abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49070885
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:48 schreef Fonk het volgende:knip lange tekst
Helemaal mee eens ! En door mensen de eerste maand zoet te houden met gratis streams en te zorgen dat er in het huis weinig gebeurt houdt iedereen zich rustig. De mensen die nu beeld hebben zijn al lang blij en de mensen die niet kunnen kijken weten echt niet hoe ze iets voor elkaar moeten krijgen. Ik mis een paar fijne fokkers, geen eens de streams. En ik kan niet tegen onrecht.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 6 mei 2007 @ 18:58:44 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49070918
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Die stichting heeft dus niets van doen met streams.
In de wet staat niets over 'streams', het gaat om 'werken'. De reden dat de vorm niet is vastgelegd is exact de reden waarom die oude wet ook geldt voor TV, CD's, mp3s, DVD's, streams, et cetera. Alles is een werk. Als jij een nieuw medium uitvindt geldt de wet ook daarvoor.
quote:
Het feit blijft dat wanneer ik een gouden kooi stream naar jou doorstream dat dat niet mag.
Iedereen is het met je eens hierover, maar nogmaals, dat is niet wat onder de thuiskopie valt. Streams opslaan en weer uitzenden naar je WC, slaapkamer, Ipod, Apple TV et cetera weer wel.
quote:
Talpa maakt kosten voor die streams en die willen ze graag 'financieel aangevuld' zien,
wat natuurlijk hun volledig recht is !
Om de stream op te slaan moet je ervoor betaald hebben, dus dat is het probleem niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49071106
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Die stichting heeft dus niets van doen met streams.
Waarom zouden streams buiten hun categorie "video" vallen dan? Ze komen op voor "rechthebbende". Ik lees nergens in hun voorwaarden dat dit aan een bepaald medium gebonden zou zijn hoor.
quote:
Het feit blijft dat wanneer ik een gouden kooi stream naar jou doorstream dat dat niet mag.
Klopt. Maar in dit geval stream je door/voor jezelf. En ik lees nergens dat zoiets niet mag hoor.
  Forum Admin zondag 6 mei 2007 @ 19:03:43 #157
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_49071115
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:58 schreef soylent het volgende:

[..]

In de wet staat niets over 'streams', het gaat om 'werken'. De reden dat de vorm niet is vastgelegd is exact de reden waarom die oude wet ook geldt voor TV, CD's, mp3s, DVD's, streams, et cetera. Alles is een werk. Als jij een nieuw medium uitvindt geldt de wet ook daarvoor.
[..]

Iedereen is het met je eens hierover, maar nogmaals, dat is niet wat onder de thuiskopie valt. Streams opslaan en weer uitzenden naar je WC, slaapkamer, Ipod, Apple TV et cetera weer wel.
[..]

Om de stream op te slaan moet je ervoor betaald hebben, dus dat is het probleem niet.
Gaat de vergelijking met bijv. Usenet hier dan niet op? Het downloaden is toegestaan maar het verspreiden niet. Als je streams voor anderen (re)distribueert, ben je toch eigenlijk aan het verspreiden (vgl. uploaden)?

//geedit
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  zondag 6 mei 2007 @ 19:04:47 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49071158
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Gaat de vergelijking met bijv. Usenet hier dan niet op? Het downloaden is toegestaan maar het verspreiden niet. Als je streams redistribueert, ben je toch eigenlijk aan het verspreiden (vgl. uploaden)?
Als ik de stream naar jou stuur wel. Dat mag niet!

Grappig genoeg mag bijvoorbeeld het uitlenen van een gekochte DVD aan een vriend ook niet.

Maar een gehuurde DVD kopieren voor jezelf mag weer wel.

Een van de redenen dat ik het Auteursrecht zo leuk vind is dat je regelmatig moet huilen van het lachen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49071518
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Gaat de vergelijking met bijv. Usenet hier dan niet op? Het downloaden is toegestaan maar het verspreiden niet. Als je streams voor anderen (re)distribueert, ben je toch eigenlijk aan het verspreiden (vgl. uploaden)?

//geedit
Inderdaad net als Usenet. Je mag downloaden zoveel als je wilt, maar je mag het niet beschikbaar aan derden stellen.
Streams distribueren aan derden mag dus niet. Alleen voor prive gebruik voor jezelf mag wel.

Punt.
pi_49071686
AARRGHHH !

Gisteren wallet geupdate, vandaag had ik een saldo van ¤10. Dus ik ga verder en kom in het scherm dat ie zegt dat het klaar is en dat ik kan kijken. Kom ik er, helemaal niks. Ik draai WMP 10, maar via de test van tien geeft ie aan dat mijn WMP niet goed is.

Voor mij is het wel goed zo, tien kan door de stront zakken en ik ben mijn ¤3,95 kwijt. Ik heb nu nog een openstaand saldo van 6,05. Hoe krijg ik dit weer terug? Of kan ik dit ergens anders besteden? Aangezien je bij deze gegevens komt via je tien.tv login.

Wat een schijtzooi !
Fingerspitzgefühl
pi_49071756
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:58 schreef soylent het volgende:
In de wet staat niets over 'streams'
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef Egbert1972 het volgende:
Waarom zouden streams buiten hun categorie "video" vallen dan?
Jullie halen het een beetje door elkaar. Die stichting incasseert alleen maar geld (en verdeelt dat)
over lege mediums...... Die stichting heeft dus niets te maken met goudenkooistreams.

Pas als je de streams op zou gaan nemen op lege dvd'tjes (en je bent een gewone
particulier) kom je in contact met ze !

(Hoewel ik me nauwelijks kan voorstellen dat iemand de goudenkooistreams zou
willen archiveren )
  zondag 6 mei 2007 @ 19:20:41 #162
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49071821
Ik heb 4 gescrambled streams bij HiDiHo, maar kan geen DRM vinden
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_49071837
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:16 schreef ForumGek het volgende:
AARRGHHH !

Gisteren wallet geupdate, vandaag had ik een saldo van ¤10. Dus ik ga verder en kom in het scherm dat ie zegt dat het klaar is en dat ik kan kijken. Kom ik er, helemaal niks. Ik draai WMP 10, maar via de test van tien geeft ie aan dat mijn WMP niet goed is.
Lees even terug. Om dat WMP probleem op te lossen moet je een stukje DRM software updaten. Sommige mensen lukt dat direct door die update link te gebruiken, sommigen moeten iets meer moeite doen en eerst een zogenaamde DRM map verwijderen/hernoemen.
pi_49071966
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:18 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

[..]

Jullie halen het een beetje door elkaar. Die stichting incasseert alleen maar geld (en verdeelt dat)
over lege mediums...... Die stichting heeft dus niets te maken met goudenkooistreams.
Klopt. Daarover incasseren ze. Maar de bedoeling is dat ze deze weer uitkeren aan de rechthebbenden. (Ze schijnen dat overigens niet echt goed te doen, maar da's een ander verhaal).

Als Tien zich aangesloten heeft bij 1 van de auteursrechten organisaties die geld krijgen van thuiskopie vallen de streams daar gewoon onder hoor..
  zondag 6 mei 2007 @ 19:38:11 #165
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_49072562
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:20 schreef Prospera het volgende:
Ik heb 4 gescrambled streams bij HiDiHo, maar kan geen DRM vinden
Jij ook al niet
En zeker wel van je wallet af?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_49072989
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef Egbert1972 het volgende:

[..]

Lees even terug. Om dat WMP probleem op te lossen moet je een stukje DRM software updaten. Sommige mensen lukt dat direct door die update link te gebruiken, sommigen moeten iets meer moeite doen en eerst een zogenaamde DRM map verwijderen/hernoemen.
Heb het wel gelezen, maar was de rode draad van dat hele verhaal kwijt geraakt. Via die website kreeg ik hem niet ge-update. Misschien een idee om deze uitleg in de OP te laten zetten. Ik zal niet de enige zijn denk ik .
Fingerspitzgefühl
  zondag 6 mei 2007 @ 19:51:14 #167
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_49073127
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:48 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Heb het wel gelezen, maar was de rode draad van dat hele verhaal kwijt geraakt. Via die website kreeg ik hem niet ge-update. Misschien een idee om deze uitleg in de OP te laten zetten. Ik zal niet de enige zijn denk ik .
En als je een 404 fout in die popup krijgt ?
  zondag 6 mei 2007 @ 19:52:44 #168
798 voyeur
bemoeit zich
pi_49073205
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:24 schreef Egbert1972 het volgende:

[..]

Klopt. Daarover incasseren ze. Maar de bedoeling is dat ze deze weer uitkeren aan de rechthebbenden. (Ze schijnen dat overigens niet echt goed te doen, maar da's een ander verhaal).

Als Tien zich aangesloten heeft bij 1 van de auteursrechten organisaties die geld krijgen van thuiskopie vallen de streams daar gewoon onder hoor..
Maar in het geval van het herdistribueren (lelijk woord, maar goed) van de streams is er geen sprake van lege mediums. Of zou je een monitor zonder streams zo willen opvatten en daarover willen gaan heffen
Here we are now, entertain us.
pi_49073816
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:51 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

En als je een 404 fout in die popup krijgt ?
je ne sais pas !

Ik heb de map gevonden, en de naam gewijzigd. Er zit alleen niks in deze map ? Dus de update heeft geen zin, die pakt hem nog steeds niet. !!

[ Bericht 26% gewijzigd door ForumGek op 06-05-2007 20:27:52 ]
Fingerspitzgefühl
pi_49074225
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:52 schreef voyeur het volgende:

[..]

Maar in het geval van het herdistribueren (lelijk woord, maar goed) van de streams is er geen sprake van lege mediums. Of zou je een monitor zonder streams zo willen opvatten en daarover willen gaan heffen
En dat maakt dus volgens mij niets uit. Dat zijn alleen de mediums waarover ze mogen incasseren. Als het aan hun ligt betaal je een toeslag per verplaatste byte vermoed ik. Ongeacht het medium.
Maar goed.. Deze discussie gaat verder nergens over. Wet is wet. Ik mag auteursrechtelijk materiaal welke ik legaal aangeschaft heb redistribueren aan mijzelf via wat voor medium dan ook.
pi_49077434
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:06 schreef ForumGek het volgende:

[..]

je ne sais pas !

Ik heb de map gevonden, en de naam gewijzigd. Er zit alleen niks in deze map ? Dus de update heeft geen zin, die pakt hem nog steeds niet. !!
Mijn DRMmap was ook leeg maar de plaatswaar die stond kwam niet overeen met

Hij stond bij mij onder D:/ ik het dus de c in D verandert en toen werkte alles wel.
Zie dit topic 1 pagina.
Goedemorgen :W
pi_49077838
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Egbert1972 het volgende:

[..]
Ik mag auteursrechtelijk materiaal welke ik legaal aangeschaft heb redistribueren aan mijzelf via wat voor medium dan ook.
Ja maar je hebt het materiaal niet aangeschaft, maar je hebt een licentie aangeschaft waarin je het materiaal
ONDER VOORWAARDEN mag bekijken.

Maar goed, laten we deze discussie stoppen
pi_49080939
@blomst:

Wanneer ik dit invoer in uitvoeren: HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM. Geeft ie aan dat ie het bestand niet kan vinden.

Mijn DRM map zit op de D schijft, daar zit al mijn windows shit. C gebruik ik voor data.

Maar een andere vraag:

Ik heb nu geld geupload naar wallie toe, maar ik denk dat ik hiermee op ga houden. ben het wel zat zo. Er staat nu nog ¤6,05 open op mijn tien account via wallie. Hoe kan ik dit geld terugkrijgen ? Kan ik dit ergens anders uitgeven? Aangezien je dan vaak met een code moet werken die op zo'n kaartje staat.
Fingerspitzgefühl
pi_49082402
HiDiHo jij bent echt zo lief en goed
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_49085892
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef ForumGek het volgende:
@blomst:

Wanneer ik dit invoer in uitvoeren: HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM. Geeft ie aan dat ie het bestand niet kan vinden.

Mijn DRM map zit op de D schijft, daar zit al mijn windows shit. C gebruik ik voor data.

Maar een andere vraag:

Ik heb nu geld geupload naar wallie toe, maar ik denk dat ik hiermee op ga houden. ben het wel zat zo. Er staat nu nog ¤6,05 open op mijn tien account via wallie. Hoe kan ik dit geld terugkrijgen ? Kan ik dit ergens anders uitgeven? Aangezien je dan vaak met een code moet werken die op zo'n kaartje staat.
Had ik ook.
Maar bij uitvoeren moet je regedit intypen.
Dan kom je bij een map waar dat hkey staat.
pi_49086332
Gevonden, maar hij staat gewoon op D:/ en daar staat mijn DRM map ook. Dus dat gaat niet werken nu.
Fingerspitzgefühl
pi_49086580
quote:
Op maandag 7 mei 2007 00:33 schreef ForumGek het volgende:
Gevonden, maar hij staat gewoon op D:/ en daar staat mijn DRM map ook. Dus dat gaat niet werken nu.
Bij mij stond er C en moest D zijn.
Iedereen krijgt het voor elkaar.
Dus jij moet het ook kunnen krijgen.
Heb je ook een namaakmap met DRM gemaakt.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:39:10 #178
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49105620
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:38 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Jij ook al niet
En zeker wel van je wallet af?
Geen idee, ik krijg nu dit schermpje, waar ik de vorige keer wel doorheen kwam

En mijn pc is zeer geupdate met alles.

pi_49109025
Heeft er al iemand een mail terug gehad van Tien?
  FOK!Babe maandag 7 mei 2007 @ 18:34:33 #180
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49110206
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
Heeft er al iemand een mail terug gehad van Tien?
pi_49115414
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

De helpdesk werk dus niet zo snel daar.
  FOK!Babe maandag 7 mei 2007 @ 20:32:42 #182
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49115541
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef blomst het volgende:

[..]

De helpdesk werk dus niet zo snel daar.
pi_49116511
Deze post op dgk-forum al gelezen?
Administrator

!!! Problemen met betalen en/of het bekijken van de livestreams? !!!
« Gepost op: Vandaag om 04:34:27 PM »

--------------------------------------------------------------------------------
Ondanks dat de meerderheid van de mensen zonder problemen gebruik maakt van de betaalde Gouden Kooi live streams, zijn er tot onze grote spijt helaas een aantal mensen dat problemen ondervindt. We doen er alles aan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

De meeste vragen zijn terug te leiden tot een aantal problemen. We hopen met dit topci de meeste van deze problemen te ondervangen. In het algemeen willen we u aanraden om voordat u gaat betalen de SYSTEEMCHECK te doorlopen. Door deze systeemcheck te doorlopen kunnen eventuele problemen met uw systeem van tevoren worden opgevangen. Als u de systeemcheck niet succesvol kunt doorlopen, raden we u aan om nog niet te betalen. De systeemcheck kunt u hier vinden: http://www.tien.tv/systemcheck/talpatv/systemcheck.htm.

1. Waneer ik op de bekijk button onder de kleine streams klik komt het venstertje met de betalingsprocedure niet naar voren.
Dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat uw computer niet voldoet aan de juiste systeemvereisten. Via de systeemcheck (zie hierboven) kunt u controleren of uw PC aan de juiste vereisten voldoet. Hier worden ook eventuele acties voorgesteld, zoals het downloaden van de juiste browser of media player versie.

Als na het verhelpen van de problemen in de systeemcheck dit probleem nog steeds blijft bestaan kunt u via onderstaande link proberen te betalen: https://secured.payvision(...)ge.aspx?nonsilent=1.

Doe na de betaling het volgende:
- Sluit het betaalscherm
- Ga terug naar De Gouden Kooi Live
- Klik bij de streams op Bekijk
- Je kunt nu de streams volgen

2. Ik krijg de volgende foutmelding in de betaalmodule: “Let op: Windows Media speler 10 of hoger is nodig, maar niet gedetecteerd!. Of je browser ondersteunt geen ActiveX. Controleer je Internet Explorer security settings.”
OF:
3. De licentie download (DRM) duurt erg lang of doet helemaal niks meer.
Probeert u eerst de systeemcheck (zie hierboven) uit te voeren. In de systeemcheck worden eventuele oplossingen om uw probleem op te lossen aangeraden. Mocht dit nog niet helpen dan zijn er nog een aantal acties die u kunt ondernemen:

Volg de procedure op zoals deze in dit topic op het forum is omschreven: http://forum.tien.tv//index.php?topic=5625.msg337866#msg337866.
Probeer de beveiligingsinstellingen in de internet opties te verlagen. Dit kunt u aanpassen door in het menu van Internet Explorer onder ‘Extra’, ‘Internet opties’ te selecteren. Vervolgens kunt u in het tabblad ‘Beveiliging’ het beveiligingsniveau kiezen. Zet deze maximaal op het ‘medium’ niveau. Hier vindt u meer informatie over beveilingsniveau’s in Internet Explorer. Nadat u uw Internet Explorer opnieuw heeft opgestart kunt u nogmaals proberen de procedure te doorlopen.
Verwijder uw versie van Windows Media Player (op eigen risico) en download en installeer een nieuwe versie via deze link: http://www.microsoft.com/(...)wnload/default.aspx.
Mocht het probleem blijven bestaan dan verwijzen we u door naar de algemene ondersteuning van Microsoft over dit probleem. Deze kunt u hier vinden: http://support.microsoft.com/KB/810422.

4. Het lukt niet om de door de systeemcheck voorgestelde updates te downloaden en te installeren.
Waarschijnlijk heeft u niet de juiste systeemrechten om deze update(s) te kunnen downloaden. Neem contact op met uw systeembeheerder voor het oplossen van dit probleem.

Als u wel over de juiste rechten beschikt en toch niet de geadviseerde uploads kunt downloaden en installeren raden we u aan om de voorgestelde acties onder stelling drie te proberen.

5. Ik heb (meerdere keren) betaald maar krijg nog steeds de betaalmodule wanneer ik op de stream klik.
Waarschijnlijk voldoet uw systeem niet aan de vereisten. Voer eerst de systeemcheck uit en volg de instructies op. Wanneer u vervolgens de systeemcheck succesvol doorloopt kunt u nogmaals proberen de betalingsprocedure te doorlopen.

Als u wel over de juiste systeemvereisten beschikt en toch niet de streams kunt bekijken dan raden we u aan om de voorgestelde acties onder stelling drie te proberen.

6. Ik heb meerdere keren tevergeefs betaald.
Indien u van mening bent dat u teveel heeft betaald kunt u een verzoek tot restitutie van de teveel betaalde bedragen aanvragen door het formulier op de website http://www.tien.tv/vraag in te vullen.

Vermeld hierbij de volgende gegevens:
Het e-mailadres van uw Tien.TV account*
De betalingsmethode (SMS/0900/I-deal/CC)
De betalingskenmerken (referentie code/tel.nr./code)
De teveel betaalde bedragen

7. Mijn probleem wordt niet opgelost met behulp van bovenstaande informatie.
Mocht uw vraag niet beantwoord worden door het bovenstaande dan raden we u aan uw vraag te stellen door middel van het invullen van het formulier op dit adres: http://www.tien.tv/vraag.

Vermeld bij uw probleem zoveel mogelijk gegevens. Zoals:
Welke browser versie u heeft.
Welke Windows Media player versie u heeft.
Welk besturingssysteem u heeft (Windows versie).
Welke internet provider u heeft.

* Dit is het account waarmee u inlogt op Tien.TV. Als u nog geen Tien.TV account heeft, kunt u deze hier aanmaken: http://www.tien.tv/web/show/id=47094.
  maandag 7 mei 2007 @ 23:23:54 #184
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49124724
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
Deze post op dgk-forum al gelezen?
Administrator

!!! Problemen met betalen en/of het bekijken van de livestreams? !!!
« Gepost op: Vandaag om 04:34:27 PM »

--------------------------------------------------------------------------------
Ondanks dat de meerderheid van de mensen zonder problemen gebruik maakt van de betaalde Gouden Kooi live streams, zijn er tot onze grote spijt helaas een aantal mensen dat problemen ondervindt. We doen er alles aan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

De meeste vragen zijn terug te leiden tot een aantal problemen. We hopen met dit topci de meeste van deze problemen te ondervangen. In het algemeen willen we u aanraden om voordat u gaat betalen de SYSTEEMCHECK te doorlopen. Door deze systeemcheck te doorlopen kunnen eventuele problemen met uw systeem van tevoren worden opgevangen. Als u de systeemcheck niet succesvol kunt doorlopen, raden we u aan om nog niet te betalen. De systeemcheck kunt u hier vinden: http://www.tien.tv/systemcheck/talpatv/systemcheck.htm.

1. Waneer ik op de bekijk button onder de kleine streams klik komt het venstertje met de betalingsprocedure niet naar voren.
Dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat uw computer niet voldoet aan de juiste systeemvereisten. Via de systeemcheck (zie hierboven) kunt u controleren of uw PC aan de juiste vereisten voldoet. Hier worden ook eventuele acties voorgesteld, zoals het downloaden van de juiste browser of media player versie.

Als na het verhelpen van de problemen in de systeemcheck dit probleem nog steeds blijft bestaan kunt u via onderstaande link proberen te betalen: https://secured.payvision(...)ge.aspx?nonsilent=1.

Doe na de betaling het volgende:
- Sluit het betaalscherm
- Ga terug naar De Gouden Kooi Live
- Klik bij de streams op Bekijk
- Je kunt nu de streams volgen

2. Ik krijg de volgende foutmelding in de betaalmodule: “Let op: Windows Media speler 10 of hoger is nodig, maar niet gedetecteerd!. Of je browser ondersteunt geen ActiveX. Controleer je Internet Explorer security settings.”
OF:
3. De licentie download (DRM) duurt erg lang of doet helemaal niks meer.
Probeert u eerst de systeemcheck (zie hierboven) uit te voeren. In de systeemcheck worden eventuele oplossingen om uw probleem op te lossen aangeraden. Mocht dit nog niet helpen dan zijn er nog een aantal acties die u kunt ondernemen:

Volg de procedure op zoals deze in dit topic op het forum is omschreven: http://forum.tien.tv//index.php?topic=5625.msg337866#msg337866.
Probeer de beveiligingsinstellingen in de internet opties te verlagen. Dit kunt u aanpassen door in het menu van Internet Explorer onder ‘Extra’, ‘Internet opties’ te selecteren. Vervolgens kunt u in het tabblad ‘Beveiliging’ het beveiligingsniveau kiezen. Zet deze maximaal op het ‘medium’ niveau. Hier vindt u meer informatie over beveilingsniveau’s in Internet Explorer. Nadat u uw Internet Explorer opnieuw heeft opgestart kunt u nogmaals proberen de procedure te doorlopen.
Verwijder uw versie van Windows Media Player (op eigen risico) en download en installeer een nieuwe versie via deze link: http://www.microsoft.com/(...)wnload/default.aspx.
Mocht het probleem blijven bestaan dan verwijzen we u door naar de algemene ondersteuning van Microsoft over dit probleem. Deze kunt u hier vinden: http://support.microsoft.com/KB/810422.

4. Het lukt niet om de door de systeemcheck voorgestelde updates te downloaden en te installeren.
Waarschijnlijk heeft u niet de juiste systeemrechten om deze update(s) te kunnen downloaden. Neem contact op met uw systeembeheerder voor het oplossen van dit probleem.

Als u wel over de juiste rechten beschikt en toch niet de geadviseerde uploads kunt downloaden en installeren raden we u aan om de voorgestelde acties onder stelling drie te proberen.

5. Ik heb (meerdere keren) betaald maar krijg nog steeds de betaalmodule wanneer ik op de stream klik.
Waarschijnlijk voldoet uw systeem niet aan de vereisten. Voer eerst de systeemcheck uit en volg de instructies op. Wanneer u vervolgens de systeemcheck succesvol doorloopt kunt u nogmaals proberen de betalingsprocedure te doorlopen.

Als u wel over de juiste systeemvereisten beschikt en toch niet de streams kunt bekijken dan raden we u aan om de voorgestelde acties onder stelling drie te proberen.

6. Ik heb meerdere keren tevergeefs betaald.
Indien u van mening bent dat u teveel heeft betaald kunt u een verzoek tot restitutie van de teveel betaalde bedragen aanvragen door het formulier op de website http://www.tien.tv/vraag in te vullen.

Vermeld hierbij de volgende gegevens:
Het e-mailadres van uw Tien.TV account*
De betalingsmethode (SMS/0900/I-deal/CC)
De betalingskenmerken (referentie code/tel.nr./code)
De teveel betaalde bedragen

7. Mijn probleem wordt niet opgelost met behulp van bovenstaande informatie.
Mocht uw vraag niet beantwoord worden door het bovenstaande dan raden we u aan uw vraag te stellen door middel van het invullen van het formulier op dit adres: http://www.tien.tv/vraag.

Vermeld bij uw probleem zoveel mogelijk gegevens. Zoals:
Welke browser versie u heeft.
Welke Windows Media player versie u heeft.
Welk besturingssysteem u heeft (Windows versie).
Welke internet provider u heeft.

* Dit is het account waarmee u inlogt op Tien.TV. Als u nog geen Tien.TV account heeft, kunt u deze hier aanmaken: http://www.tien.tv/web/show/id=47094.
Wat is er mis met inloggen en klikken

Nog steeds geen streams hier en ik durf de betaalde al helemaal niet aan
  dinsdag 8 mei 2007 @ 02:05:02 #185
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_49129883
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Prospera het volgende:

[..]

Geen idee, ik krijg nu dit schermpje, waar ik de vorige keer wel doorheen kwam

En mijn pc is zeer geupdate met alles.

[afbeelding]
Welke browser gebruik je ??
pi_49140223
Ik heb mijn pc geformateerd nadat ik betaald had omdat me codecs gaar waren en ik ze niet goed kreeg. Dus ik mooi formatten, wil weer kijken maar gaat hij weer vragen om te betalen. Ik log-in op talpa site en kijk via daar, nog een betaal schermpje. Bij dat betaal schermpje ook een keer geprobeerd via download-wallet in te loggen, mischien dat hij dan ziet dat ik al heb betaald, maar helaas. Iemand enig idee hoe ik de licentie weer kan ophalen? Heb talpa al wel gemailed maar die reageren volgens mij niet echt al te vlot.
pi_49144367
nou ik kan nog steeds niet kijken

als ik een maltje stuur of bericht met dat ik niet kan kijken krijg ik een mail terug die me door verwijst naar een hulp forum van tien.tv :S alsof ik daar iets aan heb

heb inmiddels alle opties die ik tegen ben gekomen geprobeert en heb 4 keer betaald (2 keer voor een maand en 2 keer voor een dag) iemand nog een idee? want via tien schiet het ook niet echt op ofzo...
pi_49153177
Iemand hier ooit eens een mail terug gehad van tien? Iig geen automatisch gegenereerd dingetje.. want het duurt mij wel een beetje lang :S
  FOK!Babe dinsdag 8 mei 2007 @ 18:27:33 #189
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49153257
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef burtbeej het volgende:
Iemand hier ooit eens een mail terug gehad van tien? Iig geen automatisch gegenereerd dingetje.. want het duurt mij wel een beetje lang :S
Ik heb nog niets, en ik had toevallig een heul net mailtje gestuurd.
pi_49155182
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef burtbeej het volgende:
Nee hier ook nog niets terug.
pi_49155278

[ Bericht 58% gewijzigd door blomst op 08-05-2007 20:17:31 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:03:10 #192
170945 smoekie
individualist
pi_49157130
Is er inmiddels al een oplossing gevonden voor dat licentiegebeuren.
Ik kan doen en laten wat ik wil alles al geprobeerd...drm gewijzigd naar drm backup en ook dan kan ik nog niks...wordt er kotsmisselijk van zeg..
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:35:19 #193
170945 smoekie
individualist
pi_49161082
yessssssssssss kheb het uitgevonden....

maak op je c schijf een map die noem je documents en settings
maak in diezelfde map een nieuwe map en noem die all users
maak in all users een map die noem je DRM

ga dan weer naar de security check krijg je weer het kruisje dat je niet voldoet aan de systeem eisen..klik daarna op upgrade....

bij mij heeft dit gewerkt...bij de meeste staat die drm map op de d schijf, en zie je die alleen als je weer dat 2e vakje uitvinkt...

ik hoop dat het voor de rest op deze manier lukt...succes mensen
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_49161853
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef smoekie het volgende:
yessssssssssss kheb het uitgevonden....

maak op je c schijf een map die noem je documents en settings
maak in diezelfde map een nieuwe map en noem die all users
maak in all users een map die noem je DRM

ga dan weer naar de security check krijg je weer het kruisje dat je niet voldoet aan de systeem eisen..klik daarna op upgrade....

bij mij heeft dit gewerkt...bij de meeste staat die drm map op de d schijf, en zie je die alleen als je weer dat 2e vakje uitvinkt...

ik hoop dat het voor de rest op deze manier lukt...succes mensen
Hmm, bij mij staat hij dus wel gewoon op C:, maar ik zie het mapje helemaal niet. Als ik in all users zit en DRM erachter zit gaat hij wel in het mapje, maar dit mapje is helemaal leeg. Kan hem dus ook niet hernoemen... ik weet niet of dit mijn probleem is maar mischien kan het wel helpen. Verder staan gewoon alle verborgen mappen weergeven aan, ook inhoud van systeemmappen weergeven staat aan. En dat ding in registery staat ook naar C:Documents and SettingsAll UsersDRM...

Edit.

Denk niet dat dit het probleem is.... Heb de registery waarde naar D veranderd en daar de mapjes aangemaakt, dan vraagt hij natuurlijk wel weer om de licentie op te halen maar dan gaat hij daarna weer vragen om te betalen... Weinig zin om opnieuw te betalen, dat tien maar eens wat terug mailed!

Edit2.

Zou iemand anders zijn DRM mapje kunnen zippen en sturen? Mischien dat het dan wel werkt...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:55:53 #195
170945 smoekie
individualist
pi_49162106
Ok dat kan dat is dan alleen maar goed, bij vele (zoals bij mij staat dat documents and settings gebeuren op de D: schijf)

Je zou echt je DRM map moeten kunnen wijzigen.

Ga naar je c:documents and settings/all users klik dan bovenin op extra > mapopties
Haal dan bij het 2e vakje het vinkje weg (beveiligde bestuuringssysteembestanden aanbevolen) weg….niet schrikken van wat je dan ziet, geeft helemaal niets…

Nu moet je datgene wat erin zit verplaatsen en dan de stappen herhalen via de site van 10 succes
pi_49162474
Hij blijft vragen of ik wil betalen. Dan maar wachten op een reactie van tien
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:06:12 #197
170945 smoekie
individualist
pi_49162592
Ja tuurlijk moet je betalen maar tig mensen (waaronder ik tot voor een klein half uurtje geleden) konden de mediaplayer niet updaten wat je dus nodig hebt om na betaling te kunnen kijken.

er zijn zelfs mensen geweest die van ellende hun hele pc hebben geformateerd...

dit is enkel een tip voor als je betaald de streams wilt blijven bekijken en je je mediaplayer niet geupdate krijgt.

geen tip om gratis te blijven kijken, ja je kan wel kijken, maar dan geblokt en zonder geluid
pi_49166521
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef smoekie het volgende:
Ja tuurlijk moet je betalen maar tig mensen (waaronder ik tot voor een klein half uurtje geleden) konden de mediaplayer niet updaten wat je dus nodig hebt om na betaling te kunnen kijken.

er zijn zelfs mensen geweest die van ellende hun hele pc hebben geformateerd...

dit is enkel een tip voor als je betaald de streams wilt blijven bekijken en je je mediaplayer niet geupdate krijgt.

geen tip om gratis te blijven kijken, ja je kan wel kijken, maar dan geblokt en zonder geluid
Ik had betaald, en had van ellende dus me pc geformateerd. Nu downloadt hij de licentie niet opnieuw en kan ik dus niet meer kijken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:11:39 #199
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49168098
Ik ga maar es die streams betalen, hopelijk levert het wat op.
pi_49169077
grmbl ik ben nu al 7 euro er aan kwijt en ik zie nog niks
My pupils are not students,they dilate but do not learn.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:50:06 #201
172665 sushiwausi
pluk de dag, tik een bijtje
pi_49169179
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:45 schreef Kombucha het volgende:
grmbl ik ben nu al 7 euro er aan kwijt en ik zie nog niks
omg das wel erg ruk yup

en wat nu dan ? sorrie man je naam sprak me aan lol, ik drink dit spul net een maand ofzo elke dag op de nuchtere maag, vandaar, lel

ik hou van Kombucha, voor zover ik die shit 4 weken ken dan

its MAGIC !!
pi_49169405
En ik heb streams! , het koste me een 10je maar ok...

ik heb btw de DRM map naam gewijzigd... en toen kon ik die upgrade downloaden
My pupils are not students,they dilate but do not learn.
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:06:45 #203
172665 sushiwausi
pluk de dag, tik een bijtje
pi_49169505
neeneenee echt heb je streams ?
i'm disappointed.
ik betaal toch niet voor die shit man.
kom op....das toch een grappie?!
pi_49202664
Voor de mensen die na elke mislukte poging weer opnieuw moeten betalen:
Op het moment dat je op het punt komt dat de licentie uitgedeelt wordt, dus op het punt waar bij de meeste mensen met DRM problemen de boel blijft hangen, bewaar de URL van die pagina!
Als je dan uiteindelijk na veel prutsen denkt het probleem verholpen te hebben, surf opnieuw naar die URL.. Dat werkte bij mij tenminste, maar ik weet niet hoelang die URL geldig blijft.. Zo te zien zit er een sessie ID in en die zal wel verlopen op een gegeven moment.

Kom je tot het punt waarop die site vrolijk meldt dat alles geslaagd is en je alleen nog je email adres mag invullen, ik vermoed dat je dan pech hebt en diezelfde url niet nog een keer zal werken.. Maar geef op zijn minst een email adres in, want je krijgt mail van talpa met een order nummer. Neem aan dat je die op zijn minst moet kunnen overleggen als je gaat beweren dat je betaald hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')