Dan heb je waarschijnlijk ook de DRM update nooit binnengekregen, of is-ie op de een of andere manier weer verwijderd..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM
KAN die niet vinden.
Gevonden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk ook de DRM update nooit binnengekregen, of is-ie op de een of andere manier weer verwijderd..
Toppiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:44 schreef Flopper het volgende:
[..]
He Blomst, hartstikke bedankt!
Ik ben er gisteren een paar uur mee bezig geweest maar kwam niet uit het DRM-probleem. Map DRM renamen hielp ook niet.Wat ik nu heb gedaan, hielp wel:
- Eerst map DRM gerenamed naar een andere naam en op dezelfde plaats een nieuwe, lege map DRM aangemaakt.
- Start (linksonder), Uitvoeren, regedit
- Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM
- Rechts zie je o.a. DataPath; klik op rechtermuisknop, kies 'Binaire gegevens aanpassen'.
- In het volgende schermpje zie je rechts het pad waar map DRM zou moeten staan. Als dit niet klopt (bij mij stond er een foute schijf i.p.v. 'C') kun je het daar aanpassen, ik verving dus I door C..
Vervolgens ging de systeemcheck goed, ik kon betalen en heb nu alle streams. Het kostte een paar uur, maar goed...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Toppie
En jij hebt mij weer geholpen.
ik had DRM map onder D staan en heb de letter C in d verandert en ik heb streams![]()
Wel opnieuw betaald![]()
Prachtig!quote:
We zijn geholpen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Toppie
En jij hebt mij weer geholpen.
ik had DRM map onder D staan en heb de letter C in d verandert en ik heb streams![]()
Wel opnieuw betaald![]()
Ik heb wel een mailtje gestuurd in de hoop dat ik nog een maand terug kan krijgen of langer kan kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We zijn geholpen.
het is mij ook gelukt.
Moest wel opnieuw betalen maar we kunnen weer mee doen.
Bedankt allemaal voor het helpen![]()
Komt door de specifieke Microsoft DRM die gebruikt wordt lijkt me. Het heeft dus NIETS te maken met je IP-adres, maar met een unieke code van je Media Player. En die heeft een Mac niet lijkt me?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:39 schreef Veulen het volgende:
Vind het stomzinnig dat mensen met Mac en geen win xp/vista er niet meer naar kunnen kijken.
Nee dus. Je media-player heeft een unieke code. Op basis daarvan werkt het systeem voor zover ik weet. Heeft dus niets te maken met je IP adres.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:58 schreef ruby het volgende:
Ik heb gisteren met via een 0900-nummer betaald voor een hele maand. Werkt op zich prima, behalve dan dat stream 3 en 4 nu (even) geen geluid hebben.
Ik heb ook geen wachtwoorden of wat dan ook hoeven invullen. Dit gaat dan blijkbaar via je IP-adres ofzo?
Dat lijkt me wel het minste!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb wel een mailtje gestuurd in de hoop dat ik nog een maand terug kan krijgen of langer kan kijken.
Blijf hollander he.
.
Het DRM-systeem wat gebruikt wordt, is niet geschikt voor Apple. Tien vindt het blijkbaar de moeite niet waard en laat Apple gebruikers (en waarschijnlijk alle niet-WinXP/Vista systemen) in de kou staan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:34 schreef Egbert1972 het volgende:
[..]
Komt door de specifieke Microsoft DRM die gebruikt wordt lijkt me. Het heeft dus NIETS te maken met je IP-adres, maar met een unieke code van je Media Player. En die heeft een Mac niet lijkt me?
Het systeem werkt met een combinatie van DRM en IP-controle. Dat laatste is uiteraard overbodig als je DRM goed toepast. Tien laat dus ook alle gebruikers met een wisselend IP-adres (onnodig) in de kou staan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:36 schreef Egbert1972 het volgende:
[..]
Nee dus. Je media-player heeft een unieke code. Op basis daarvan werkt het systeem voor zover ik weet. Heeft dus niets te maken met je IP adres.
Blomst, uit het mailtje van Loesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb wel een mailtje gestuurd in de hoop dat ik nog een maand terug kan krijgen of langer kan kijken.
Blijf hollander he.
het is wel uit de wallet geschreven die is dus nu leeg, maar we wachten af, en zoniet dan is er geen man over boord.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Blomst, uit het mailtje van Loes, begreep ik dat je de gratis maand ook kreeg als je al betaald had.
Ik moest XP opnieuw installeren en was alles kwijt. Daarom heb ik nu inmiddels 2x betaald. Maar ik zou verwachten dat dit bij een upgrade niet het geval is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:52 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik wou vandaag Vista gaan installeren (update cd van xp naar vista) maar
bedenk me net dat mijn dgk-drm-dingetje het dan misschien niet meer doet.
Weet iemand dat ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |