1) Omdat het slachtoffer 'maar' een autochtoon was. Was het een allochtoon geweest dan was het voorpagina nieuws .quote:Op zondag 6 mei 2007 12:15 schreef Frederic het volgende:
Waarom zie ik hier niks van op het VRT journaal? Enkel VTM en RTL brachten dit nieuws... Zelfs niks in de kranten![]()
Zoals ik reeds zei.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:15 schreef Quannum het volgende:
Ik heb er geen woorden voor. En dat filmpje hoef ik niet te zien.
Erg ook dat er bijna nergens een bericht over staat in de Belgische pers. Ja, bij "regionaal nieuws".![]()
![]()
http://www2.vrtnieuws.net(...)/070503_Metrostation
Slimquote:Op zondag 6 mei 2007 13:30 schreef ChillyWilly het volgende:
... Wat een idioten...
Neuh, deze idioten mogen de Belgische variant van tbs krijgen, die hoofddader levenslang, die anderen een jaartje of 20 minimaal. Als mensenlevens zo weinig voorstellen voor je, dan is er iets loos.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:30 schreef ChillyWilly het volgende:
Die klootzak schopt hem in zijn gezicht terwijl hij al bewusteloos is en springt gewoon met twee benen op zijn rug... Wat een idioten... Deze jongens moeten gewoon als beesten behandeld worden, want dat zijn het.
Het zijn geen amateurbeelden die via Geenstijl op internet zijn gezet, maar beelden van het Belgische journaal. Bovendien was dit de verkorte versie van het verslag...quote:Op zondag 6 mei 2007 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
SlimEr zijn hier mensen die bewust het filmpje niet kijken en vervolgens post jij er een verslag van.
En wie geeft degene die die spuitje heeft gegeven een spuitje? etc etcquote:Op zondag 6 mei 2007 11:58 schreef Ringo het volgende:
Dit is echt ziek.![]()
![]()
Minderwaardig tuig als dit moet je niet eens de kans geven om terug te keren in de maatschappij. Gewoon, een spuitje van staatswege.
Je hebt gelijk... sorry beestjesquote:Op zondag 6 mei 2007 13:43 schreef Mikrosoft het volgende:
Elke keer als zoiets gebeurt worden de daders beesten of vuile varkens genoemd. Een groot onrecht naar dieren toe om met mensen vergeleken te worden.
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En wie geeft degene die die spuitje heeft gegeven een spuitje? etc etc
Maar daarna direct die Sharia weer opdoeken he!quote:Op zondag 6 mei 2007 13:46 schreef wizZa het volgende:
op dit soort momenten denk ik, Sharia invoeren en stenigen die lui!![]()
Zo zie je maar weer, d'r zitten ook goede kanten aan de islamquote:Op zondag 6 mei 2007 13:46 schreef wizZa het volgende:
op dit soort momenten denk ik, Sharia invoeren en stenigen die lui!![]()
De ironiequote:Op zondag 6 mei 2007 13:48 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Maar daarna direct die Sharia weer opdoeken he!
iig een stuk hoger.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
stel dat het polen, antillianen of marokkanen zijn. wat zouden de straffen in die landen zijn bij zulk een walgelijk vergrijp?
Link copy/pasten in bv VLC player. Laden duurt even wat langer maar goed de vraag blijft inderdaad of je dit wilt zien.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Die links naar het bewuste filmpje werken hier niet. Ben ik aan de ene kant wel blij om als ik dat verslag zo lees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |