quote:Op zondag 6 mei 2007 14:15 schreef El_Bartos het volgende:
Wat zijn 700 smurfen op de stoep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een Jood tegen de taxichauffeur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:56 schreef Koenholio het volgende:
Flauwe grap he?
-Ja, dan moet je er zout op doen! Wwaawaahahahaahahaaazozozooooommmggg!!!111;;d;d:D:D
![]()
!!
die is geweldigquote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef PiRANiA het volgende:
Komt niemand bij de bakker.
Bakker: Godverdomme.
is het beste
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:24 schreef swollywood het volgende:
Waarom is Jezus gekruisigd en niet verzopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef canin het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is rood met geel en vliegt door een Chinees restaurant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, leuk, zo ken ik er nog wat:quote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef Silaz het volgende:
Heb je ook wel van..
Ken je Connie?
Connie?
Connieveer..
of
Ken je Paul?
Lantaarnpaul..
Groeten van Peter.
Peter wie?
Peterselie![]()
Heb je Aard nog gesproken?
Welke Aard?
Aardappel!!!!/Aardbei!!!!!!
etc.
Supermarkthumor ten top![]()
heb jij in mijn AT zitten snuffelen?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef WurM het volgende:
Kut Topics van een kutuser kicken is ook best een kutgrap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is idd wel een van de slechtste garpjes ooitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ah, een klassieker uit de categorie:
'Hoe laat is het?'
- Tijd om een horloge te kopen!,
,
!'
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:20 schreef Aoristus het volgende:
het is geel en het gaat terug in de tijd, - de trein naar groningen.
in dezelfde trant:quote:Op maandag 7 mei 2007 11:44 schreef buzzer het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter:
- ga ff zitten, ik heb goed en slecht nieuws
Zegt die man:
- Doe me eerst het slechte nieuws dan maar
Zegt de dokter:
- U heeft kanker en nog 3 weken te leven
Zegt die man:
- Maar wat is dan het goede nieuws ?
Zegt de dokter:
- Ik heb zojuist ene nieuwe Saab besteld, en ze hadden hem ook in mijn kleur
die hoort hier niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:56 schreef Bartuc het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
quote:Komt een bakker bij de bakker.
Bakker: Heb je ook brood?
Bakker: Ja.
Bakker: Ik ook!
Komt een hond bij de bakker.
Hond: Woef!
Bakker: Anders nog iets?
Hond: Waf!
Bakker: Das dan 12 euro. Spaart u ook zegeltjes?
Hond: Nee.
quote:Is dat nieuw?
Nee Robijn...
quote:Vraag: "Hoe maakt u het?
Antw: "Dat zeg ik niet, want dan maak jij het ook!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |