SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is groen en gaat met 60km/u omhoog ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.
Hij is dus te goed volgens jouquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:24 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
het gaat hier om slechtste grappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een loop met vleugels....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:54 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Het is grijs en als het uit de boom valt is je kachel kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kende ik nog niet
. kende em wel met een zwarte kachel
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]die kende ik nog niet
. kende em wel met een zwarte kachel
quote:Komt een hond bij de bakker.
Hond: Woef!
Bakker: Anders nog iets?
Hond: Waf!
Bakker: Das dan 12 euro. Spaart u ook zegeltjes?
Hond: Nee.
TE droog gewoon!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef DSS24 het volgende:
Ik ken nog een schuine bak......
Een GFT-container op een helling.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef Nee het volgende:
Er staan twee bouwvakkers op een stijger, zegt de een tegen de ander: Zal ik je duwen? Waarop de ander zegt: Nee, want dan val ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |