Ping van 35ms, met streams AANquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien eens een ping en/of een tracert uitvoeren?
Bij mij:
Tracert 81.23.249.20 = 33 ms
Ping 81.23.249.20 = 13 ms
Mee eens...maar bij mij doen ze het nog steeds prima lol...Goeie middag mensen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Onzin, dat zijn dingen die je normaal gesproken van tevoren bedenkt.. Dan ga je niet 'ineens' geld eisen voor online streams
Zo te horen is het wederzijdsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:51 schreef tony39 het volgende:
dat paard wordt geil van natasia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo doen loverboys en drugsdealers dat ook: eerst ff wat afhankelijkheid creëren![]()
Tja, wat moet je anders met zo'n paardenbak als je de Villa wint, en daar gaat ze wel vanuit.....over 5 maanden komt dat uit, let op mijn woorden....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef Marrije het volgende:
Natas wil heel graag goed leren paardrijden.
[afbeelding]
Misschien wint ze de villa..(moet ze eerst 2 jaar blijven zitten dus die wint ze niet als ze na 1 jaar weg wil, dus ze maakt dan alleen nog kans op de 1.15 miljoen en die wint ze ook niet want er zijn sterkere mensen in de villa en we hebben wilco de anti kooi nog)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Tja, wat moet je anders met zo'n paardenbak als je de Villa wint, en daar gaat ze wel vanuit.....over 5 maanden komt dat uit, let op mijn woorden....![]()
En dat was niet bekend toen er bij de start van het programma constant werd gegild dat de HELE!!!!! Gouden Kooi GRATIS!!! te bekijken was via internet??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte.
Volgens mij heeft het te maken met tegenvallende kijkcijfers.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat was niet bekend toen er bij de start van het programma constant werd gegild dat de HELE!!!!! Gouden Kooi GRATIS!!! te bekijken was via internet??
x1000 ondertussenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:05 schreef SiRojK het volgende:
Hahhahaha.. wat een kraakstem: ,, Met zijn neus naaaaar het hek"
Ik kan me er ook niet zo druk om maken, maar veel kijken niet meer "uit principe".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou het gaat dus de hele dag over de enorme schokgolf van de 3,95 per maand
beetje jammer..
3,95 per maand...=
1 pakje peuken
2 biertjes
1 wodkaatje
1 big mac
1 kind naar school in africa
tis maar waar je prioriteiten liggen....3,95 en al tig COSSEN er over..
Inderdaad, ik word echt moe van dat gezever om niks.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou het gaat dus de hele dag over de enorme schokgolf van de 3,95 per maand
beetje jammer..
3,95 per maand...=
1 pakje peuken
2 biertjes
1 wodkaatje
1 big mac
1 kind naar school in africa
tis maar waar je prioriteiten liggen....3,95 en al tig COSSEN er over..
Anders ik welquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word echt moe van dat gezever om niks.![]()
Ik denk dat dat dezelfde soort mensen zijn die "uit principe" geen voetbal meer kijken omdat 't op Tien wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet zo druk om maken, maar veel kijken niet meer "uit principe".
Dat principe had ik ook.....tot 10 minuten nadat ik de uitzending op tv zag en gewoon moest weten wat wij wel zien en al die tv kijkers missen. want het scheelt enorm wat op tv is en op de stream..daarbij op heb je de spannende muziekjes erachter dus is al heel anders,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet zo druk om maken, maar veel kijken niet meer "uit principe".
Nou ga je te ver, schelm! Ik heb volop betaald, maar ik heb géén streams. Noem dat maar gezever om niks, belhamel!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word echt moe van dat gezever om niks.![]()
Desnoods erdoorheen.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
Als Fries nou op hol slaat en over het hek springt...
dat ligt aan je eigen verbinding...heb de hele ochtend geen enkel probleem gehad nog geen seconde...eerder zei iemand hier daar iets over over verbindingen en snelheid en buffers en dat je misschien een betere en snellere internet verbinding moet aanschaffen....heb zelf het 1 na snelste van casema...vroegah de Premium versie..nu heet dat anders geoof ik ...dus jah ligt echt daar aan...of een block via windows..kan van alles zijn..ik heb nogmaals nergens last van...zoals meerdere geloof ik..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ga je te ver, schelm! Ik heb volop betaald, maar ik heb géén streams. Noem dat maar gezever om niks, belhamel!!!![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ga je te ver, schelm! Ik heb volop betaald, maar ik heb géén streams. Noem dat maar gezever om niks, belhamel!!!![]()
Ik kon het ook niet goed horen maar volgens mij iets over Lieke.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:24 schreef milk-shake het volgende:
wat zeiden ze nou (huub amandel en eric).........verstond het niet ...iemand??
Volgens mij ging het over de punten die Brian Amanda en Eric 'gunde'. Maar helemaal zeker weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:24 schreef milk-shake het volgende:
wat zeiden ze nou (huub amandel en eric).........verstond het niet ...iemand??
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn de schoonmakers een zwabber vergeten en is Amanda daar met haar hoofd ingevallen.
haha, en de theedoek heeft ze ook maar even omgedaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn de schoonmakers een zwabber vergeten en is Amanda daar met haar hoofd ingevallen.
Theedoek of stofdoek, ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:30 schreef SIRA het volgende:
haha, en de theedoek heeft ze ook maar even omgedaan.
Heel diep in je hart weet je dat het antwoord ontkennend is, hè?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:31 schreef SIRA het volgende:
zou Amanda verder nog een broek/legging ofzo aan doen ??
Maakt ook niet uit, ze weet van geen van beide wat het eigenlijke gebruiksdoel is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Theedoek of stofdoek, ik ben er nog niet helemaal uit.
Hotelletje?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian eigenlijk?
De laatste keer dat ik m zag lag hij in bed zielig ziek te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian eigenlijk?
Heeft ie zichzelf vast ziek gelult. Zoals met alles gelooft wat ie zelf zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik m zag lag hij in bed zielig ziek te zijn![]()
Terminaal ziek?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
Vast last van zijn geweten voor zover dat aanwezig is....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vast nog een nasleep van de knal die Huub hem in zijn oog heeft gegeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |