Omdat Selektvracht goedkoper is voor de verzender. B2B prima, maar voor consumenten waardeloos. Zeker omdat ik nog wel eens dingen uit Engeland binnenkrijg en Royal Mail standaard pakjes doorbesteed aan Selektvrachtquote:Op zondag 6 mei 2007 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets positief over Selektvracht heb gehoord, waarom bestaat dat bedrijf uberhaubt nog?
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:48 schreef Litpho het volgende:
Prutsers.
Een vaste werkplek waar je zaken tijdens werktijd bij de receptie kan laten afleveren helpt ookquote:Op zondag 6 mei 2007 19:53 schreef Q. het volgende:
Ik heb geluk dat ik beschaafde buren heb maar dat geluk heeft niet iedereen (in dit topic)...
Oh ja, dat heb ik ook nog.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vaste werkplek waar je zaken tijdens werktijd bij de receptie kan laten afleveren helpt ook.
Aan het einde van je weekend komen ookquote:
Jaloezie staat je niet, Q.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:10 schreef Q. het volgende:
Pauperstudenten allemaal!
EUH???? gister gewerkt en vandaag gewerkt, wat nou weekend?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:10 schreef Q. het volgende:
Pauperstudenten allemaal!
En nog tijd over om lief te happen ookquote:Op zondag 6 mei 2007 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
EUH???? gister gewerkt en vandaag gewerkt, wat nou weekend?
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nog tijd over om lief te happen ook. Hoe doe je het toch?
.
Klopt.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:53 schreef Q. het volgende:
Ik heb geluk dat ik beschaafde buren heb maar dat geluk heeft niet iedereen (in dit topic)...
Ik mag Christine niet meer plagen, dus ik heb mijn werkterrein maar verlegdquote:
ja hallo durf je wel tegen zo'n klein meisje?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag Christine niet meer plagen, dus ik heb mijn werkterrein maar verlegd.
Een lief klein meisje wat in het verleden meermaals bewezen heeft best scherp terug te kunnen komen?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hallo durf je wel tegen zo'n klein meisje?
wacht maarquote:Op zondag 6 mei 2007 20:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een lief klein meisje wat in het verleden meermaals bewezen heeft best scherp terug te kunnen komen?
Maar nét.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |