Lang leve je buren.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja. En ik had niet alleen bij het bestellen aangegevenm dat ze het niet moesten afgeven bij buren. Maar ik had bij de brievenbus nog een briefje opgehangen voor die lijers. Maar neee, vooral niet opletten en vooral geen moeite doen om je opdrachten correct uit te voeren.
Nu moet ik weg. Gezellig ergens eten. Totaal geen zin meer in.
Je hebt niets ontvangen dus niets betalen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja. En ik had niet alleen bij het bestellen aangegevenm dat ze het niet moesten afgeven bij buren. Maar ik had bij de brievenbus nog een briefje opgehangen voor die lijers. Maar neee, vooral niet opletten en vooral geen moeite doen om je opdrachten correct uit te voeren.
Nu moet ik weg. Gezellig ergens eten. Totaal geen zin meer in.
Je moet van te voren betalen bij de Large.quote:
Klagen dat je niks hebt ontvangenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je moet van te voren betalen bij de Large.
Vandaar dat ik ook aangaf niets bij de buren af te geven. Ik vond het wel een geruststelling dat je dat kon aangeven bij de bestelling.
Nooit meer.
Selektvracht
Ik neem aan dat je ze wel even goed uit gaat schelden?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je moet van te voren betalen bij de Large.
Vandaar dat ik ook aangaf niets bij de buren af te geven. Ik vond het wel een geruststelling dat je dat kon aangeven bij de bestelling.
Nooit meer.
Selektvracht
Ik heb Large net gemaild. Het is niet hun schuld, maar die van Selektvracht (en de burenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze wel even goed uit gaat schelden?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets positief over Selektvracht heb gehoord, waarom bestaat dat bedrijf uberhaubt nog?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb Large net gemaild. Het is niet hun schuld, maar die van Selektvracht (en de buren).
Selektvracht is dinsdag pas bereikbaar. Natuurlijk.
Nu moet ik echt weg.
...Thuis!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Wordt 't nu weer tijd om Twist uit te loggen!
Het smaakt alletwee nergens naar en van alletwee krijg je achteraf het gevoel alsof je opgeblazen bent als een luchtballonnetje, en je gezicht hebt ingesmeerd met vloeibaar frituurvet.quote:
McD. Maar dan moet ik weer in de auto stappen. Shoarma wordt aan de deur afgeleverd. En dat je je daarna klef voelt neem ik maar voor lief. Geen zin om te koken. Oh, en Domino's is smerig, dus geen optie.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het smaakt alletwee nergens naar en van alletwee krijg je achteraf het gevoel alsof je opgeblazen bent als een luchtballonnetje, en je gezicht hebt ingesmeerd met vloeibaar frituurvet.
Welke is goedkoper?.
Shoarma heeft knoflooksaus. Dat smaakt behoorlijk!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het smaakt alletwee nergens naar en van alletwee krijg je achteraf het gevoel alsof je opgeblazen bent als een luchtballonnetje, en je gezicht hebt ingesmeerd met vloeibaar frituurvet.
Welke is goedkoper?.
Ja, zit wat in.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Shoarma heeft knoflooksaus. Dat smaakt behoorlijk!.
Daar zijn wij voor he, de users van de R&P SC.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef dawg het volgende:
Shoarma it is. Dank voor jullie steun bij deze moeilijke beslissing.
Het is dat je takke-ver woont, anders had ik je ook gesteund bij het opeten!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Shoarma it is. Dank voor jullie steun bij deze moeilijke beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |