Heel goed ontroesten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:51 schreef lycnix het volgende:
Ik zat ook al aan polyester te denken maar hecht dat wel op bobbelig metaal?
dank voor de reacties trouwens..
Roesten heet ook wel oxideren. Omdat er in principe lucht voor nodig is om het proces in gang te zetten. Met Hammerite komt er geen lucht meer bij dus roest het normaal gezien ook niet verder.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:22 schreef jerommeke88 het volgende:
Hamerite![]()
![]()
Hamerite verdekt de roest, die dus gewoon verder gaat, je ziet het alleen niet!
Zeker met een boot zou ik geen risico nemen, 100% kaal halen, plaatje lassen en weer goed in de verf zetten ...
Is je budget niet groot genoeg, begin er dan niet aan ....![]()
http://www.vaartips.nl/tipr.htmquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:27 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Roesten heet ook wel oxideren. Omdat er in principe lucht voor nodig is om het proces in gang te zetten. Met Hammerite komt er geen lucht meer bij dus roest het normaal gezien ook niet verder.
En daar met je vrienden in gaan zitten met een bak bier?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:08 schreef mcDavid het volgende:
een optimist te kopen!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:33 schreef _Arthur het volgende:
[..]
En daar met je vrienden in gaan zitten met een bak bier?![]()
Een optimist is een beetje klein jeweets...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:59 schreef mcDavid het volgende:
Waarom niet?
Lijkt me toch niet echt verstandig, "redelijk waterdicht" is bij lange na niet waterdicht genoeg voor de romp van ee boot!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef wieringer het volgende:
en waarom niet een stukje plaatstaal popnagels en kit?
zou toch ook regelijk waterdicht te krijgen moeten zijn en het blijft iig zitten.
schuren voorboren primer kit plaatje poppen, dicht en een likje verf.
Lijkt me ook niet verstandig om met 0 laservaring met een elektrode-lasapparaat een waterdichte las proberen te gaan leggen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:17 schreef marky het volgende:
Die zijn niet op een andere manier te dichten dan lassen. Lassen is ook wel de goedkoopste oplossing lijkt mij. Gewoon eens rondvragen in je omgeving. Lasapparaat is te huren plaatje ijzer ook wel te vinden.
Vraag me overigens af of dat het enige plektje is wat doorgeroest is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |