Waarom vindt iedereen mij liefquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:24 schreef Straatneger het volgende:
enter deed een paar x tof tegen mij en zargon is een te lieve jongen om te dissen
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:13 schreef zainabber het volgende:
[..]
jawel kan ik wel![]()
![]()
hoi lieve allochtonen van mij
as salaam aleikoemquote:
slam rabi felawenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
as salaam aleikoem
ik heb geweldig geslapen
en noem me maar gewoon Deo, ik vindt Roy een kutvoornaam
het is dat mijn voornaam De Koning betekent in oude germaanse/franse talen, anders had ik mijn naam veranderd in wat mijn ouders als 2de keuze haddenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
slam rabi felawen
mooi toch![]()
en roy is een normale naam heur![]()
maar ik werdt vroeger altijd royboy of cowboy genoemd, nog steeds somsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:37 schreef zarGon het volgende:
Roy is toch een mooie voornaam? beter dan henk of piet1
Youssef komt me bekend voor, heb ook met een Youssef in de klas gezeten, zijn achternaam was Alaham, wij deeden er voro de grap kaas achter, maar hij was een Palestijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef Double-Helix het volgende:
Ik overweeg soms om mijn naam te veranderen in Massinissa en youssef als tweede naam,kom op Youssef
man ik vind je keiliefquote:
Ik heb ook nog een veel betere 2de naam,moham....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Youssef komt me bekend voor, heb ook met een Youssef in de klas gezeten, zijn achternaam was Alaham, wij deeden er voro de grap kaas achter, maar hij was een Palestijn
quote:
iets schiet me te binnen dat elk eerstgeborene zoon in een moslimgezin standaard Mohammed heet, zal ik wel ergens gehoord hebben ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:42 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een veel betere 2de naam,moham....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met of zonder naaldhakken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:03 schreef enter het volgende:
Ik battle wel een keer tegen die josti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |