abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49049527
Brussel

De politie heeft vijf jongeren van 18 en 19jaar opgepakt die ervan verdacht worden op 27april een 48-jarige man in coma te hebben geslagen in het metrostation Delta. Vier van hen zijn aangehouden.

De vijf waren uit op de portefeuille van het slachtoffer, maar na de diefstal hebben ze de man brutaal in elkaar geslagen. Het slachtoffer vecht voor zijn leven.

De aanranding werd door bewakingscamera's gefilmd. Een wijkagent uit Watermaal-Bosvoorde herkende op die beelden een van de daders en na diens verhoor werden eergisteren nog vier jongeren opgepakt. Vier van de vijf jonge kerels werden aangehouden. De vijfde is na verhoor vrijgelaten. (yb)

Hier de beelden : http://www.vtm.be/asx/index.php?/agility/20070505_hn19

Wat een klootzak moet je niet zijn om met je 2 voeten vooruit op iemand te trappen die weerloos op de grond ligt.

PS Weet er iemand hoe je dit kunt bewaren of bvb op youtube zet. Want zo een barbaarsheid mag gerust wereldkundig gemaakt worden. De klootzakken.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 23:11:51 #2
117098 Hathor
Effe niet
pi_49049707
Lafaards.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49049740
Echt te erg zeg. Snap niet wat die gasten nog bezield nadat ze hem helemaal aan gort hebben getrapt om vervolgens nog terug te komen....
pi_49049845
Triest. Die beelden hoef ik trouwens absoluut niet te zien.
  Donald Duck held zaterdag 5 mei 2007 @ 23:21:36 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49049883
Echt dieptriest. Da's puur geweld om het geweld zelf.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 5 mei 2007 @ 23:24:13 #6
131278 moemoe
#teampanda
pi_49049950
Zieke beelden .
pi_49050015
Ondanks dat ik tegen wapenbezit ben ga ik op dit soort momenten erg twijfelen.
pi_49050069
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef Repeat het volgende:
Ondanks dat ik tegen wapenbezit ben ga ik op dit soort momenten erg twijfelen.
Hoezo? Je vangt liever kogels ipv klappen?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_49050071
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:10 schreef SpecialK het volgende:
filmpje werkt niet (voor mij iig)
en je mag wel een bron neerzetten naar een tekstueel verslag hoor.
http://www.brusselnieuws.(...)tm?newsID=1178203437

Film werkt bij mij met winamp video
pi_49050092
damn wat een laffe honden zeg zou graag eens 5 minuutjes met zo`n gast willen, ben alleen bang dat ik me dan tot hun niveau verlaag hopelijk krijgen ze een zware straf
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_49050093
Poging tot doodslag btw

Ten eerste snap ik dat poging niet

En ten tweede is dit toch gewoon pure moord....
pi_49050102
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:28 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Hoezo? Je vangt liever kogels ipv klappen?
Nee, die man had ze allemaal kapot moeten schieten, dan had ik hem een taart gestuurd.
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 23:30:14 #13
18653 crew  D.
pi_49050115
Toch knap dat je daar iemand van kunt herkennen
pi_49050177
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef D.Rose het volgende:
Toch knap dat je daar iemand van kunt herkennen
ze zullen niet alle beelden hebben vrij gegeven (denk dat er wel een camera dichterbij stond en die beelden niet vrijgeven) verder kunnen ze met apparatuur natuurlijk ook nog dingen uitvergroten enzo
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 23:33:35 #15
18653 crew  D.
pi_49050207
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:32 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ze zullen niet alle beelden hebben vrij gegeven (denk dat er wel een camera dichterbij stond en die beelden niet vrijgeven) verder kunnen ze met apparatuur natuurlijk ook nog dingen uitvergroten enzo
Hoe dan ook, wel goed dat ze gepakt zijn.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 23:39:27 #16
46960 StefanP
polemicist
pi_49050374
Opruimen. Opsluiten is er namelijk te goed voor; zelfs een euro is al teveel om te spenderen aan dit soort uitschot. Maar laat het maar weer aan het 'geciviliseerde' westen over om dit soort tuig er met een taakstrafje vanaf te komen; het zijn immers arme zielepietjes.

In de middeleeuwen wisten ze wel raad met zulk schoren: publiekelijk radbraken. Pijnlijk doen sterven zodat ze goed na kunnen denken over wat ze gedaan hebben, en andere etters-in-spe zich wel 10x bedenken voor ze iets soortgelijks doen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_49051041
Volkswoede waarbij massa's mensen zich naar de daders begeven en ze een voor een lynchen terwijl het volgende "slachtoffer" toekijkt zit er vast niet in. Bewakers die ze doodschoppen is ook een utopie. Verdorie, wanneer komt er eens gerechtigheid?
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_49051325
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef StefanP het volgende:
Opruimen. Opsluiten is er namelijk te goed voor; zelfs een euro is al teveel om te spenderen aan dit soort uitschot. Maar laat het maar weer aan het 'geciviliseerde' westen over om dit soort tuig er met een taakstrafje vanaf te komen; het zijn immers arme zielepietjes.

In de middeleeuwen wisten ze wel raad met zulk schoren: publiekelijk radbraken. Pijnlijk doen sterven zodat ze goed na kunnen denken over wat ze gedaan hebben, en andere etters-in-spe zich wel 10x bedenken voor ze iets soortgelijks doen.
Ja, een terugkeer naar de oude vertrouwde normen en waarden van de Middeleeuwen, dat zal ze leren!

Of nog beter, meteen terug naar het pleistoceen, het schijnt dat dit type inhumane aanvallen toen niet eens voorkwam.
pi_49051447
Ik ga niet kijken.

Verder hoop ik dat ze een gepaste straf krijgen.
pi_49051769
Jezus erge beelden. Voor deze gevallen moeten ze de doodstraf opnieuw invoeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')