ik vind jou niet zo liefquote:Op zondag 6 mei 2007 02:50 schreef Straatneger het volgende:
ik ben trouwens Sanko
die enter vroeg erom, als ik straks wakker ben ga ik ook een disstrack opnemenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik vind jou niet zo liefje gedrag tegenover enter en dat je geen echte bent
enter is tof als je tof tegen haar doet. jij begon in dat ene topique.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:56 schreef Straatneger het volgende:
[..]
die enter vroeg erom, als ik straks wakker ben ga ik ook een disstrack opnemen
je had je huiswerk beter moeten doen toch?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:04 schreef Straatneger het volgende:
ok, ik laat enter wel met rust dan. Maar bergturk, wat moet ik zeggen dan over jou?
Verder nog info die ik over kopieermachine, siemen of biogarde kan gebruiken?
Ik en veel mensen zullen er wel naar luisteren. Wanneer kan je allemaal disstracks opnemen dan? Op elk gewenst moment?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:11 schreef Straatneger het volgende:
ik kan ook gewoon eerst een disstrack maken exclusief voor KM en dan kijken of het in de smaak valt.
Daarna kan ik heel fok gaan dissen
morgen dan, verder heb ik daar niet elke dag de tijd voor.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik en veel mensen zullen er wel naar luisteren. Wanneer kan je allemaal disstracks opnemen dan? Op elk gewenst moment?1
hoe laat kunnen we het verwachtenquote:Op zondag 6 mei 2007 03:20 schreef Straatneger het volgende:
[..]
morgen dan, verder heb ik daar niet elke dag de tijd voor.
Het duurt niet eens zo lang, maar ook vaak geen zin in.
geen idee eigenlijk, wanneer ik zin hebquote:
tofquote:Op zondag 6 mei 2007 03:26 schreef Straatneger het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, wanneer ik zin heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |