abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:35:26 #1
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_49045446
Dan toch maar even een topic over Nina.

Nina is een halve Pers van twee jaar oud. In de eerste instantie kon je niet zo goed aan haar zien dat ze lange haren zou krijgen.

Een paar maanden later:

Nina vorig jaar zomer:

Nina was al voor 5 maart krols en ik heb dat dus als uitgangspunt genomen om een berekening te maken. Dat betekent dus dat ze vandaag 62 dagen zwanger is. Van wie? Geen idee. Er liepen hier destijds drie katers in de tuin rond.

Midden maart ging ik met beide katten naar de DA voor hun inentingen. Nina's buikje was wat opgezwollen en ik vertelde de DA dat ik dacht ze of zwanger was of (weer) een darmonsteking zou kunnen hebben. Ze zit al een jaar aan de prednison omdat ze vaak een onsteking heeft gehad in haar darmen. Ze was voorheen dus constant aan de diarree, maar door de prednison gaat het juist hardstikke goed met haar. Ze is aangekomen van 1,6 naar 2,4 kilo. Toch is ze heel klein. Zie hier: KLIK!

De DA zei dat het best zou kunnen dat ze zwanger was. Hij kon het niet goed voelen. Toch raadde hij me aan om even te wachten tot haar buik was afgenomen en dan terug te komen om haar te laten steriliseren. Vooral omdat ze maar zo klein is zou een bevalling een behoorlijke aanslag op haar lijfje kunnen zijn. Dus iedere dag voelde ik eventjes of haar buik al minder was. Maar dat was absoluut niet het geval!! Op een avond lag ze bij me en had ik mijn hand op haar buik liggen...en ik vóelde gewoon dat er kittens bewogen!

De volgende dag (26 april) ben ik direct naar de DA gegaan. De (vervangende) dierenarts legde haar handen op Nina's buik en riep: 'Ja hoor! Díe is drachtig!'. Ik wist niet zo goed wat ik moest voelen...ik durfde niet echt blij te zijn (vooral vanwege de prednison enzo), maar ik was het wel. De DA raadde me af om te stoppen met de prednison. Omdat de prednison alleen schade toe kan richten tijdens het groeien van organen en dat gebeurt al in de eerste paar dagen. Dus stoppen zou geen zin meer hebben volgens haar en Nina zou dan misschien weer ziek kunnen worden en ze heeft juist al haar krachten nodig voor de bevalling. Verder zou het de groei kunnen belemmeren van de kittens, maar volgens de DA voelden ze vrij normaal aan. Ze kon zelfs de scheldeltjes al voelen en ze gokte op drie kittens. In ieder geval voelde ze aan beide kanten al duidelijk twee kittens en er zou er nog eentje verstopt kunnen zitten onder in haar buik.

Vorige week vond ik haar gravend onder m'n dekbed en heb ik maar even een werpkist gemaakt KLIK en KLIK.

En met 55 dagen zag ze er zo uit:

Vandaag is Nina 62 dagen zwanger en dat ziet er zo uit:

Ik heb helaas niets aan m'n webcam, want Nina is bijna niet te zien omdat ze zwart is. Toch wil ik jullie wel op de hoogte houden met foto's enzo. Zelf heb ik het vermoeden dat het (net als bij Naina ) een keizersnede gaat worden. Ze is trouwens erg rustig en ligt de hele dag languit midden in de woonkamer. Ze eet heel veel en we verwennen haar dus ook ontzettend. Vooral paté en kipfilet zijn dingen waar ze echt op aanvalt. De werpdoos is al uitgebreid onderzocht door haar en ze ligt er ook vaak even in. Inmiddels heb ik op aanraden van Nokwanda er ook twee moltons ingelegd. Sam vind trouwens de werpdoos ook heel leuk, dus we moeten er goed opletten dat hij er niet steeds in gaat liggen. Het moet natuurlijk wel écht Nina d'r plek worden!
You were born as an original. Don't die as a copy.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:41:35 #2
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_49045639
F&F geboortegolf
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:54:11 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_49045985
mooie poes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Redactie Frontpage zaterdag 5 mei 2007 @ 20:56:38 #4
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_49046051
wat een práchtige poes
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:59:50 #5
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_49046139
Mooie poes.

En geweldige OP!
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:23:24 #6
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49046812
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:41 schreef Hi_flyer het volgende:
F&F geboortegolf
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_49047065
T V P
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_49047101
mooi beessie
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
  zaterdag 5 mei 2007 @ 22:06:34 #9
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_49047958
Wat een mooi beestje
Hopen dat alles goed gaat met de bevalling.....

...en dat we niet 12 topics lang hoeven te wachten op resultaat
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 23:17:02 #10
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_49049790
Wow, wat een mooie poes!
Hopelijk worden de kittens net zo mooi als hun moeder
Pimp my Daf!
pi_49049823
Wat leuk, alweer kittens in aantocht .
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2007 @ 23:20:32 #12
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_49049854
En daar komt het volgende nestje aan

Wat een mooie poes
quote:
...en dat we niet 12 topics lang hoeven te wachten op resultaat
Vast niet als ze al 62 dagen is.
Wel durf ik te wedden dat er minstens één topic vol moet voordat de bevalling begint
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_49050650
poesjes!
bye
  zaterdag 5 mei 2007 @ 23:50:21 #14
174925 Judeljuud
pi_49050681
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef Barbaaf het volgende:
Wel durf ik te wedden dat er minstens één topic vol moet voordat de bevalling begint
Die topics met zwangere poezen vulden zich toch voornamelijk door aanmoedigingen en gekeuvel van jullie!

Nina zit al de hele avond bij de deur te miauwen. Zó vervelend! Het is echt een buitenkat. De avonden hiervoor heb ik iedere avond als het donker werd rond lopen zoeken buiten...bang dat ze misschien buiten bevalt ofzo. Mooi niet dus. Juud heeft die doos niet voor niets neergezet!
pi_49050964
Trouwens... die oorpluimen van Nina. En die eerste pics waar de pluizen nog aan het groeien zijn. Net wat je zegt trouwens. Ze is zwart dus je ziet voornamelijk oogjes. Geeft een leuk alieneffect.

Maar je weet dus niet welke kater hierbij betrokken was. geen idee dus wat eruit zal komen. Dat is helemaal een verrassing.
Daar kunnen we Ladylovelylocks niet op loslaten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 6 mei 2007 @ 00:21:48 #16
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_49051543
Waren die katers wel allemaal kortharig of weet je dat niet? Ik ben beniewd wat het wordt!
Let's Rummikub the night away.
  zondag 6 mei 2007 @ 00:50:29 #17
174925 Judeljuud
pi_49052225
@ Nokwanda: Hihihi! Die oorpluimen ja...een vriendin heeft al een keer voorgesteld er af te knippen. Maar ik vind ze juist zo leuk!

@ SnowCockroach: de katten hier in de tuin waren allemaal kortharig. En er waren een zwarte, rooie en een zwartwitte kater. Maar ze kan toch ook nog door verschillende katers in de buurt 'gepakt' zijn?

Hmmm...dat laatste past dan goed bij dat wat ik al steeds onder in m'n scherm heb staan; het geminimaliseerde topic over Nina.

pi_49052390

Gaat ze ook op de slettebak ipv de kattebak?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 6 mei 2007 @ 08:52:05 #19
88047 Poesch
vouwvrouw
pi_49055580
Wat een prachtige kat, Judeljuud!
Daar zullen vast hele mooie kittens uit gaan komen
  zondag 6 mei 2007 @ 08:56:39 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49055603
Wat leuk, binnenkort alweer een kittentopic dus .

En zo'n halve Pers is wel leuk, maar je wilt niet weten hoe ontzettend veel haren die, vooral rond de zomerperiode, achter laten. Heb hier een kwart pers rondlopen en je kunt blijven borstelen. Het is veel erger dan bij mijn Europees Korthaar. Kleren moeten altijd in de kast. Als je ze laat liggen, zitten ze de volgende dag onder de haren die je er niet meer af krijgt . Dus wie één van Nina's kittens wil hebben, wees gewaarschuwd .
Niet meer actief op Fok!
pi_49055703
Aha poesjes tvp
Dat is eens wat anders...
pi_49056287
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 21:32 schreef nokwanda het volgende:
T V P
JAA...Kittens zijn
(hier dus ook een t.v.p.)
pi_49065120
Hihi, ik zal maar niet meer zeggen dat Nina lief is Maar mooi is ze wel!!
En kittentjes... daar kun je zo van genieten

Hoe gaat het nu met Nina? Houdt ze het nog een beetje vol??

Grtz, Serai
  zondag 6 mei 2007 @ 16:34:59 #24
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49065510
Leuke poes

En leuk topic, ik blijf het wel volgen
World Wrestling Entertainment
pi_49073228
Ok... ik ben nu verliefd. Wat een mooi beestje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties