Ik dacht dat het met de reactie van Leandra klaar en over was, maar jij kwam met een andere uitleg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
Gert, ik zag je goedkeurende smiley in reactie op Leandra. Mijn post was een grapje om te tonen dat de boosheid allang over is. Waar jullie mee bezig zijn ontgaat me eerlijk gezegd helemaal. Ik zal maar niet denken dat er sprake is van enige bevooroordeeldheid of zo... indachtig waarover het in een eerdere COS ging.
Maar natuurlijk Disana, je hebt helemaal gelijk... wederom, en wederom mijn dank voor de uitlegquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je had begrepen dat het een onschuldig grapje was, had je avonne en haar moderatie er niet bijgehaald. Dat had er namelijk helemaal niets mee te maken en was overigens voor de betrokkenen een gepasseerd station.
Ik dacht dat je reactie ook als olie op het vuur bedoeld was; vanwaar anders reageren op iemand die nodeloos de kwestie er weer bij haalt. Een beetje voordeel van de twijfel en neutraliteit kan geen kwaad Gert... laten we er inderdaad maar mee stoppenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met de reactie van Leandra klaar en over was, maar jij kwam met een andere uitleg.
Vond mijn smiley toen olie op het vuur en haalde hem, te laat blijkbaar, weg.
Zullen we stoppen met deze discussie? Of wil je nog verder bewijzen dat "je boosheid al lang over is"?
Moeilijk he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Disana, je hebt helemaal gelijk... wederom, en wederom mijn dank voor de uitleg![]()
Damn.... deze is van de simpele humor, die begrijp ik in 1 keerquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeilijk he?Zal ik het maar voor je zeggen dan? 'Ik heb me vergist, sorry'.
Onderbuik-reacties op posts waar niets achter zit verdienen niet beter dan lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... deze is van de simpele humor, die begrijp ik in 1 keer![]()
![]()
![]()
Disana, je bent geweldig![]()
Ik hoop dat je dat dan ook doetquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Onderbuik-reacties op posts waar niets achter zit verdienen niet beter dan lachen.
Ik sla hem op als 'Leandra: met een korreltje zout nemen'quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fantastisch voor je, ik hoop dat je er nog lang van mag genieten![]()
Een korreltje maar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sla hem op als 'Leandra: met een korreltje zout nemen'![]()
Dat is dan wel weer vaak een beroep waar je DGK kan volgen en zelfs een mod functie kan nemenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:18 schreef APK het volgende:
Tering Disana, wat kun jij zaniken.
Als er nog humor achter zat was het okay, maar je lijkt wel een stoffige ambtenaar.
Zolang jij je geroepen voelt ergens iets over te zeggen, zal het met dat stoffige wel meevallenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:18 schreef APK het volgende:
Tering Disana, wat kun jij zaniken.
Als er nog humor achter zat was het okay, maar je lijkt wel een stoffige ambtenaar.
Sommige mensen vallen op wegens verregaande stupiditeit, anderen vanwege gebrek aan scholing.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
Zolang jij je geroepen voelt ergens iets over te zeggen, zal het met dat stoffige wel meevallen![]()
Weet ik toch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik vind u een fijne mod!
Maar de meeste posts zijn gevuld met zelfgenoegzaamheid, arrogantie en quasi suprematie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen op wegens verregaande stupiditeit, anderen vanwege gebrek aan scholing.
Een grijze potloodbijter is een zeldzaamheid.
Ken je die reclame met die paarse krokodil?
Updates is bedoeld voor belangrijke dingen die een grote verandering te weeg brengen. (nieuwe bewoner, exits, nieuwe regels, cruciale gebeurtenissen zoals vechtpartijen).quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar willen we nu de verslagen van de dag. In de Updates of in streamverslagen. Ik vind het nu een beetje dubbelop, hoewel niemand er wat in post maar goed.
thx weer wat geleerd!!! Ik ga proberen of ik daar afentoe wat ik kan gooien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Updates is bedoeld voor belangrijke dingen die een grote verandering te weeg brengen. (nieuwe bewoner, exits, nieuwe regels, cruciale gebeurtenissen zoals vechtpartijen).
Streamverslagen zijn voor alles, wat er gebeurt (zangles, stemmingsrondes die geen exit opleveren, weergave van gesprekken, uitjes)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:59 schreef petraa het volgende:
[..]
thx weer wat geleerd!!! Ik ga proberen of ik daar afentoe wat ik kan gooien.![]()
Bij mij werkt het exact andersom......ik erger me en ga verder speuren of ik in mijn ergernis bevestigd word....het antwoord laat zich raden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar de meeste posts zijn gevuld met zelfgenoegzaamheid, arrogantie en quasi suprematie.
Die sla je gewoon over, een bijkomend voordeel van de avatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |