abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49069475
Goed, één oplossing voor OSX gebruikers om de betaalstreams toch te bekijken is door Virtual PC met Windows XP SP2 te installeren. Proces om de licentie bij tien te halen verliep in mijn geval (met verse XP SP2 installatie) prima, maar natuurlijk laat de performance bij het afspelen van de streams met WMP10 onder VPC nogal te wensen over - een single stream is echter acceptabel (op een g5 dual 2.0 ghz 2.5gb ram)... Voor de verslaafde, misschien toch de moeite waard.

Kan er ongeveer zo uitzien:

[ Bericht 5% gewijzigd door Lipsch op 06-05-2007 18:26:43 ]
pi_49070598
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:19 schreef avonne het volgende:

[..]

Is de info uit de OP niet voldoende?
Dan moet iemand misschien even een betere stap-voor-stap schrijven
Niks ten nadele van jouw OP, zeker de uitleg van APK is top ! Maar ik ben gewoon een leek
Gelukkig heb ik geen problemen, maar als ik mn nieuwe laptop ga aansluiten met een router wel. Dan heb ik niet genoeg aan de uitleg van dit topic omdat ik veel dingen niet snap. Maar het heeft geen haast. Als iemand het leuk vindt om een makkelijke versie te schrijven over PC- laptop met router en streams kijken op beiden is dat fijn. Anders vraag ik over een maand hulp achter de schermen of stop met kijken. thx
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_49070785
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:57 schreef soylent het volgende:

De Stichting Thuiskopie incasseert vergoedingen op onder meer lege CD's en DVD's
Die stichting heeft dus niets van doen met streams.

Het feit blijft dat wanneer ik een gouden kooi stream naar jou doorstream dat dat niet mag.

Talpa maakt kosten voor die streams en die willen ze graag 'financieel aangevuld' zien,
wat natuurlijk hun volledig recht is !
pi_49070885
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:48 schreef Fonk het volgende:knip lange tekst
Helemaal mee eens ! En door mensen de eerste maand zoet te houden met gratis streams en te zorgen dat er in het huis weinig gebeurt houdt iedereen zich rustig. De mensen die nu beeld hebben zijn al lang blij en de mensen die niet kunnen kijken weten echt niet hoe ze iets voor elkaar moeten krijgen. Ik mis een paar fijne fokkers, geen eens de streams. En ik kan niet tegen onrecht.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:58:44 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49070918
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

In de wet staat niets over 'streams', het gaat om 'werken'. De reden dat de vorm niet is vastgelegd is exact de reden waarom die oude wet ook geldt voor TV, CD's, mp3s, DVD's, streams, et cetera. Alles is een werk. Als jij een nieuw medium uitvindt geldt de wet ook daarvoor.
quote:
Het feit blijft dat wanneer ik een gouden kooi stream naar jou doorstream dat dat niet mag.
Iedereen is het met je eens hierover, maar nogmaals, dat is niet wat onder de thuiskopie valt. Streams opslaan en weer uitzenden naar je WC, slaapkamer, Ipod, Apple TV et cetera weer wel.
quote:
Talpa maakt kosten voor die streams en die willen ze graag 'financieel aangevuld' zien,
wat natuurlijk hun volledig recht is !
Om de stream op te slaan moet je ervoor betaald hebben, dus dat is het probleem niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49071106
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Waarom zouden streams buiten hun categorie "video" vallen dan? Ze komen op voor "rechthebbende". Ik lees nergens in hun voorwaarden dat dit aan een bepaald medium gebonden zou zijn hoor.
quote:
Klopt. Maar in dit geval stream je door/voor jezelf. En ik lees nergens dat zoiets niet mag hoor.
  Forum Admin zondag 6 mei 2007 @ 19:03:43 #157
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_49071115
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:58 schreef soylent het volgende:

[..]

In de wet staat niets over 'streams', het gaat om 'werken'. De reden dat de vorm niet is vastgelegd is exact de reden waarom die oude wet ook geldt voor TV, CD's, mp3s, DVD's, streams, et cetera. Alles is een werk. Als jij een nieuw medium uitvindt geldt de wet ook daarvoor.
[..]

Iedereen is het met je eens hierover, maar nogmaals, dat is niet wat onder de thuiskopie valt. Streams opslaan en weer uitzenden naar je WC, slaapkamer, Ipod, Apple TV et cetera weer wel.
[..]

Om de stream op te slaan moet je ervoor betaald hebben, dus dat is het probleem niet.
Gaat de vergelijking met bijv. Usenet hier dan niet op? Het downloaden is toegestaan maar het verspreiden niet. Als je streams voor anderen (re)distribueert, ben je toch eigenlijk aan het verspreiden (vgl. uploaden)?

//geedit
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  zondag 6 mei 2007 @ 19:04:47 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49071158
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Gaat de vergelijking met bijv. Usenet hier dan niet op? Het downloaden is toegestaan maar het verspreiden niet. Als je streams redistribueert, ben je toch eigenlijk aan het verspreiden (vgl. uploaden)?
Als ik de stream naar jou stuur wel. Dat mag niet!

Grappig genoeg mag bijvoorbeeld het uitlenen van een gekochte DVD aan een vriend ook niet.

Maar een gehuurde DVD kopieren voor jezelf mag weer wel.

Een van de redenen dat ik het Auteursrecht zo leuk vind is dat je regelmatig moet huilen van het lachen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49071518
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Gaat de vergelijking met bijv. Usenet hier dan niet op? Het downloaden is toegestaan maar het verspreiden niet. Als je streams voor anderen (re)distribueert, ben je toch eigenlijk aan het verspreiden (vgl. uploaden)?

//geedit
Inderdaad net als Usenet. Je mag downloaden zoveel als je wilt, maar je mag het niet beschikbaar aan derden stellen.
Streams distribueren aan derden mag dus niet. Alleen voor prive gebruik voor jezelf mag wel.

Punt.
pi_49071686
AARRGHHH !

Gisteren wallet geupdate, vandaag had ik een saldo van ¤10. Dus ik ga verder en kom in het scherm dat ie zegt dat het klaar is en dat ik kan kijken. Kom ik er, helemaal niks. Ik draai WMP 10, maar via de test van tien geeft ie aan dat mijn WMP niet goed is.

Voor mij is het wel goed zo, tien kan door de stront zakken en ik ben mijn ¤3,95 kwijt. Ik heb nu nog een openstaand saldo van 6,05. Hoe krijg ik dit weer terug? Of kan ik dit ergens anders besteden? Aangezien je bij deze gegevens komt via je tien.tv login.

Wat een schijtzooi !
Fingerspitzgefühl
pi_49071756
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:58 schreef soylent het volgende:
In de wet staat niets over 'streams'
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef Egbert1972 het volgende:
Waarom zouden streams buiten hun categorie "video" vallen dan?
Jullie halen het een beetje door elkaar. Die stichting incasseert alleen maar geld (en verdeelt dat)
over lege mediums...... Die stichting heeft dus niets te maken met goudenkooistreams.

Pas als je de streams op zou gaan nemen op lege dvd'tjes (en je bent een gewone
particulier) kom je in contact met ze !

(Hoewel ik me nauwelijks kan voorstellen dat iemand de goudenkooistreams zou
willen archiveren )
  zondag 6 mei 2007 @ 19:20:41 #162
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49071821
Ik heb 4 gescrambled streams bij HiDiHo, maar kan geen DRM vinden
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_49071837
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:16 schreef ForumGek het volgende:
AARRGHHH !

Gisteren wallet geupdate, vandaag had ik een saldo van ¤10. Dus ik ga verder en kom in het scherm dat ie zegt dat het klaar is en dat ik kan kijken. Kom ik er, helemaal niks. Ik draai WMP 10, maar via de test van tien geeft ie aan dat mijn WMP niet goed is.
Lees even terug. Om dat WMP probleem op te lossen moet je een stukje DRM software updaten. Sommige mensen lukt dat direct door die update link te gebruiken, sommigen moeten iets meer moeite doen en eerst een zogenaamde DRM map verwijderen/hernoemen.
pi_49071966
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:18 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

[..]

Jullie halen het een beetje door elkaar. Die stichting incasseert alleen maar geld (en verdeelt dat)
over lege mediums...... Die stichting heeft dus niets te maken met goudenkooistreams.
Klopt. Daarover incasseren ze. Maar de bedoeling is dat ze deze weer uitkeren aan de rechthebbenden. (Ze schijnen dat overigens niet echt goed te doen, maar da's een ander verhaal).

Als Tien zich aangesloten heeft bij 1 van de auteursrechten organisaties die geld krijgen van thuiskopie vallen de streams daar gewoon onder hoor..
  zondag 6 mei 2007 @ 19:38:11 #165
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_49072562
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:20 schreef Prospera het volgende:
Ik heb 4 gescrambled streams bij HiDiHo, maar kan geen DRM vinden
Jij ook al niet
En zeker wel van je wallet af?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_49072989
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef Egbert1972 het volgende:

[..]

Lees even terug. Om dat WMP probleem op te lossen moet je een stukje DRM software updaten. Sommige mensen lukt dat direct door die update link te gebruiken, sommigen moeten iets meer moeite doen en eerst een zogenaamde DRM map verwijderen/hernoemen.
Heb het wel gelezen, maar was de rode draad van dat hele verhaal kwijt geraakt. Via die website kreeg ik hem niet ge-update. Misschien een idee om deze uitleg in de OP te laten zetten. Ik zal niet de enige zijn denk ik .
Fingerspitzgefühl
  zondag 6 mei 2007 @ 19:51:14 #167
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_49073127
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:48 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Heb het wel gelezen, maar was de rode draad van dat hele verhaal kwijt geraakt. Via die website kreeg ik hem niet ge-update. Misschien een idee om deze uitleg in de OP te laten zetten. Ik zal niet de enige zijn denk ik .
En als je een 404 fout in die popup krijgt ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 6 mei 2007 @ 19:52:44 #168
798 voyeur
bemoeit zich
pi_49073205
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:24 schreef Egbert1972 het volgende:

[..]

Klopt. Daarover incasseren ze. Maar de bedoeling is dat ze deze weer uitkeren aan de rechthebbenden. (Ze schijnen dat overigens niet echt goed te doen, maar da's een ander verhaal).

Als Tien zich aangesloten heeft bij 1 van de auteursrechten organisaties die geld krijgen van thuiskopie vallen de streams daar gewoon onder hoor..
Maar in het geval van het herdistribueren (lelijk woord, maar goed) van de streams is er geen sprake van lege mediums. Of zou je een monitor zonder streams zo willen opvatten en daarover willen gaan heffen
Here we are now, entertain us.
pi_49073816
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:51 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

En als je een 404 fout in die popup krijgt ?
je ne sais pas !

Ik heb de map gevonden, en de naam gewijzigd. Er zit alleen niks in deze map ? Dus de update heeft geen zin, die pakt hem nog steeds niet. !!

[ Bericht 26% gewijzigd door ForumGek op 06-05-2007 20:27:52 ]
Fingerspitzgefühl
pi_49074225
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:52 schreef voyeur het volgende:

[..]

Maar in het geval van het herdistribueren (lelijk woord, maar goed) van de streams is er geen sprake van lege mediums. Of zou je een monitor zonder streams zo willen opvatten en daarover willen gaan heffen
En dat maakt dus volgens mij niets uit. Dat zijn alleen de mediums waarover ze mogen incasseren. Als het aan hun ligt betaal je een toeslag per verplaatste byte vermoed ik. Ongeacht het medium.
Maar goed.. Deze discussie gaat verder nergens over. Wet is wet. Ik mag auteursrechtelijk materiaal welke ik legaal aangeschaft heb redistribueren aan mijzelf via wat voor medium dan ook.
pi_49077434
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:06 schreef ForumGek het volgende:

[..]

je ne sais pas !

Ik heb de map gevonden, en de naam gewijzigd. Er zit alleen niks in deze map ? Dus de update heeft geen zin, die pakt hem nog steeds niet. !!
Mijn DRMmap was ook leeg maar de plaatswaar die stond kwam niet overeen met

Hij stond bij mij onder D:/ ik het dus de c in D verandert en toen werkte alles wel.
Zie dit topic 1 pagina.
Goedemorgen :W
pi_49077838
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Egbert1972 het volgende:

[..]
Ik mag auteursrechtelijk materiaal welke ik legaal aangeschaft heb redistribueren aan mijzelf via wat voor medium dan ook.
Ja maar je hebt het materiaal niet aangeschaft, maar je hebt een licentie aangeschaft waarin je het materiaal
ONDER VOORWAARDEN mag bekijken.

Maar goed, laten we deze discussie stoppen
pi_49080939
@blomst:

Wanneer ik dit invoer in uitvoeren: HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM. Geeft ie aan dat ie het bestand niet kan vinden.

Mijn DRM map zit op de D schijft, daar zit al mijn windows shit. C gebruik ik voor data.

Maar een andere vraag:

Ik heb nu geld geupload naar wallie toe, maar ik denk dat ik hiermee op ga houden. ben het wel zat zo. Er staat nu nog ¤6,05 open op mijn tien account via wallie. Hoe kan ik dit geld terugkrijgen ? Kan ik dit ergens anders uitgeven? Aangezien je dan vaak met een code moet werken die op zo'n kaartje staat.
Fingerspitzgefühl
pi_49082402
HiDiHo jij bent echt zo lief en goed
pi_49085892
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef ForumGek het volgende:
@blomst:

Wanneer ik dit invoer in uitvoeren: HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM. Geeft ie aan dat ie het bestand niet kan vinden.

Mijn DRM map zit op de D schijft, daar zit al mijn windows shit. C gebruik ik voor data.

Maar een andere vraag:

Ik heb nu geld geupload naar wallie toe, maar ik denk dat ik hiermee op ga houden. ben het wel zat zo. Er staat nu nog ¤6,05 open op mijn tien account via wallie. Hoe kan ik dit geld terugkrijgen ? Kan ik dit ergens anders uitgeven? Aangezien je dan vaak met een code moet werken die op zo'n kaartje staat.
Had ik ook.
Maar bij uitvoeren moet je regedit intypen.
Dan kom je bij een map waar dat hkey staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')