abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 5 mei 2007 @ 13:59:04 #41
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_49035411
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:52 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM
KAN die niet vinden.
Dan heb je waarschijnlijk ook de DRM update nooit binnengekregen, of is-ie op de een of andere manier weer verwijderd..
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_49035466
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk ook de DRM update nooit binnengekregen, of is-ie op de een of andere manier weer verwijderd..
Gevonden.
Bij mij stond c maar hij moet in D staan.
Ga verder proberen.
pi_49035563
Kon hem nu upgraden.
ga weer verder.
Het gaat goed komen.
pi_49035625
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:44 schreef Flopper het volgende:

[..]

He Blomst, hartstikke bedankt!
Ik ben er gisteren een paar uur mee bezig geweest maar kwam niet uit het DRM-probleem. Map DRM renamen hielp ook niet.Wat ik nu heb gedaan, hielp wel:

- Eerst map DRM gerenamed naar een andere naam en op dezelfde plaats een nieuwe, lege map DRM aangemaakt.
- Start (linksonder), Uitvoeren, regedit
- Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM
- Rechts zie je o.a. DataPath; klik op rechtermuisknop, kies 'Binaire gegevens aanpassen'.
- In het volgende schermpje zie je rechts het pad waar map DRM zou moeten staan. Als dit niet klopt (bij mij stond er een foute schijf i.p.v. 'C') kun je het daar aanpassen, ik verving dus I door C..

Vervolgens ging de systeemcheck goed, ik kon betalen en heb nu alle streams. Het kostte een paar uur, maar goed...
Toppie

En jij hebt mij weer geholpen.
ik had DRM map onder D staan en heb de letter C in d verandert en ik heb streams
Wel opnieuw betaald
Goedemorgen :W
pi_49035689
Samen komen we er wel uit
  Forum Admin zaterdag 5 mei 2007 @ 14:08:49 #46
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_49035699
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef blomst het volgende:

[..]

Toppie

ik had DRM map onder D staan en heb de letter C in d verandert en ik heb streams
Wel opnieuw betaald

Weer lekker naar Jaap kijken
Wat wij kijken
pi_49035770
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:08 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Weer lekker naar Jaap kijken
Die heb ik net uit gezet
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:13:23 #48
5893 Flopper
Life sucks, and then you die..
pi_49035818
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:08 schreef blomst het volgende:
Samen komen we er wel uit
Prachtig!
Wel zwak van Microsoft dat deze fout niet goed wordt afgevangen in de Media Player.
Maar goed, eindelijk zie ik weer eens de kwark in Kingjaap's mond rondstruinen, brrrrr.....
Verdomd interessant, maar gaat u verder
pi_49035918
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef blomst het volgende:

[..]

Toppie

Wel opnieuw betaald
We zijn geholpen.
het is mij ook gelukt.
Moest wel opnieuw betalen maar we kunnen weer mee doen.
Bedankt allemaal voor het helpen
pi_49036025
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:17 schreef rooie3 het volgende:

[..]

We zijn geholpen.
het is mij ook gelukt.
Moest wel opnieuw betalen maar we kunnen weer mee doen.
Bedankt allemaal voor het helpen
Ik heb wel een mailtje gestuurd in de hoop dat ik nog een maand terug kan krijgen of langer kan kijken.
Blijf hollander he.

Nu IAN nog en Demins nog.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:39:40 #51
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_49036459
Vind het stomzinnig dat mensen met Mac en geen win xp/vista er niet meer naar kunnen kijken.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_49037647
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:39 schreef Veulen het volgende:
Vind het stomzinnig dat mensen met Mac en geen win xp/vista er niet meer naar kunnen kijken.
Komt door de specifieke Microsoft DRM die gebruikt wordt lijkt me. Het heeft dus NIETS te maken met je IP-adres, maar met een unieke code van je Media Player. En die heeft een Mac niet lijkt me?
pi_49037691
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:58 schreef ruby het volgende:
Ik heb gisteren met via een 0900-nummer betaald voor een hele maand. Werkt op zich prima, behalve dan dat stream 3 en 4 nu (even) geen geluid hebben.
Ik heb ook geen wachtwoorden of wat dan ook hoeven invullen. Dit gaat dan blijkbaar via je IP-adres ofzo?
Nee dus. Je media-player heeft een unieke code. Op basis daarvan werkt het systeem voor zover ik weet. Heeft dus niets te maken met je IP adres.
pi_49037857
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:21 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik heb wel een mailtje gestuurd in de hoop dat ik nog een maand terug kan krijgen of langer kan kijken.
Blijf hollander he.

.
Dat lijkt me wel het minste!
Als proefkonijn heb je 24 uur zitten kloten om een bug te verhelpen die Tien al had moeten verhelpen voordat ze het systeem op de markt gooiden.
Eigenlijk hebben jullie hun werk gedaan.
  Forum Admin zaterdag 5 mei 2007 @ 15:48:12 #55
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_49037977
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 15:34 schreef Egbert1972 het volgende:

[..]

Komt door de specifieke Microsoft DRM die gebruikt wordt lijkt me. Het heeft dus NIETS te maken met je IP-adres, maar met een unieke code van je Media Player. En die heeft een Mac niet lijkt me?
Het DRM-systeem wat gebruikt wordt, is niet geschikt voor Apple. Tien vindt het blijkbaar de moeite niet waard en laat Apple gebruikers (en waarschijnlijk alle niet-WinXP/Vista systemen) in de kou staan.
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 15:36 schreef Egbert1972 het volgende:

[..]

Nee dus. Je media-player heeft een unieke code. Op basis daarvan werkt het systeem voor zover ik weet. Heeft dus niets te maken met je IP adres.
Het systeem werkt met een combinatie van DRM en IP-controle. Dat laatste is uiteraard overbodig als je DRM goed toepast. Tien laat dus ook alle gebruikers met een wisselend IP-adres (onnodig) in de kou staan.
Wat wij kijken
pi_49038072
Ik wou vandaag Vista gaan installeren (update cd van xp naar vista) maar
bedenk me net dat mijn dgk-drm-dingetje het dan misschien niet meer doet.
Weet iemand dat ??
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:06:02 #57
58921 Day
You can fly!
pi_49038296
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:21 schreef blomst het volgende:

[..]

Blijf hollander he.
Blomst, uit het mailtje van Loes , begreep ik dat je de gratis maand ook kreeg als je al betaald had.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_49038338
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:06 schreef Day het volgende:

[..]

Blomst, uit het mailtje van Loes , begreep ik dat je de gratis maand ook kreeg als je al betaald had.
het is wel uit de wallet geschreven die is dus nu leeg, maar we wachten af, en zoniet dan is er geen man over boord.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:13:23 #59
130054 demins
We weten niks
pi_49038437
Ik ben nog steeds naarstig op zoek naar mijn DRM map. Via het traject regedit / HKEY_LOCAL_MACHINE / etc. Zie ik bij binaire gegevens waar mijn DRM-map moet zitten. Precies waar hij hoort te zitten: C: / Documents & Settings / All Users / DRM. Daar in die map All Users is de DRM-map niet zichtbaar te maken. En hij zit er niet alleen volgens die binaire gegevens: als ik in de map All Users probeer een map DRM aan te maken krijg ik een foutmelding (naam is al in gebruik). Hij zit er dus wel degelijk...

Van die dingen...
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2007 @ 16:16:25 #60
137949 Disana
pi_49038484
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 15:52 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik wou vandaag Vista gaan installeren (update cd van xp naar vista) maar
bedenk me net dat mijn dgk-drm-dingetje het dan misschien niet meer doet.
Weet iemand dat ??
Ik moest XP opnieuw installeren en was alles kwijt. Daarom heb ik nu inmiddels 2x betaald. Maar ik zou verwachten dat dit bij een upgrade niet het geval is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')