Vanzelfsprekend. Maar mijn ongerustheid/bezorgdheid/nieuwsgierigheid naar de afwezigheid was puur op vriendschappelijke basis, niet op beschuldigende.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin dat je je zou moeten verantwoorden of verontschuldigen.
Tieten? Tieten? Ik heb het nooit, maar dan ook nooit over tieten gehad. Tieten kunnen me niet interesseren. Nee, kutjes, poezelige haartjes op plekken waar de meeste mannen ze liever niet zien (op het kutje, naast het kutje, door het kutje, aan het kutje, bij het kutje, op de buik, in de oksels) kontjes en tepeltjes is waar mijn pielemuisje een beetje van gaat kriebelen. Tieten kunnen me niet zoveel interesseren.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:17 schreef wyccie het volgende:
Stali, je bent de Caps lock vergeten aan te zetten.
En de woorden Tieten, Whiskey en Jazz.
En potdorie, daar hoort een plaatje van Kafka te staan!
En poezelige haartjes op tieten?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Tieten? Tieten? Ik heb het nooit, maar dan ook nooit over tieten gehad. Tieten kunnen me niet interesseren. Nee, kutjes, poezelige haartjes op plekken waar de meeste mannen ze liever niet zien (op het kutje, naast het kutje, door het kutje, aan het kutje, bij het kutje, op de buik, in de oksels) kontjes en tepeltjes is waar mijn pielemuisje een beetje van gaat kriebelen. Tieten kunnen me niet zoveel interesseren.
Sorry dat ik je diep beledigd heb.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:24 schreef JAM het volgende:
Tieten? Tieten? Ik heb het nooit, maar dan ook nooit over tieten gehad. Tieten kunnen me niet interesseren. Nee, kutjes, poezelige haartjes op plekken waar de meeste mannen ze liever niet zien (op het kutje, naast het kutje, door het kutje, aan het kutje, bij het kutje, op de buik, in de oksels) kontjes en tepeltjes is waar mijn pielemuisje een beetje van gaat kriebelen. Tieten kunnen me niet zoveel interesseren.
Ik houd van tere, iele, olijfkleurige, vormloze, gratige, beetje jongensachtige Japanse meisjeslijfjes, Erik. Daar moet een beetje haar op, want anders heb ik zo het gevoel dat ik een kleuter lig te neuken. Een 'behaarde' vrouw is weer iets héél anders.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt van behaarde vrouwen? Ik leer elke dag iets nieuws.
Ah, zo. Ik werd een beetje op een dwaalspoor gezet door dit:quote:Op zondag 6 mei 2007 22:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik houd van tere, iele, olijfkleurige, vormloze, gratige, beetje jongensachtige Japanse meisjeslijfjes, Erik. Daar moet een beetje haar op, want anders heb ik zo het gevoel dat ik een kleuter lig te neuken. Een 'behaarde' vrouw is weer iets héél anders.
quote:(op het kutje, naast het kutje, door het kutje, aan het kutje, bij het kutje, op de buik, in de oksels)
Nou ze hebben net zoveel haar, het is alleen heel anders van structuur. Bij veel Aziatische vrouwen is het schaamhaar een stuk minder stug en krullig. Donsig, Erik, een donkerbruine, zwarte dons, net zoals bij een eendekuikentje,quote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar aan aziaten zit toch ook weinig haar? Of heb ik dat mis?
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ze hebben net zoveel haar, het is alleen heel anders van structuur. Bij veel Aziatische vrouwen is het schaamhaar een stuk minder stug en krullig. Donsig, Erik, een donkerbruine, zwarte dons, net zoals bij een eendekuikentje,.
Je houdt niet van eendenkuikentjes?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..].
Kunnen we hier nu over ophouden?
Die zijn er wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan me niet indenken dat er nog mannen zijn die op mannen blijven vallen als ze JAM's verheerlijking van de behaarde vrouwenkut gelezen hebben.
Krijg ik nog eens een brief van je, IR? 'quote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan me niet indenken dat er nog mannen zijn die op mannen blijven vallen als ze JAM's verheerlijking van de behaarde vrouwenkut gelezen hebben.
Ik kan me dat ook heel goed voorstellen hoor, Erik. Ik ben nog niet begonnen over piemels, en dan vooral over mijn eigen piemel (ik moet erkennen met andersmans piemels een stuk minder ervaring te hebben), maar dat kunnen, let wel, dat kùnnen ook werkelijk prachtige dingen zijn. Ik zeg maar eens: biggetjesroze eikels,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |