Op zondag 6 mei 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Dat is dus de catch. Op het net is niks te vinden over een visagie-contest in 2007. Die is al geweest in maart ergens, dus het zal niet veel om het lijf hebben.
Sterker nog, ze doen niet mee met de cursisten omdat ze te goed is....... ze doet nu met de professionals meequote:Op zondag 6 mei 2007 13:41 schreef Ecila111 het volgende:
Ik neem aan dat er visagisten in opleiding zijn die graag mee hadden gedaan met de contest en nu niet mogen omdat Amanda meedoet en daar gezien het resultaat nu stevig van balen.
De Kamasutra beurs?quote:Op zondag 6 mei 2007 13:42 schreef mootie het volgende:
Ergens in Hardenberg is een beurs, daar zal het wel gebeuren.
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
No pun intended zeker, met dat 'niet veel om het lijf hebben'?
Hahaha, zie mijn berichtje boven jouquote:Op zondag 6 mei 2007 13:43 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, is het de bedoeling dat Lieke er nog erger bij gaat lopen dan Amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |