abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 11:42:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_194729
Zojuist om 11:38 am zag ik op de streams
bezoekers in de tuin van het BB huis.
2 seconden later ging alles op testbeeld.
De regie hoorde ik nog wel roepen via de intercom 'OPZOUTEN JULLIE'.

Ze zijn nu lichtelijk in paniek geraakt ben ik bang.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_194730
ze lagen inderdaad eerst op het dak, daarna inderdaad de tuin in met een groep, typische veronica om dan de streams uit te zetten ! dit is toch niet de ludieke tennisballen aktie, word het nu verkloot ?
"Wordt geen slachtoffer van uw eigen beperkingen" // " Een probleem hoeft geen probleem te zijn als je er geen probleem van maakt"
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 11:49:00 #3
243 Serge
pi_194731
Tis wel kut.. hadden ze niet moeten doen in de tuin klimmen van het BB huis.

[Dit bericht is gewijzigd door Serge (Datum 02 Oktober 1999).]

zaterdag 2 oktober 1999 @ 12:02:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_194732
Zou het niet kunnen dat dit door V. is opgezet om "Operation Message Ball" schrik op te jagen..

Zou er dan echt mensen ZO dom zijn om daadwerkelijk het huis te betreden?

just a thougth..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 12:03:00 #5
243 Serge
pi_194733
De kans zou heel klein zijn dat iemand van operatie messsage ball meekeek. Want binnen 3 seconden hadden we testbeeld.
Veronica zal hier niks over bekendmaken.

zaterdag 2 oktober 1999 @ 12:08:00 #6
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_194734
mjah.. ook wel zo...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_194735
%^&*@#@!!!!
Dit is toch te GEK voor woorden! (hoewel..)
Laat ze dit GVDomme gewoon uitzenden, we horen het hoe-dan-ook toch wel..
Ik wil het zien Dammit!!
Gahh...
Ga nu lekker ff vette klaagmail naar V sturen! Grmbl!
"We hebben een extra koekje."
pi_194736
12:49 u Wat gebeurt er? Nu is de hele BB_server zelfs uit de lucht!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_194737
Weet iemand al wat er gaande is in het huis??? Zou nu echt de pleuris zijn uitgebroken?????
Nog steeds geen beeld.............
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 15:02:00 #10
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194738
Het gaat nu heeeeeelemaaaaaaaal GEK.....

Ik hoop idd dat dit onze actie NIET verkloot, en ook ben ik benieuwd of deze actie door iemand van dit forum is bekokTARAstooft, ik hoop t maar niet.

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_194739
Er gaan nu wel hele bizarre geruchten rond...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 15:25:00 #12
243 Serge
pi_194740
Al zou de helft maar waar zijn.. ooops!

pi_194741
Er gaan geruchten dat het helemaal uit de hand is gelopen in het Big-Brother-huis. De bezoekers die vanmorgen rond half twaalf ineens in de tuin van het huis stonden, hebben voor de nodige opschudding gezorgd, volgens de GERUCHTEN.... zou het BB-huis nu zelfs leeg zijn, na een grote vechtpartij. Familie van bewoners zouden al naar de studio geroepen zijn????
Hopelijk is er van dit GERUCHT niets waar, want een leven zonder BB is een leven zonder fun...
Poeh... wat moet ik dan met al die tennisballen??????????????
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 15:27:00 #14
243 Serge
pi_194742
Actie gaat voorlopig nog gewoon door. Het zijn immers geruchten. Zolang VOO niks officieels hierover naar buiten brengt verwijs ik het naar het rijk der fabelen.

pi_194743
Waar komen die geruchten vandaan?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 15:29:00 #16
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_194744
Aliens zijn geland!!!!!
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 15:56:00 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_194745
Het ligt nog steeds plat!

Is er al iemand die wat meer weet!!!

pi_194746
Het blijft nog bij geruchten.....
pi_194747
Dat ze alles weer opengooien of duidelijke uileg geven
Proud to be a scout
pi_194748
Blijft de vraag: wat is de bron van die geruchten?

Ikzelf heb wel iets concreets te melden. Ik ben zojuist even langs het BB-huis gereden (ik woon er maar 15 minuutjes vandaan). Afgezien van het feit dat het een touristische attractie lijkt te worden (er reden constant auto's langs) heerste er aan de buitenzijde totale rust. De beveiliging lijkt inderdaad te wensen overlaten. Er staat alleen een eenvoudig hek omheen. Verder was natuurlijk alleen het blauwe scherm te zien. In ieder geval moet het niet zo moeilijk zijn om een balletje naar binnen te gooien, of je stem te laten horen

zaterdag 2 oktober 1999 @ 16:18:00 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_194749
Had ff aangebeld toen je langsreed!

Nou weet ik nog niks!

zaterdag 2 oktober 1999 @ 16:35:00 #22
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_194750
Belangrijk Nieuwsbericht:
DE BB-Files (The Aliens)
------------------------------------------
Naar het schijnt vielen de Aliens het BB huis binnen, omdat ze dachten dat hun leider Ruud in gevaar was. Dit kwam doordaat hun rivalen de lelijke, dikke zwijnen(MONAlingen) hun leider in het BB huis hadden geplaatst genaamd Mona.

Wat niet ter zake doet maar toch ook belangrijk is, is dat de leden van het FOK! BB forum de TARAtaal van de TARAlingen. Ze zijn bezig met de taal van de MONAlingen aan het ontrafelen.

De leider van de FOK!forumleden vertalers, Baretta, is opgepakt door de FBI, CIA en binnenlandse zaken, omdat ze de nationale veiligheid in gevaar bracht, aldus Minister-President Kok.

De Aliens zijn het huis binnen gedrongen om te proberen de waardevolle schatten van hun te beschermen en foto's te maken van MONA, aangezien ze die nog nooit gezien hadden/ wilden zien.
-------------------------------------------
Dit was het nieuws. Meer volgt snel
De BB Files

Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 oktober 1999 @ 16:51:00 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_194751
Zelfs V bevestigd dit:

"Als ware Mona een buitenaards wezen dat net op aarde is geland, wordt ze uitgehoord over het onbekende leven buiten het eigen wereldje van het Big Brotherhuis."

bron: http://www.big-brother.nl

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_194752
op de bb site van v staan nu toch weer nieuwe berichtjes over de belevenissen van vandaag: ruud cultuur barbaar en willem in trane...is dit oud of zijn ze gewoon nog in het huis en maakt iedereen zich hier druk om niks.

gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 16:58:00 #25
215 misterDre
Paint it black!
pi_194753
Ik begin nu zelfs de tuin te missen.......
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')