Gesjellugquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:38 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, het leven is een terminale ziekte met 0% genezings kansen....

Ja. Ik twijfelde wel eventjes of ie kon, maar het onderwerp rechtvaardigt het.quote:

Persoonlijk zal ik niemand iets aandoen en wat mij betreft hoeft ook niemand anders dat te doen, maar als OLH besluit dat hij zijn kindje te erg mist dan ehm... heb ik daar weinig moeite mee.quote:

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:41 schreef Talitha het volgende:
Huub is wel een knuffelig type bedenk ik me net. Hij is met alle aanwezigen op de slaapkamer 'intiem' geweest.![]()

een Echo zekerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is vast nog een nasleep van de knal die Huub hem in zijn oog heeft gegeven.![]()

Een 'modderfokking kutgezicht' is daar ook niet tegen bestand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is vast nog een nasleep van de knal die Huub hem in zijn oog heeft gegeven.![]()

Niets is wat het lijkt.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Was dat de eerste tongzoen weer tussen Huub en lieke, sinds ze bewoner is??

Half uurtje eerder gaf Huub aan dat ie vannacht met Lieke heeft gezoend.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Was dat de eerste tongzoen weer tussen Huub en lieke, sinds ze bewoner is??

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Lieke en Huub kussen elkaar... des te harder zal de klap bij Huub aankomen wanneer ze met Brian het bed in duikt....

Brian ligt alvast klaar...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Lieke en Huub kussen elkaar... des te harder zal de klap bij Huub aankomen wanneer ze met Brian het bed in duikt....

Nee ze gaat eerst Eric van z'n homozijn afhelpen....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
En Amanda ligt binnenkort zeer zeker te neuken met Jaap

Ja dat klaar lggen is het probleem dan ook niet....quote:

Daar ben ik ook bang voor... Huub zal goed in de gaten moeten houden dat Lieke de Miljonair anders is dat Lieke de huishoudster, maar dat doet hij volgens mij ook wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:

schijnbaar hadden een aantal andere mannelijk bewoners waaronder huub en nico een paar dagen geleden verklaard ook in het verleden last te hebben van losse handjes met vrouwen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk zal ik niemand iets aandoen en wat mij betreft hoeft ook niemand anders dat te doen, maar als OLH besluit dat hij zijn kindje te erg mist dan ehm... heb ik daar weinig moeite mee.
Maar gelukkig geldt dat niet alleen voor Brian maar ook voor iedere andere hufter die zich zo naar vrouwen gedraagt als Brian zich naar Amanda gedraagt.

Huub had toch zelf al eens aangegeven dat dit een keer gebeurt was?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schijnbaar hadden een aantal andere mannelijk bewoners waaronder huub en nico een paar dagen geleden verklaard ook in het verleden last te hebben van losse handjes met vrouwen.
alleen zijn zij zo slim geeest om het niet in DGK te laten zien, huub bijna met amanda, maar werd tegengehouden door sylvia.
geloof echt dat huub buiten ook losse handjes heeft, hoewel huub-fans dat natuurlijk niet willen zien![]()

Valt mij telkens weer mee dat hij die lepel ook niet gelijk mee doorslikt met zijn geschranssssquote:

Meer het klaarkomen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat klaar lggen is het probleem dan ook niet....

Weet je het zeker?? Is het bestek al geteld?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:54 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Valt mij telkens weer mee dat hij die lepel ook niet gelijk mee doorslikt met zijn geschranssss![]()

Dat zie ik nu niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:

ja, klopt ik wil alleen zeggen dat er met 2 maten wordt gemeten door mensen, terwijl brian de wife-beater wordt genoemd, is huub het koorjongetje die nooit een vlieg kwaad heeft gedaan.NOTquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub had toch zelf al eens aangegeven dat dit een keer gebeurt was?

Brain heeft zeker een vlieg kwaad proberen te doen...is ook nog vastgelegd...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, klopt ik wil alleen zeggen dat er met 2 maten wordt gemeten door mensen, terwijl brian de wife-beater wordt genoemd, is huub het koorjongetje die nooit een vlieg kwaad heeft gedaan.NOT

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Sug4r het volgende:
Juf Judith is van het schema af van morgen

Morgen gingen ze toch optreden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Sug4r het volgende:

Klinkt wel erotisch.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:
Echt goor zoals Jaap een hap ijs neemt, dat op zijn tong laat liggen en dan zijn tong nog even uit zijn mond steekt![]()

Alles wat Jaap doet vind ik goorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:
Echt goor zoals Jaap een hap ijs neemt, dat op zijn tong laat liggen en dan zijn tong nog even uit zijn mond steekt![]()

Ik ben helemaal klaar om amused to death te wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
Heel even off-topic: liggen de kaartjes al klaar Scanman?

Wordt zeker vervangen door avondje pokeren...........quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Sug4r het volgende:

ja, is ook zo, ik zeg alleen dat buiten de kooi huub naw ook ervaringen heeft in soortgelijke situaties.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:01 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Brain heeft zeker een vlieg kwaad proberen te doen...is ook nog vastgelegd...![]()

Neem dat vooral niet te letterlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar om amused to death te worden

Daar waren we niet bij, is dus ook moeilijk oordelen. Dit met Brian hebben velen live mogen meekijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, is ook zo, ik zeg alleen dat buiten de kooi huub naw ook ervaringen heeft in soortgelijke situaties.
mocht dat ooit bekend worden zullen vele huub-fans hun oogkleppen sluiten en net doen alsof er niets aan de hand is, dat is het dubbele ervan

Ik vind dat ook mijn grootste irritatie hier op Fok... Huub lijkt alles te mogen terwijl wanneer een andere miljonair ook maar een scheet laat diegene hier meteen afgemaakt lijkt te moeten worden. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, klopt ik wil alleen zeggen dat er met 2 maten wordt gemeten door mensen, terwijl brian de wife-beater wordt genoemd, is huub het koorjongetje die nooit een vlieg kwaad heeft gedaan.NOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |