Nou ga je te ver, schelm! Ik heb volop betaald, maar ik heb géén streams. Noem dat maar gezever om niks, belhamel!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word echt moe van dat gezever om niks.![]()
Desnoods erdoorheen.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
Als Fries nou op hol slaat en over het hek springt...
dat ligt aan je eigen verbinding...heb de hele ochtend geen enkel probleem gehad nog geen seconde...eerder zei iemand hier daar iets over over verbindingen en snelheid en buffers en dat je misschien een betere en snellere internet verbinding moet aanschaffen....heb zelf het 1 na snelste van casema...vroegah de Premium versie..nu heet dat anders geoof ik ...dus jah ligt echt daar aan...of een block via windows..kan van alles zijn..ik heb nogmaals nergens last van...zoals meerdere geloof ik..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ga je te ver, schelm! Ik heb volop betaald, maar ik heb géén streams. Noem dat maar gezever om niks, belhamel!!!![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ga je te ver, schelm! Ik heb volop betaald, maar ik heb géén streams. Noem dat maar gezever om niks, belhamel!!!![]()
Ik kon het ook niet goed horen maar volgens mij iets over Lieke.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:24 schreef milk-shake het volgende:
wat zeiden ze nou (huub amandel en eric).........verstond het niet ...iemand??
Volgens mij ging het over de punten die Brian Amanda en Eric 'gunde'. Maar helemaal zeker weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:24 schreef milk-shake het volgende:
wat zeiden ze nou (huub amandel en eric).........verstond het niet ...iemand??
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn de schoonmakers een zwabber vergeten en is Amanda daar met haar hoofd ingevallen.
haha, en de theedoek heeft ze ook maar even omgedaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn de schoonmakers een zwabber vergeten en is Amanda daar met haar hoofd ingevallen.
Theedoek of stofdoek, ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:30 schreef SIRA het volgende:
haha, en de theedoek heeft ze ook maar even omgedaan.
Heel diep in je hart weet je dat het antwoord ontkennend is, hè?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:31 schreef SIRA het volgende:
zou Amanda verder nog een broek/legging ofzo aan doen ??
Maakt ook niet uit, ze weet van geen van beide wat het eigenlijke gebruiksdoel is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Theedoek of stofdoek, ik ben er nog niet helemaal uit.
Hotelletje?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian eigenlijk?
De laatste keer dat ik m zag lag hij in bed zielig ziek te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian eigenlijk?
Heeft ie zichzelf vast ziek gelult. Zoals met alles gelooft wat ie zelf zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik m zag lag hij in bed zielig ziek te zijn![]()
Terminaal ziek?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
Vast last van zijn geweten voor zover dat aanwezig is....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vast nog een nasleep van de knal die Huub hem in zijn oog heeft gegeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |