Ze zijn nu lichtelijk in paniek geraakt ben ik bang.
[Dit bericht is gewijzigd door Serge (Datum 02 Oktober 1999).]
Zou er dan echt mensen ZO dom zijn om daadwerkelijk het huis te betreden?
just a thougth..
Ik hoop idd dat dit onze actie NIET verkloot, en ook ben ik benieuwd of deze actie door iemand van dit forum is bekokTARAstooft, ik hoop t maar niet.
Ikzelf heb wel iets concreets te melden. Ik ben zojuist even langs het BB-huis gereden (ik woon er maar 15 minuutjes vandaan). Afgezien van het feit dat het een touristische attractie lijkt te worden (er reden constant auto's langs) heerste er aan de buitenzijde totale rust. De beveiliging lijkt inderdaad te wensen overlaten. Er staat alleen een eenvoudig hek omheen. Verder was natuurlijk alleen het blauwe scherm te zien. In ieder geval moet het niet zo moeilijk zijn om een balletje naar binnen te gooien, of je stem te laten horen
Wat niet ter zake doet maar toch ook belangrijk is, is dat de leden van het FOK! BB forum de TARAtaal van de TARAlingen. Ze zijn bezig met de taal van de MONAlingen aan het ontrafelen.
De leider van de FOK!forumleden vertalers, Baretta, is opgepakt door de FBI, CIA en binnenlandse zaken, omdat ze de nationale veiligheid in gevaar bracht, aldus Minister-President Kok.
De Aliens zijn het huis binnen gedrongen om te proberen de waardevolle schatten van hun te beschermen en foto's te maken van MONA, aangezien ze die nog nooit gezien hadden/ wilden zien.
-------------------------------------------
Dit was het nieuws. Meer volgt snel
De BB Files
"Als ware Mona een buitenaards wezen dat net op aarde is geland, wordt ze uitgehoord over het onbekende leven buiten het eigen wereldje van het Big Brotherhuis."
gaby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |