Lang leve je buren.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja. En ik had niet alleen bij het bestellen aangegevenm dat ze het niet moesten afgeven bij buren. Maar ik had bij de brievenbus nog een briefje opgehangen voor die lijers. Maar neee, vooral niet opletten en vooral geen moeite doen om je opdrachten correct uit te voeren.
Nu moet ik weg. Gezellig ergens eten. Totaal geen zin meer in.
Je hebt niets ontvangen dus niets betalen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja. En ik had niet alleen bij het bestellen aangegevenm dat ze het niet moesten afgeven bij buren. Maar ik had bij de brievenbus nog een briefje opgehangen voor die lijers. Maar neee, vooral niet opletten en vooral geen moeite doen om je opdrachten correct uit te voeren.
Nu moet ik weg. Gezellig ergens eten. Totaal geen zin meer in.
Je moet van te voren betalen bij de Large.quote:
Klagen dat je niks hebt ontvangenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je moet van te voren betalen bij de Large.
Vandaar dat ik ook aangaf niets bij de buren af te geven. Ik vond het wel een geruststelling dat je dat kon aangeven bij de bestelling.
Nooit meer.
Selektvracht
Ik neem aan dat je ze wel even goed uit gaat schelden?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je moet van te voren betalen bij de Large.
Vandaar dat ik ook aangaf niets bij de buren af te geven. Ik vond het wel een geruststelling dat je dat kon aangeven bij de bestelling.
Nooit meer.
Selektvracht
Ik heb Large net gemaild. Het is niet hun schuld, maar die van Selektvracht (en de burenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze wel even goed uit gaat schelden?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets positief over Selektvracht heb gehoord, waarom bestaat dat bedrijf uberhaubt nog?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb Large net gemaild. Het is niet hun schuld, maar die van Selektvracht (en de buren).
Selektvracht is dinsdag pas bereikbaar. Natuurlijk.
Nu moet ik echt weg.
...Thuis!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Wordt 't nu weer tijd om Twist uit te loggen!
Het smaakt alletwee nergens naar en van alletwee krijg je achteraf het gevoel alsof je opgeblazen bent als een luchtballonnetje, en je gezicht hebt ingesmeerd met vloeibaar frituurvet.quote:
McD. Maar dan moet ik weer in de auto stappen. Shoarma wordt aan de deur afgeleverd. En dat je je daarna klef voelt neem ik maar voor lief. Geen zin om te koken. Oh, en Domino's is smerig, dus geen optie.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het smaakt alletwee nergens naar en van alletwee krijg je achteraf het gevoel alsof je opgeblazen bent als een luchtballonnetje, en je gezicht hebt ingesmeerd met vloeibaar frituurvet.
Welke is goedkoper?.
Shoarma heeft knoflooksaus. Dat smaakt behoorlijk!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het smaakt alletwee nergens naar en van alletwee krijg je achteraf het gevoel alsof je opgeblazen bent als een luchtballonnetje, en je gezicht hebt ingesmeerd met vloeibaar frituurvet.
Welke is goedkoper?.
Ja, zit wat in.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Shoarma heeft knoflooksaus. Dat smaakt behoorlijk!.
Daar zijn wij voor he, de users van de R&P SC.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef dawg het volgende:
Shoarma it is. Dank voor jullie steun bij deze moeilijke beslissing.
Het is dat je takke-ver woont, anders had ik je ook gesteund bij het opeten!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Shoarma it is. Dank voor jullie steun bij deze moeilijke beslissing.
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is dat je takke-ver woont, anders had ik je ook gesteund bij het opeten!.
IJs!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
Ik heb zin om een ijsje te gaan eten zo. Wie gaat er mee?
Jij woont dan ook het dichtste bij de ijsboer dus voor jou is het de minste uitdaging.quote:
Hier in de buurt gelukkig welquote:Op zondag 6 mei 2007 19:32 schreef webspider het volgende:
[..]
IJs!.
Er is hier in de buurt geen ijsboer die aan mijn standaarden voldoet..
Ik las "ijsbier"quote:Op zondag 6 mei 2007 19:32 schreef webspider het volgende:
[..]
IJs!.
Er is hier in de buurt geen ijsboer die aan mijn standaarden voldoet..
Hebben ze kaneel-ijs en stracciatella-ijs?quote:
Dat moet ik nog een keertje proberen, ijsbierquote:
Meestal wel jaquote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Hebben ze kaneel-ijs en stracciatella-ijs?.
Dat heb ik met het leven.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die il mulino nog steeds niet bijzonder
Laat me raden, dat is die ijssalon daar bij die molen in de buurt?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die il mulino nog steeds niet bijzonder
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Laat me raden, dat is die ijssalon daar bij die molen in de buurt?
Ja, die ken ik wel ja, daar heb ik een paar keer bijna een wachtende rij mensen aangereden.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel ja, daar heb ik een paar keer bijna een wachtende rij mensen aangereden..
Nee, ik moet het met Ben & Jerries doenquote:
Omdat Selektvracht goedkoper is voor de verzender. B2B prima, maar voor consumenten waardeloos. Zeker omdat ik nog wel eens dingen uit Engeland binnenkrijg en Royal Mail standaard pakjes doorbesteed aan Selektvrachtquote:Op zondag 6 mei 2007 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets positief over Selektvracht heb gehoord, waarom bestaat dat bedrijf uberhaubt nog?
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:48 schreef Litpho het volgende:
Prutsers.
Een vaste werkplek waar je zaken tijdens werktijd bij de receptie kan laten afleveren helpt ookquote:Op zondag 6 mei 2007 19:53 schreef Q. het volgende:
Ik heb geluk dat ik beschaafde buren heb maar dat geluk heeft niet iedereen (in dit topic)...
Oh ja, dat heb ik ook nog.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vaste werkplek waar je zaken tijdens werktijd bij de receptie kan laten afleveren helpt ook.
Aan het einde van je weekend komen ookquote:
Jaloezie staat je niet, Q.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:10 schreef Q. het volgende:
Pauperstudenten allemaal!
EUH???? gister gewerkt en vandaag gewerkt, wat nou weekend?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:10 schreef Q. het volgende:
Pauperstudenten allemaal!
En nog tijd over om lief te happen ookquote:Op zondag 6 mei 2007 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
EUH???? gister gewerkt en vandaag gewerkt, wat nou weekend?
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nog tijd over om lief te happen ook. Hoe doe je het toch?
.
Klopt.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:53 schreef Q. het volgende:
Ik heb geluk dat ik beschaafde buren heb maar dat geluk heeft niet iedereen (in dit topic)...
Ik mag Christine niet meer plagen, dus ik heb mijn werkterrein maar verlegdquote:
ja hallo durf je wel tegen zo'n klein meisje?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag Christine niet meer plagen, dus ik heb mijn werkterrein maar verlegd.
Een lief klein meisje wat in het verleden meermaals bewezen heeft best scherp terug te kunnen komen?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hallo durf je wel tegen zo'n klein meisje?
wacht maarquote:Op zondag 6 mei 2007 20:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een lief klein meisje wat in het verleden meermaals bewezen heeft best scherp terug te kunnen komen?
Maar nét.
Een genie in zijn genre. Wat zó niet mijn genre is.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef Q. het volgende:
Dinsdag komt een postuum album uit vanElliott Smith
.
Dat dus!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
Nu best verrot, denk dat ik er vroeg in lig vanavond
Volgens mij hebben de amsterdammers gewonnen (net ingeschakeldquote:Op zondag 6 mei 2007 20:56 schreef Q. het volgende:
Beker-finale is spannend!
Was? Dus je bent tot inkeer gekomen en je hebt een echte held uitgezocht?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef Q. het volgende:
Schaam je! Elliott Smith was één van mijn grootste muziekhelden. Gaat heen en downloadt! "Either/Or" en "XO" bij voorkeur.
Ja: Spinvis.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was? Dus je bent tot inkeer gekomen en je hebt een echte held uitgezocht?
Strikt genomen zou ik Ani diFranco niet als 'held' classificerenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was? Dus je bent tot inkeer gekomen en je hebt een echte held uitgezocht?
Nu ben jij nog meer mijn held!quote:
Heeft het slachtoffer daar ook nog iets over te zeggen?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Burdie het volgende:
Zo, het gevecht met de kappersschaar is geleverd. Volgens mij heb ik gewonnen.
Dat kunnen wij veel beter beoordelen natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Burdie het volgende:
Zo, het gevecht met de kappersschaar is geleverd. Volgens mij heb ik gewonnen.
Je bedoelt iets anders dan 'knip'?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft het slachtoffer daar ook nog iets over te zeggen?
Je hebt jezelf geknipt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |