En dat ie dan daarna een harde boer laat waarbij er een druppel ijs langs zijn mondhoek richting zijn kinnnen glijdt.quote:

Oei...Ik in Oberhausen.... veel plezier, Scan !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem dat vooral niet te letterlijk.
Veel plezier! Heb de show in Ahoy ook gezien: fantastische band, mooie aankleding, (m.i.) mooie nummerkeuze, komt helemaal goed vanavond!![]()
sorry voor de offtopic, ik hou nu op.![]()

voor wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mijn grootste irritatie hier op Fok... Huub lijkt alles te mogen terwijl wanneer een andere miljonair ook maar een scheet laat diegene hier meteen afgemaakt lijkt te moeten worden. Beetje jammer.

Exact.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar waren we niet bij, is dus ook moeilijk oordelen. Dit met Brian hebben velen live mogen meekijken.

Je kunt het niet in alles met elkaar eens zijn, anders zou het hier ook een beetje saai worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mijn grootste irritatie hier op Fok... Huub lijkt alles te mogen terwijl wanneer een andere miljonair ook maar een scheet laat diegene hier meteen afgemaakt lijkt te moeten worden. Beetje jammer.

rot voor je want ik ben ook een huubfan ...........quote:

Brian lijkt het ook niet echt heel abnormaal te vinden, hij put zichzelf niet uit in excuses, hij ontkent het eigenlijk min of meer.quote:

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ie dan daarna een harde boer laat waarbij er een druppel ijs langs zijn mondhoek richting zijn kinnnen glijdt.![]()

Huub heeft in ieder geval hier laten zien dat hij zichzelf beter onder controle kan houden dan Brain.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, is ook zo, ik zeg alleen dat buiten de kooi huub naw ook ervaringen heeft in soortgelijke situaties.
mocht dat ooit bekend worden zullen vele huub-fans hun oogkleppen sluiten en net doen alsof er niets aan de hand is, dat is het dubbele ervan

Denk nou eens na... zie je hier veel mensen posten van het type Brian of Natasia? Zo is het nou eenmaal: soort zoekt soort. Er zijn meerdere fora, maar ik heb voor BB en nu DGK ook voor Fok gekozen omdat dat me het beste ligt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]

Zou wel erg grappig zijn als Brian geen getuige meer mag zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef Dark het volgende:
Brian tegen Jaap:" Hoe zit het met dat bestman gebeuren?"
Jaap:" Dat ben je niet meer!"
Brian:" Waarom niet, ontslagronde?"
Jaap:" EEEEEEeeuuhmmmmmmm...."
Brian:" Dit is geen siegologiese omkoping hoor!"

hoe de bewoners werkelijk zijn weten wij niet. Wij kunnen hen alleen beoordelen op hun concrete gedrag. Natuurlijk is wat huub doet niet zaligmakend. Maar wat ik van brian zie dat bevalt mij heeeeel slecht. Zo slecht dat ik mijn objectiviteit dreig te verliezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk nou eens na... zie je hier veel mensen posten van het type Brian of Natasia? Zo is het nou eenmaal: soort zoekt soort. Er zijn meerdere fora, maar ik heb voor BB en nu DGK ook voor Fok gekozen omdat dat me het beste ligt.
Dat heeft niets met Huub te maken. Het is alleen kennelijk zo dat types Huub en Eric dichterbij de gemiddelde Fokker komen dan zo'n Brian.

En dat hij dan Huub als getuige vraagt, die hem dan de 14e juni glashard eruit stemtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou wel erg grappig zijn als Brian geen getuige meer mag zijn![]()

Sinds Nico een emmer koud water over zich heen heeft gehad, draagt hij z'n zender als hij op een jaap in het zwembad ligt.quote:

En degenen die het wel zijn, zijn dat bij lange na niet zo blindelings als de Huubhaters willen doen voorkomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het niet in alles met elkaar eens zijn, anders zou het hier ook een beetje saai worden.
Maar ik kan zo een rits users opnoemen die niet bepaald op de hand van Huub zijn hoor.

Nee gelukkig niet zeg.... maar ik bedoel meer in de zin van: Amanda d'r haar ziet eruit als een zwabber.... bijna elke dag wordt dat zo ongeveer gepost door verschillende posters. Of Brian zegt 1 woord en het wordt meteen zeuren genoemd. Commentaar op de manier van hoe Jaap eet. Zelf probeer ik DGK als 1 geheel te zien waarin de bewoners elkaar nodig hebben om zich te kunnen profileren. Natuurlijk verlies ik ook wel eens mijn objectieviteit maar probeer het dan wel op de inhoud te doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het niet in alles met elkaar eens zijn, anders zou het hier ook een beetje saai worden.
Maar ik kan zo een rits users opnoemen die niet bepaald op de hand van Huub zijn hoor.

't was dan ook de schuld van Amanda en Huub, dat heeft iedereen kunnen zien toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian lijkt het ook niet echt heel abnormaal te vinden, hij put zichzelf niet uit in excuses, hij ontkent het eigenlijk min of meer.![]()

Het grappige is dat iedereen meent objectief te zijn... en vrijwel niemand het isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg.... maar ik bedoel meer in de zin van: Amanda d'r haar ziet eruit als een zwabber.... bijna elke dag wordt dat zo ongeveer gepost door verschillende posters. Of Brian zegt 1 woord en het wordt meteen zeuren genoemd. Commentaar op de manier van hoe Jaap eet. Zelf probeer ik DGK als 1 geheel te zien waarin de bewoners elkaar nodig hebben om zich te kunnen profileren. Natuurlijk verlies ik ook wel eens mijn objectieviteit maar probeer het dan wel op de inhoud te doen.

huub heeft een heel goed gevoel voor PR, hij weet precies wat zijn fans niet willen zien en wel willen zien waardoor hij goed bij ze ligt en populair blijft. hij speelt ook echt met de camera's en kijkt er zelf regelmatig in.Is denk ik zelfs een beter acteur dan ericquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Huub heeft in ieder geval hier laten zien dat hij zichzelf beter onder controle kan houden dan Brain.
Dat Huub dingen toegeeft die in het verleden hebben gespeeld levert hem alleen maar een soort
"goodwill" op naar zijn fans.
![]()

Oh fuck... maar natuurlijk, niemand heeft eigen verantwoordelijkheid...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
't was dan ook de schuld van Amanda en Huub, dat heeft iedereen kunnen zien toch?

Iedereen z'n eigen pereceptie en dat maakt het ook wel weer leuk. Maar mis soms wel een beetje inhoud.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het grappige is dat iedereen meent objectief te zijn... en vrijwel niemand het is

Objectief gezien eet Jaap niet volgens de etiquette. Amanda ook niet en ook daar is vaak wat van gezegd. Tis natuurlijk niet zo dat als je commentaar levert op iemand dat het per definitie niet objectief is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg.... maar ik bedoel meer in de zin van: Amanda d'r haar ziet eruit als een zwabber.... bijna elke dag wordt dat zo ongeveer gepost door verschillende posters. Of Brian zegt 1 woord en het wordt meteen zeuren genoemd. Commentaar op de manier van hoe Jaap eet. Zelf probeer ik DGK als 1 geheel te zien waarin de bewoners elkaar nodig hebben om zich te kunnen profileren. Natuurlijk verlies ik ook wel eens mijn objectieviteit maar probeer het dan wel op de inhoud te doen.

Objectief gezien: Heel slim.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:24 schreef Sug4r het volgende:
Jaap zijn schoenen staan op tafel omdat zijn voeten warm zijn en dan weet hij zeker dat zijn schoenen niet worden gestolen![]()

Da's waar... maar het leuke vind ik juist dat die miljonairs zo verschillend zijn en wat mij betreft per definitie niet afgebrand hoeft te worden omdat ie anders is. Als iedereen gelijk zou zijn was het waarschijnlijk ook maar een saaie beweging.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Objectief gezien eet Jaap niet volgens de etiquette. Amanda ook niet en ook daar is vaak wat van gezegd. Tis natuurlijk niet zo dat als je commentaar levert op iemand dat het per definitie niet objectief is.

Objectief: niet nodig, schoenen zijn persoonlijke eigendommenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Objectief gezien: Heel slim.
Mijn mening:![]()

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:24 schreef Sug4r het volgende:
Jaap zijn schoenen staan op tafel omdat zijn voeten warm zijn en dan weet hij zeker dat zijn schoenen niet worden gestolen![]()

Ja, ik zag op de streams dat het lekker zonnig is.... have fun.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:29 schreef MissSomebody het volgende:
Tis rustig, ik ga nog even lekker buiten zitten genieten van de zon......![]()

En als iedereen het hier op het forum met elkaar eens zou zijn en objectief zou blijven, zou het ook maar een saaie boel zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's waar... maar het leuke vind ik juist dat die miljonairs zo verschillend zijn en wat mij betreft per definitie niet afgebrand hoeft te worden omdat ie anders is. Als iedereen gelijk zou zijn was het waarschijnlijk ook maar een saaie beweging.

Ze worden ook geselecteerd op een bepaald type dus ze zijn niet alleen verschillend, vaak ook nog behoorlijk uitgesproken, een stereotype en dat roept nou eenmaal vaak reacties op. Een reality soap leent zich er uitermate goed voor om je af te reageren op een stereotype dat je niet ligt. Dat afbranden neem ik niet te serieus, ja er zijn mensen die wat doorslaan maar ja ook dat is reality.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's waar... maar het leuke vind ik juist dat die miljonairs zo verschillend zijn en wat mij betreft per definitie niet afgebrand hoeft te worden omdat ie anders is. Als iedereen gelijk zou zijn was het waarschijnlijk ook maar een saaie beweging.

Meningen wel maar dat gebash vind ik vaak onnodig omdat de meesten zelf wel kunnen oordelen wat ze van een miljonair vinden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En als iedereen het hier op het forum met elkaar eens zou zijn en objectief zou blijven, zou het ook maar een saaie boel zijn.
Ik vind die persoonlijke meningen juist interessant en soms door die andere mening ga ik dingen anders zien.![]()

Ja dacht ik ook net een beetje aktie hebben we wel verdiend.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:30 schreef rooie3 het volgende:
Zo eindelijk weer streams.
Nu mogen ze weer gaan rellen.

Ik ben ook geen fan van het gebash.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Meningen wel maar dat gebash vind ik vaak onnodig omdat de meesten zelf wel kunnen oordelen wat ze van een miljonair vinden.

tja dat kan jij nou wel vinden maar dit is een forum waarbij iedereen kan zeggen wat hij wil zolang het ot is. Hier worden dus meningen uitgewisseld. En mensen doen dit om zich te amuseren you know. Kijk ik projecteer mijn sneue zijn graag op de grapjassen die hun ziel verkopen vanwege de pegels. En ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom jij je hier zo druk over maakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Meningen wel maar dat gebash vind ik vaak onnodig omdat de meesten zelf wel kunnen oordelen wat ze van een miljonair vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |