zie me op de hoek van de straat, met de hotboys, mischien word je geskot boy, weet dat ik je pop boy. ik hou het strak in m'n hoofd ben geen mooiboy, set je voor schut voor je motherfuckin' homeboys. dus als je beef wilt, moetje met een strap kome.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:18 schreef cerror het volgende:
Je bent een blank ICTertje, je kan niet dissen.
Je stelt Nederland teleur.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef Straatneger het volgende:
[..]
zie me op de hoek van de straat, met de hotboys, mischien word je geskot boy, weet dat ik je pop boy. ik hou het strak in m'n hoofd ben geen mooiboy, set je voor schut voor je motherfuckin' homeboys. dus als je beef wilt, moetje met een strap kome.
sta achter je woorden want hier moet je je lef tonen.
hou je balle vast als je komt in zaantje.
geloof me, je verliest je kop in zaantje.
dit is mijn wijk nigga, zaandam projectz 1 famillie. kan niet focke want je weet tog dat ik sgijt heb nigga
aan je motherfuckin' set in je crew plus je bitch ass click
dit is mijn wijk nigga, zaandam projectz 1 famillie. kan niet focke want je weet tog dat ik sgijt heb nigga
ik ben een man van m'n woord, maakt niet uit wie je bent zo gaat het in mijn wijk.
Heel goed, puik werk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef Straatneger het volgende:
[..]
zie me op de hoek van de straat, met de hotboys, mischien word je geskot boy, weet dat ik je pop boy. ik hou het strak in m'n hoofd ben geen mooiboy, set je voor schut voor je motherfuckin' homeboys. dus als je beef wilt, moetje met een strap kome.
ik ben een man van m'n woord, maakt niet uit wie je bent zo gaat het in mijn wijk.
Nee een BItch ass click, is zeg maar paar stoere jongens die de wijk onveilig maken op brommers die 20 km/u gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Maikuuul het volgende:
Een ass click
Wtf is dat nou weer
zoiets kan je verwachten, voor een user van een ander forum gemaakt. Er zijn er nog veel meer, maar dit ben ik soloquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Niet als het echt bedoelt is , we houden van eerlijke mensen.
je bent vet jaloers maatquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef Meneer.Bakker het volgende:
Ziehier: de jostiband treedt nu ook op in Zaandam
don't quit your daytime job just jetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon: Het herladen van kogels.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een bitch ass click?
Dat is het geluid wat een echte Straatneger hoort als ie zijn Glock is vergeten te reloaden.
*Click*
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:11 schreef Straatneger het volgende:
over een paar fokusers, maar er komen ook 1 of 2 moderators in voor; krijg ik dan een ban?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:36 schreef yosander het volgende:
[..]
[afbeelding] Plaats hier uw weddenschap. [afbeelding]
![]()
Wie zal Straatneger in zijn grote disstrack opnemen en eeuwige roem bezorgen?
1 Het kutsysteem
2 Z'n ho's and bitches
3 Eastside jewaids
4 De hond van z'n eastside oma
5 Radio Drenthe
Wedden kan tot 23:59 05-05-'07 (GMT+1)
Gegarandeerdgeen prijs!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |