Ligt eraan in welke stad je zit..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef Americanidiot het volgende:
Je doet mee met deze bevrijdingsactie. Klik hier voor de status.
/edit
maar weet iemand hier nog een winstgevende bedrijfstak?
Bij mij lopen de cafés, ijsboeren en tankstatios wel lekker..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:23 schreef Americanidiot het volgende:
Eindhoven?
Nog maar ene opgezet, die andere was mislukt. Wachtwoord: fokfokquote:Er loopt een bevrijdingspoging waaraan jij meedoet. Dit zijn de gegevens:
# Wie doen er mee:
1. Jump (van: Internix)
2. Vacant (van: n.v.t.)
3. Vacant (van: n.v.t.)
# Wie moet er worden bevrijd: Barry (van: Stok)
# Status: Nog onvoldoende deelnemers (opgezet om: 15:10:39, huidige tijd: 15:10:42)
ben geen lid van die clan, dus mag niet, denk ik zoquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Nog maar ene opgezet, die andere was mislukt. Wachtwoord: fokfok
Waar zit je gevestigd en wat is je accountnaam?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef Goover het volgende:
Ik heb sinds vandaag een account, kijken hoe snel ik dood ga
Ik heb 3 winkels. Snackbar, Klerdingwinkel en een bar.. ben benieuwd
Euhh waar? Heerenveen, Goover heet ik daar ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:45 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Waar zit je gevestigd en wat is je accountnaam?
Goed voor de FOK! Wiki.
Succes met je bedrijf!
Hoe werkt zo'n BA eigenlijk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef Jump het volgende:
Nog 18 minuten voor een derde deelnemen, iemand aub!
Ah, werkt vrij makkelijk dus. En je moet natuurlijk lid zijn van een clan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:01 schreef Americanidiot het volgende:
[..]
je moet binnen 1 uur 2 andere mensen bij elkaar hebben, die mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |